neste stopp: paris

I dag bestemte solen seg for å skinne i hovedstaden, til stor glede for meg og Mathias som tok turen først ned til Vapiano (rådhusplassen 27), for et herlig måltid, etterfulgt av en liten spasertur på aker brygge – jeg fikk nemlig en liten angst over kaloriene i den sjokoladekaken, men det var likevel utrolig verdt det! Jeg vet ikke helt hvem jeg prøver å lure her, fordi jeg eier ikke halvparten av selvdisiplinen man trenger for å ha et sunt kosthold.. Jeg klarer å være sunn i nøyaktig 3 timer, tipper jeg. Så kanskje dere har rett, jeg er mye mulig et dårlig forbilde! 

Jakke fra sheinside.com, kjole fra madlady.se, vesken husker jeg ikke og pilotbriller fra h&m, sko fra chiquelle. 

Først pizza mozerella..

Og så dessert!

Det er så deilig med norsk sommer, dere! 

Jeg sitter for øyeblikket på gardemoen, jeg har lett rundt i alle slags kiosker og bokhandlere her for å finne noe lesestoff til flyturen og reisen ellers. Det er jo så koselig å kunne legge seg på kvelden med en god bok! Desverre har jeg en slags fobi mot pocketbøker, og ja jeg er fullt klar over hvor idiotisk det er, haha! Så, ingen bok på meg, desverre.Flyet vårt går 17:50, og når vi kommer til Paris skal vi løpe rett til eifeltårnet for å se lysshowet som starter klokken 22. . Det blir så romantisk ♥ 

Den beste gutten i verden, elsker deg!

34 kommentarer
    1. skal ikke mye til før du får angst. bra du faktisk ikke har angst da, men gjerne vil tro det selv. “å i dag brakk jeg en negl, jeg fikk sykt angst”. “I dag mjauet katten min, jeg fik syk angst”. dumme dumme jente

    2. Haha, glad jeg ikke er den eneste som nesten ikke klarer å lese pocketbøker! Vet ikke hva det er, men liker liksom bedre å holde i bøker med hard perm 😉
      God tur! Er helt nydelig i Paris!

    3. NÅR kommer det med kathrine s, og Truls s, på tv?.?? Har det vært:( kan du plz svare på det etter Paris.? Jeg gleder meg

    4. Har også fobi mot pocketbøker. Det er såklart ikke selve ordene og alt, men stoffet på anket klarer jeg ikke :-p slet alltid om vi hadde sånt type stoff i skrivebøkene på skolen. Har også en vill fobi mot pinnen på pinneis. Kjenner jeg blir dårlig i brystet bare å tenke på sånt :-p haha off

    5. Ja du har rett…. Du er et veldig dårlig forbilde for alle de unge jentene som er her inne å ser hva som” liksom ” skal til for å få god selvtilit. Jeg klarer bare ikke å fatte og begripe hvorfor du ikke er fornøyd med ditt ytre!? Du er så selvopptatt at jeg virkelig får vont av deg. Å nei jeg er ikke misunnelig på deg…. bare veldig oppgitt.

    6. Du er så fin Sophie! Jeg syns norske jenter burde pynte seg mer, slik som du gjør. Du er så utrolig fin. herregud!

    7. Du har så sjukt tiltrekkende bein. Ahh, kan du være så snill å legge ut flere bilder i høyhælte sko?

    8. at du er usunn gjør deg overhode ikke til et dårlig forbilde, viser bare at du er sånn som de fleste andre <3 du er nydelig! og et stort forbilde for både meg og andre!

    9. Du e faen ikke et dårlig forbilde hvis du spise sjokoladekake!! Du e heller et dårlig forbilde når du fikk dårlig samvittighet for å ha spist den!

    10. Du har fått en skikkelig feminin og klassisk stil i det siste, kler deg veldig godt. Det gir deg en mer troverdig og seriøs karakter enn de tidligere “horete”/fjortis-antrekkene. Hvit er virkelig din farge, Sophie! 🙂

    11. Noen spørsmål: Har du vært sammen med noen andre like lenge som Mathias? Eller lengre? Eller lengre enn 5 måneder? Tror du og vil du gifte deg med Mathias en gang? Hva synes Mathias om at du legger ut bikinibilder av deg selv på nett? Håper du kan svare en gang! Eeeeelsker bloggen<3 :****

    12. Ta dette som konstruktiv kritikk er du snill 🙂
      Jeg syns ikke du burde fylle på så mye rart inn i ansiktet ditt. Hver gang du putter innpå mer og mer av det stoffet gjør det at du vil ha mer og mer og jeg syns det begynner å bli i overkant når du i en alder av 18 føler behovet for å stramme opp ansiktet ditt?! Hvorfor i all verden skal du ha restylane i kinnbenene? Jeg syns du har i overkant mye i leppene dine og nå skal du begynne å fylle i ansiktet også. Dette blir litt for mye for min smak. Du mister så mye av deg selv og ser igrunn litt rar ut i mine øyne. Se på bilder av deg selv før alt det tullet. ER det virkelig så ille at du trenger sprøyter for å gjøre det litt finere. Er du villig til å gjøre alt bare for å bli litt finere? Jeg håper virkelig du setter deg en grense snart. Du er ei smart jente og du trenger ikke alt dette tullet 🙂
      Håper du lytter litt og tar det med deg videre. Jeg vil ikke se på at du mister deg selv på veien mot det perfekte deg. Hilsen bekymret leser 🙂

    13. huff, spis den jævla sjokolade kaken uten å være redd for at du får litt valpefett, det har du bare godt av! Og jeg tror du hadde vært 100% mer vakker uten silikon og det greiene du har i leppene dine. Det er min mening, ser at du har et flott utseende, men du hadde vært vakrere med litt mer fett på kroppen og mer naturlig pupper og lepper.. Men for all del, jeg skal ikke fortelle deg hvordan du bør se ut!

    14. Åååh, du var på Le Grand Comptoir på Gardermoen, søren at jeg ikke jobba i dag å fikk sett deg! Du får ha en kjempefin tur til Paris, du er nydelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg