møtte kendrick lamar!

I kveld fikk jeg gitt kjæresten min en liten del av bursdagsgaven hans – nemliget møte med rapperen Kendrick Lamar, som jeg vet Mathias liker veldig godt! Det har vært en minnerik kveld jeg er sikker på vi begge kommer til å huske lenge, og det gjorde meg veldig glad å se at jeg klarte å gjøre noe slikt for kjæresten min. Tusen takk til Live Nation som hjalp meg, og ikke minst takk til Kendrick og crewet hans som var så hyggelige og faktisk ville møte oss!


Vi har hatt en veldig fin dag i hovestaden. Vi bor på herlige Hotel Oslo City Centre (trykk på navnet for å komme for å se mer) som jeg har bodd på tre ganger før, det ligger rett ved Karl-Johan, har gode priser og store hotellrom. Liker spesielt godt at det ligger rett ved fridays på nationalteateret, men forøvrig ligger det ganske nært det meste! 

Vi tok også turen til øyafestivalen før å se Kendrick før vi møtte han. God konsert, men synd enkelte ikke klarer å oppføre seg på konsert. MÅ man være så utrolig voldelig? Jeg skjønner det ikke, det skaper bare dårlig steming for alle. .

 

Tror oppdateringen vil komme ganske sent i morgen, vi drar jo til Paris! 

45 kommentarer
    1. Dere er kjempe nyelige sammen! og det er jo du og sophie, men det ser ut som du har fått bolleskinn 🙁 Jeg er ikke sikker på om det går over etter hvert eller om det bare er på bilder.. men man må jo prøve ut ting for å finne ut hva som er fint. Men uansett så er du NYDELIG, kos dere masse!

    2. Det mye bedre å lese bloggen din, enn tcmn sin!! Du er en mye bedre blogger og fortjener å ligge på første plass!! Kos dere masse i Paris, og ikke tenk på at du må blogge flere ganger om dagen når du er på ferie med kjæresten din, en gang om dagen er nok <3

    3. når restylanen i kinnbeina går ut får du flere rynker pga huden blir strukket ut når du tar det og synker sammen igjen etterpå. + at når du nermer deg 20 år blir huden mindre elastisk. du kommer til å bli avhengig av restylare for å ikke se pongtert ut til slutt hvis du fortsetter. jeg har ingen grad i noe om kirurgi. det er normalt folkevett. for din egen skyld.. ikke insjiner restylane eller noe annet noen flere steder i kroppen. jeg tror de fleste lurer på det samme som meg, hva blir det neste?
      jeg anbefaler deg heller å ta laser for huden eller hudsliping. du begynner å minne meg litt om de typiske kjendisene i usa som overdriver kosmiske ingrep. du er alt for ung til å sammenlignes med dem :/

    4. kosmetiske inngrep* mente jeg
      en som kommenterte at du er en bedre blogger enn tcmn. JEG ER ENIG, JA DET ER DU! Da mener jeg på den måten at du faktisk gir leserene dine noe å lese og ikke lar dem vente en uke på hvert innlegg. 🙂 (y)

    5. Digger at du gir kjæresten din sånne personlige og herlige gaver, viser jo at du engasjerer deg veldig for at han skal ha minner for livet! 🙂
      Og du ser forresten helt fantastisk ut, håret ditt har så mye mer liv nå enn tidligere!^^

    6. Du er virkelig nødt til å gi deg med den restylanen nå altså! det har tatt helt overhånd over ansiktet ditt. Jeg synes du var utrolig pen før du gjorde noe som helst. Naturlig pen var du. OG jeg SKJØNNER at du ønsker å ta det for at DU skal føle deg vel, men comeon! til syvende og sist, så er det ikke bare for selvbildet vi ønsker å “rette” på ting vi føler oss ukomfortabel med. Vi ønsker å se bra ut for andre, så overfladisk er det. Og når du går så langt som du har gjort, så må du høre på det folk sier til deg, det er gått LANGT over streken!

    7. Du ser jo helt annerledes ut!! Og æ som syns du va så pen 🙁 nu ligne du ikke på dæ sjøl mere… du minne mæ nesten litt om ho der kattekvinnen.. huff vær så snill å ra vare på d fine ansiktet ditt!!!

    8. du minner meg litt om caroline (fotballfrue) nå, hun har jo ganske markerte kinnben i tillevv til liten, søt hake og stor pakke/høyt hårfeste. det er ikke en fornærmelse.

    9. så heldig!!! og ikke hør på de over meg du har ikke bollekinn! du har jo det motsatte. Kinnene dine ble kjempe fine! Jeg synes selv at markete kinnbein er det fineste man kan ha!

    10. Jeg reiser til Oslo om et par timer, og skal ligge på akkurat det hotellet 😀 Synd du ikke er der da, for jeg har et par ting jeg kunne tenkt meg å si til deg in person… God tur til Paris 😉

    11. Sophie, du e den eneste bloggern æ faktisk gidde bruke energi på å bry mæ om når det kommer til å støtte opp om folk prate drit eller what so ever. Vil bare oppriktig si at restylane i kinnbeinan ikke hva det beste valget du har gjort når det kommer til endring av utseende ditt. Vil anbefale dæ å iiiiikke fylle på igjen når det går ut. Æ e nordlenning og helt ærlig, rett fra levra ser det ut som du har ei helvettes tannpina så begge kjævan e hovna ikke bare litt opp. Syns du e veldig pen og herlig jenta men æ ser jo at du skjøl ikke ser at nok e nok. Endre man en ting og blir fornøyd så e det vell veldig lett å endre flere ting. Syns du burde bremse ned å se realiteten i øyan, og se på ka som e viktig her i livet. Før du faktisk gjør nåt drastisk som kan ødelegge kroppen din for alltid..
      Æ e en av di leseran som vil støtte dæ og bloggen din så lenge du her, og vil bare si i fra meninga mi 🙂

    12. Ok. Jeg har fått nok nå. Hvis det er vi som lesere som gjør det mulig for deg å finansiere alt det tullet du holder på med, så mister du meg som leser. Jeg er lei av å se på at en ung jente ødelegger seg selv på den måten som du gjør. Jeg har sagt det før. Du var en naturlig pen jente. Du er fortsatt pen, men du ligner ikke deg selv lenger. Du sender et helt feil bilde til de unge leserene dine.
      Jeg syns ikke du fortjener å ligge på topplisten, og du har vel også sjøl sagt det. Liker du ikke det du leser, så slutt å les, og det er nettopp det jeg gjør nå. Jeg oppfordrer også andre som bare blir irritert av denne bloggen og ser at en ung jente ødelegger seg til å slutte å lese. Jeg tror at det etterhvert er såpass mange at du vil dette langt ned på listen.
      Takk for meg!!

    13. Enig Nina, det er så trist å se. Jeg blir bare trist av å se utviklinger her, så kanskje det er en god idè å slutte å gi lesertall for å finansiere hennes fortyrrende selvbilde. Hvis det hjelper for at hun skal slutte, så gjør jeg gjerne det.

    14. Det ser ut som du har hovnet skikkelig opp, vært utsatt for noe eller kanskje har skikkelig vond tannpine. Du ser det vel ikke selv, men det ser merkelig ut. Takk for at du viste meg hva jeg IKKE burde gjøre, he he :)) Og vi som skriver dette prøver ikke å bringe deg ned, vi er ÆRLIGE og smisker ikke, det er ikke alt man vil høre så da er vi vel automatisk slemme.. Men du får ha et fortsatt fint liv, jeg har funnet en ny blogger jeg heller vil følge og henger meg på boikotten for dette vil jeg ikke være med på å finansiere 😛

    15. Altså, jeg digget det nye designet ditt..
      men profilbildet var jævelig stygt… ser ut som en paradise hotel stjerne – blogg som jeg har klikka inn på, ikke en dyrevenn..

    16. Du ser ut som du har kusma. Enig med de som hopper av. Dette vil jeg ikke finansiere, du er ikke frisk kjære deg. Håper du får den hjelpen du trenger, lykke til videre.

    17. Du er vakker!:)
      Utrolig hvor mye rart folk skal studere og kommentere..
      “puppene henger”
      “Ansiktet er hovent”
      Utrolig hvor lett det er å påpeke alle andres ” feil”… hvertfal når man gjemmer seg bak et tastatur:)

    18. Hei:) hvor er kjæresten din fra? Temkte bare om det var en grunn for at han har tre fingre oppe på bildet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg