restylane

Nå skal jeg svare på noe mange av dere har spurt om hundre ganger før – hvor jeg tar restylane. Hun jeg tar hos heter Elisabeth, og hun kan ta restylane både i Harstad og i Tromsø. Hun er utdannet lege, er veldig snill og morsom ikke minst, noe som gjør at man slapper helt av under behandlingen! Jeg er ikke noen ekspert, så om du vil bestille time / har spørsmål så kan dere jo sende henne en melding på telefon: 95867711 for å spørre om når hun har ledig, priser, generelle spørsmål og lignende!

Ellers har jeg hatt en veldig fin, men travel dag. Kofferten er ferdigpakket og snart setter jeg kursen mot oslo, og på fredag videre til en storby i europa sammen med kjæresten min. Kan dere gjette hvilken? Hint: disney!

Jeg våknet tidlig, greide ikke håret, sminket ikke ansiktet og tok på meg en gammel før jeg løp ut døren. Det er så deilig noen ganger! 

Jeg dro videre til SpaSpa for å fylle på vippeextensionene mine. Dette må gjøres en gang i blandt, og når man fyller på koster det enten 400 eller 600 kr, avhengig av hvor mye man skal fylle på. Jeg tar alltid den for 600 kr, altså 60 minutter. Da er det greit å ha musikk på ørene, som dere kan se på bildet under tar jeg alltiid på min egen musikk i ørene. 

Videre løp jeg til solariumet! Jeg skjønner når jeg skriver dette innlegget at jeg virkelig har skjemt bort meg selv idag, haha. . Fantastisk dag, med andre ord! Shortsen jeg har på meg er fra chiquelle.com og skoene er fra converse, kjøpt nelly men de er utsolgte. . De kalles for “basket converse”, og er den fineste modellen synes jeg! 

Og så kommer vi til den delen dere sikkert vil lese om – restylanedelen. Nei, jeg har ikke tatt mer restylane i leppene. Men jeg dro til Elisabeth for å høre om hva jeg kunne gjøre for å få finere hud, og så fikk jeg hjelp hos henne nemlig med restylane i kinnbeinene. Det vises nesten ikke, men det ble veldig fint og jeg er superfornøyd. Bildet under ble tatt mens jeg satt og ventet.

Når jeg var ferdig der dro jeg til flinkeste Kjersti på SpaSpa for å fikse neglene mine. Kjersti må komme på topp 10 over personer jeg virkelig digger her i verden, hun gir så mange gode råd og jeg gleder meg alltid til å gå dit. Et stort pluss er jo at hun, i tillegg til å være en god samtalepartner, er best på det hun gjør.

 

Her har dere meg nå! Ser dere noen forskjell på kinnene mine? Det er egentlig greit om dere ikke gjør det, for poenget var at jeg skulle se en liiiten forskjell , ikke hele resten av verden. I feel fab!

166 kommentarer
    1. Du som sier hun har lagt på seg, dt er bare bra!! mye finere sånn <3 hun veier ca 10 kilo mindre enn meg..men åh så nydelig <3

    2. eneste grunnen til at jeg vil ta restylane er fordi overleppa mi er så smal. så kunne hatt litt i den bare for å få den litt fyldig, men jeg ville ikke fortsatte me det så den ble større å større.

    3. Til dere som kommenterer stygt; jeg vedder på at dere er 11-16år.. Hun er over 18år og myndig. Tror ikke hun bryr seg om va små shitkids sier 🙂 Du er utrolig fin <3

    4. Du e nydelig som alltid, misunner utseende ditt helt sykt, du har alt! Pluss du virker som en herlig jente, stå på med bloggen sophie ❤

    5. tror det var en veldig dårlig idé å fortelle andre hvem som setter restylan på deg, hvorfor? fordi det eneste du gjør er å få dama til å ha mindre kunder, nemlig fordi DU ser ikke ser ut! tviler på at noen vil ende opp med sånne lepper som deg.

    6. Sorry men det ser ikke bra ut. Det ser så fake ut og det ser ut som du har fått et vepsestikk i leppene eller noe. Not good. Synes du skal slutte med restylane.
      Å nei jeg er ikke sjalu hvis det noen skulle anklage meg for det!

    7. Du ser egentlig ikke ut lenger. fake pupper, fake hår, fake negler, fake vipper, fake kinnbein og fake lepper. Har fått med meg at du også skal operere nesa. Hva blir neste? silikon-innlegg for fyldigere rumpe? operere musa? lyser fake laang vei av deg. Likte deg bedre før, for da var du mer naturlig, ja, du hadde extensions, men du så mer ekte ut…

    8. Lurer på åssen du hadde sett ut uten alt det du har faket!?
      Håret ditt, kinnbeina dine, neglene dine, øyenvippene dine, puppene dine og for å ikke snakke om leppene dine! Hele deg er jo omentrent bare fakefakefake. Har en liten følelse av at du sliter med å akseptere deg selv? Ikke at jeg har noe med det å gjøre, men tror du burde roe litt ned.. Du er faktisk ikke til å kjenne igjen snart.

    9. Unnskyld meg, men dere som sier at hun ser lubben ut. Hva er problemet deres? Er det en ting Sophie Elise ikke er, så er det lubben.
      Hørtes ut som du hadde fått gjort kjempe mye fint i dag! Det er viktig å ha sånne dager av og til.
      Ikke bry deg om folk som skriver uhyggelig kommentarer. Du er herlig! Stå på!

    10. Altså, du er veldig fin og alt sånn, men jeg vet at uten ALT det du har gjort med kroppen din så hadde du vært 10 ganger finere. Det er forståelig at du synes du selv ser bedre ut etter å ha fikset på utseende og sånn, men se på alle sånne kjendiser og sånn som holder på slik? De ser jo ikke UT. synes det holder nå, ikke ødelegg deg helt. Den naturlige deg er jo kjempefin

    11. Du ser helt jævlig ut, Sophie, jævlig. Ingenting ved deg er ekte, å fylle på kinnbena når du er 18, lite populært. Hadde du vært 50 år og hatt rynketrynet, så hadde det vært litt mer logisk å ta restylane, men du er faen et lite barn. Ikke kom hit og lat som at du har masse livserfaring, for det har du ikke. Jeg har fulgt med på denne bloggen en stund og kjenner at det ikke går an å bli kvalmere, Jeg føler at jeg må kommentere dette. Hvordan kan du synes at det er fint med andelepper, store pupper som dekker trynet ditt, Restylane i trynet som ser ut som rynkefjerner? At du ikke bryr deg om hva andre sier, det er litt synd, for de fleste tror jeg snakker sant når det kommer til utseende ditt, du har sikkert masse godt i hjertet ditt, men det ansiktet der. Jævlig!

    12. alle har forskjellige meninge om ka de syns e fint så la det no bare ligge.. hvis ho e fornøyd med kordan ho ser ut så e jo det bare kjempefint for ho så drit no bare i å rakk så jævlig ned på andre fucktards

    13. Hvem er dere dritt unger til å fortelle andre hva de skal gjøre med livene sine og hva som er galt med dem? Kan dere ikke faen meg fokusere på deres eget liv, deres verdier og deres feil? Hva om folk fløy rundt å vurderte og dømte hvert jævla skritt dere tok? La jenta være. Bare fordi hun har andre verdier enn dere betyr ikke det at dere har gratis billett til å dømme henne. Pass på dere selv og deres egne liv. Dersom du ikke er perfekt selv har du ingen rett til å dømme andre. Sophie du virker som en herlig person, som du sier, vis det virkelig er innsiden som teller, hvorfor skal folk bry seg så jævlig om puppene eller resten av utseende ditt da. Fuck resten av folka.

    14. Værsåsnill, du er en sykt pen jente, slutt.jeg mener at folk skal få gjøre hva de vil med seg selv, men pleez ikke gjør mer nå. Jeg vet at man blir litt blind selv, men stol på folk når de sier at du må roe ned litt med restylanen.

    15. Noen av dere burde tenke litt over hva dere skriver her! Selvom hun er en toppblogger så har hun følelser hun også 😉 Sophie må få lov til å se ut som hun vil, det er hennes kropp og gjør akkurat det som passer HENNE, ikke dere. Blir nesten kvalm av å lese det stygge dere leser. Stå på Sophie, DRIT I ALLE DE STYGGE KOMMENTARENE OG GJØR HVA FAEN DU FØLER FOR, du er fin som du er 😀

    16. Har aldri hatt noe i mot det med Fhm eller silikon, og slike ting, men syntes det blir litt drøyt nå.. Jeg så fint forskjell på kinnbenene dine trenger ikke studere, for å se det engang.. Hva syntes kjæresten din om dette da?? Han som sikkert var sykt forelsket i deg slik du var før også.. Hadde jeg fikset så mye på mitt eget utseende hadde jeg ikke hatt kjæreste lenger er jeg ganske sikker på, for man blir jo en totalt annen person.. Håper virkelig du skal slutte nå! du er jo så vakker som du er fra før av!!! 🙂

    17. Unnskyld meg, men du ser faktisk ikke ut lenger! Du var nydelig før, nå blir du bare styggere og styggere!

    18. Du er så vakker sophie<3 jeg er 16, og du er et stort forbilde! Nei, jeg vil ikke ha silikon, restylane eller være på forsiden av FHM, men synspunktene dine på dyrevern, depressjon og at man skal gjøre som man vil er det jeg elsker! Hvis du vil ha restylane, så tar du det! Herregud, jeg digger deg:) stå på! Du ser nydeliiiig ut forresten!

    19. Fake lepper, fake øyevipper, fake hår, fake kinnbein, fake brunfarge, fake negler, fake pupper, (og fake personlighet siden du poserte med hesten). You are one fake bitch;)

    20. Du kommer til å ødelegge deg selv! Og denne bloggen burde vært stengt. Skremmende hvor mye du kan påvirke unge jenter til å ødelegge seg selv. Du er fin som du er, sånn som du holder på nå, er ikke normalt!!

    21. Kan se at du har fylt i kinnene, du ser mer rundere, mer lubben ut i ansiktet. Fint,men vennligst ikke fyll på mer i leppene! Du ser jo ut som en and….

    22. jajaja. Fake pupper, fake lepper osv hva faen?
      Det er akkurat som at dere snakker til en lyktestolpe. Hun er et menneske som har FØLELSER. Jeg skjønner ikke hvorfor dere gidder og kaste bort tiden på å skrive dritt til personen som anonym. Hvor gamle er dere egentlig?
      Dere bestemmer jo faen meg ikke over jenta. Hun bestemmer helt selv hva som er best for hun og hva hun føler seg mest komfortabelt i. Det er akkurat som om dere er sykt sjalu for at hun har penger til alt dette, men hun jobber faktisk for det.
      Jeg håper dere skjønner hvor teit det er å skrive dritt over nett. Takk for meg

    23. Wow, hva skjer med kommentarene i dette innlegget? Du er kjempe nydelig Sophie, og ikke glem – det viktigste er at du selv er fornøyd! 🙂 Og lubben er du i hvert fall ikke, haha.

    24. Hvem er alle dere til å slenge dritt om Sophie? Hadde dere fuglt med på bloggen lenge, som dere påstår, ville dere visst hva for et flott menneske hun er! Hun er helt annerledes enn alle de andre toppbloggerne – hun bruker ikke pels, spiser ikke kjøtt, og har en hjerne som fungerer og et hjerte som ikke bare slår for hennes del. Hun er nemlig den minst egoistiske og selvsentrerte jenten jeg noensinne har lest bloggen til. Og hva har dere å si til at hun fikser på utseendet sitt? Det gjør hun fordi hun ikke følte seg vel med sånn hun så ut. Og hvis alle mener så sterkt at det er det på innsiden som teller, hvorfor bryr dere dere da om hun tar silikon eller restylane for å gi sin egen selvfølelse et lite boost? Jeg blir kvalm av dere alle sammen! Stå på, Sophie, du er et skjønt menneske, ikke hør på dem.

    25. Drit i de andre, fokuser på deg selv! Hva andre mener har INGENTING å si, de bruker bare tiden sin på deg, og prøver å dra deg ned..
      Det viktigste er jo at du føler deg komfortabel i din egen hud, ikke hva andre synes!!
      DU ER VAKKER uansett hva! <3

    26. Siden hun er blitt så jævla stygg som dere sier så kan dere bare være glad det ikke er deres kropp. Det er Sophies kropp og det viktigste er at HUN synes den er fin. Hun kunne jo levd med små lepper og pupper for å gjøre andre fornøyd, men ville det gjort henne lykkeligere? Tviler jeg sterkt på. La no bare folk være fornøyd med sine valg, det er mennesker som dere (som alltid skal slenge dritt og være negativ) som gjør værden rotten. Synes du ble kjempefin Sophie!

    27. Du e så pen! <3
      Leppene dine er skikkelig nydelige, men kinnene ser litt unaturlige for deg, fordi vi har aldri sett deg med det før, så det er jo litt uvant, men som sagt så er det ikke stor forskjell 🙂 Bare du ikke begynner å ta det i hele ansiktet, så e det supert 😀

    28. Jeg personlig synes absolutt ikke du ser ut, men hvis du er fornøyd er vel det det viktigste.. Du var penere når du var mer naturlig, ikke fordi jeg har noe imot å gjøre sånne ting, men du kler det rett og slett ikke.

    29. Jeg liker deg, Sophie. Personligheten din og flere av synspunktene dine. Sier ikke dette for å slenge dritt om deg, for det vil jeg ikke. Se på dette som konstruktiv kritikk i stedet. Du burde seriøst roe ned med alt du gjør med utseendet ditt. Du er 18 år, og er nydelig nok som du er fra før av! Restylan i kinnbeina.. Kødder du med meg, eller? Du er jo så ung! Ikke ødelegg utseendet ditt helt. Er helt for at folk skal kunne gjøre akkurat hva dem vil, og det gjør du også. Men dette her, blir bare for mye…

    30. Får helt seriøst vondt inni meg av alt det stygge dere skriver. Hvor lenge har dere fulgt bloggen til Sophie? Vet dere i det hele tatt hva hun har gått igjennom og hvordan hun er? Altså, ja det er mye “fake” ute og går, men når man ikke er fornøyd med seg selv, hva gjør man da? Har man råd så endrer man på de tingene man kanskje ikke er så fornøyd med, samme om det bare er puppene, eller om det er flere kroppsdeler. La henne være folkens, hun er menneske. Kanskje dere bør tenke dere litt om, les andre innlegg på bloggen hennes, se at hun har hatt sin depresjons-tid, og at dette kanskje hjelper henne med og få det bedre med seg selv. Alt hun står for, alt hun arbeider for og få til, det krever enormt mot og styrke, folkens. Dessuten så har hun jo en del modell oppdrag så det kan jo være greit og fikse litt på kinnbena! Oser av sjalusi her. Sophie, du er så utrolig nydelig, både på utsiden og innsiden, stå på fine deg! Og ikke la de trykke deg ned, de er virkelig ikke verdt det <3

    31. Blir helt rysta av ka folk har hjerte til å skrive til Sophie! Tenk nu vist mange folk hadde sagt det til dåkker? E det mulig. Sophie, du ser dritbra ut og æ tror de fleste misunne utseendet ditt for det gjør nu ihvertfall æ. Stå på,og håpe for all del du klare og ikke ta til dæ drittslenginga!

    32. Paris? 🙂
      Du så veldig fin ut med litt mer kinnbein. Synes egentlig at ALLE som kommenterer dumt bare for hun fikser på utseende for at HUN skal like seg selv bedre, trenger et liv. Bare for at hun har fikset litt på utseende betyr ikke at personligheten er fake og det er den som teller. Du er nydelig, Sophie, BÅDE på innsiden og utsiden!

    33. Sophie Elise e 100% ekte og god <3 ja hu fikser på seg selv men, gjer ikke alle det ? Ingen av dere vet hvordan hun har det før hun legger seg og når hun står opp :/ hu e bare ett menneske akkurat sånt som alle oss andre. Det er ingen måte og gjere ting rett på i denne verden. Det er ikke et fasit svar på hvordan man skal leve livet eller en oppskrift på hvordan man skal vere perfekt. Det eneste du kan gjer her i verden er og ver deg selv 100% og lev livet akkurat slik du har lyst til og leve det ! uansett hvor mye hun fikser på seg så har vell det ingenting i hele verden noe og gjere med dokker ! Att dere gidder og bruke tid på å rakke ned på andre. Gå og se dere selv i speile og se alle feilene dokkers . Den store nesa,alle kvisene eller dobbel haka elle det utroligt stygge håret. Sophie Elise er ikke perfekt men det er ingen her i verden men hu leve livet slik hu vil leve det så go to hell med dokke som skrive dritt !

    34. Jeg var helt sikker på at det med kinnbeina bare var en tull, og jeg måtte faktisk søke det opp for å sjekke om det faktisk var mulig! Det er sykt at du som er så ung, ønsker å forandre så mye på deg selv. Jeg skjønner ikke hvorfor du er så usikker på deg selv. Du er ei nydelig jente Sophie, både på utsiden og innsiden. Jeg syns det er trist at du ønsker å endre så mye på deg selv, når utgangspunktet er kjempe bra. Håper du en dag innser det selv, og at du blir glad i den personen du er 🙂 Jeg ser ingen feil, bare en usikker jente, som absolutt ikke trenger å være det!!! 🙂

    35. Når jeg først så bloggen din tenkte jeg “æsj, en fake barbiejente blogg”. Men etter noen innlegg elsker jeg bloggen din og leser den hver dag. Du hadde mye mere på innsiden enn jeg trodde og synes du er en vakker og snill person. Så er bloggen din interessant og spennende. Keep up the good work 👍

    36. Hærlig å ha sånne dager i blandt! Håper du koste deg:) Forressten så ser du veldig pen ut:-) Kem en jente som ser veldig opp til deg.

    37. Hva er poenget med å fikse så mye på seg selv? Jeg vet jo du har en del penger, men det er jo ingen grunn til at du skal fikse så mye på deg. Jeg synes for eksempel puppene dine var waaay to big for din lille kropp selv før du tok silikon. Og du trenger heller ikke å ha laaaangt hår og betale så fuckings mye for det, kan jo heller vokse ut ditt ekte hår.
      Du har fått en kropp for at du skal ha den, ikke for at du skal fikse på den som om du skulle vært en dukke.

    38. Haha, jeg kan ikke annet enn å le. Du har ødelagt deg selv til de grader. At du fortsatt har foreldre og kjæreste rundt deg, er for meg et mysterium. Se på deg selv..

    39. Fake hår, fake lepper, fake pupper, fake kinnbein, fake negler, fake pupper! Det er jo helt tydelig at flertallet her syns du har gått alt for langt utseende messig. Skjønner ikke at du kan være stolt over ditt eget utseende når absolutt alt er fake! Det er akkurat sånn det starter: “skal bare fikse litt der, skal bare fikse litt der”! Og nå er omtrent alt fikset på! Ikke er det pent heller! Du har jo til og med sagt at du blir blind av Restylane og alltid føler de er små!
      Veldig synd for du hadde et VELDIG pent ansikt!:(

    40. Mange her ser ut til å tro at de som kommenterer er rundt 11-12 år. Jeg er godt over 20 og har ingen problemer med å kommentere. Ikke ta dette som hate, men nå er det vel kanskje ikke på tide å gi seg med plastikk. Du var pen før, og all plastikken gjør at folk oppfatter deg som usikker på deg selv og umulig å ta seriøst. Har du egentlig godt selvbilde, eller bare later du som? Som sagt syns jeg du egentlig er veldig pen, men nå blir det for mye. Du avslører deg selv. Men stå på slik du gjør med dyrevern, der kan du gjøre en forskjell! 🙂

    41. Hva sier egentlig Mathias til alt det du fikser på? Tror ikke kjæresten min hadde likt om jeg hadde fiksa på alt mulig. De fleste kjærester syns jo at jenta si er penest helt naturlig – uten sminke, extensions eller noe!

    42. Du burde egentlig være glad for at folk ytrer sine meninger.
      Kanskje det kan hjelpe deg å innse realiteten? 🙂
      Tror vennene dine synes det samme..

    43. Du virke som sånn ei koselig å ordentlig jenta, å du som va så fin i utgangspunktet også.. æ håpe du ikke har tenkt å gjøre nåkka mere nu, for det begynner å bli veldig mye fiks og triks. snart ligne du jo ikke på dæ skjøl lenger :/

    44. Selv synes jeg det er dumt at du fikser så mye på deg selv, men jeg mener absolutt ikke at du er stygg! For det er du ikke, men jeg går fortsatt for at det er innsiden som teller.

    45. Du har veldig pent utseende og en helt sykt fin kropp, men det sykeste av alt er at du klarer å leve med disse umenneskelige fæle kommentarene! Herregud så slemme de er.. Litt veldig altfor morsomt at de skriver så mye dritt til deg, og du får penger for det! Haha
      Jeg har selv planer om å fikse på meg selv 🙂 Syntes ikke du har fikset deg stygg i det hele tatt. Store lepper, store (faste) pupper, langt hår og blablabla.. Hva er stygt med det? Bare fordi det ikke er naturlig så er det stygt? Hjelp meg med å forstå greia, plis?
      Du ser fantastisk ut! Et bra forbilde for noen i alle fall 🙂

    46. hej, gillar du eller dina läsare Miley cyrus? jag drev sveriges största fan blogg om Miley (peacemiley.blogg.se) men den blev nyligen hakkad och bort tagen.. Jag har lagt ner så mycket tid och ork på den bloggen för att göra mina läsare nöjda. tänk dig i min situation om din blogg skulle bli hackad och bort tagen? du skulle nog också bli otroligt förbannad, ledsen och besviken. Jag har mailat blogg.se men jag har inte fått något svar. Så nu behöver jag all hjälp jag kan få för att å tillbaka min statistik och läsare. Snälla kan du nämna vad som har hänt och hänvisa dina Miley fans till min nya blogg peacemileyray.blogg.se i ett inlägg snälla, jag behöver all hjälp jag kan få, vi måste få fast hackaren!
      tack på för hand.

    47. Der gikk du for langt Sophie.. Reklamerer for restylane!!! Du trenger noen som sensurerer deg!
      Å seriøst, må puppene dine være med i vær eneste blogg?

    48. Kan alle bare slutte å si ‘du hadde vært vakrere sånn og sånn’, ‘uten det og det hadde du vært finere’.. Det er faen meg hennes valg om hun vil ta restylane, silikon eller hva enn det skal være. Om det er hennes syn på hva det å være pen er, og om hun er fornøyd med seg selv så kan vel dere bare holde kjeft. Synes hun er supervakker slik hun er, det er ikke noe ‘du hadde vært finere hvis..’. Tviler på at dere hadde vært så veldig glad om dere var fornøyd med kroppen deres etter å ha gjort noe, og noen kom bort til dere og sa at du var så jævlig mye penere før. Sophie Elise er vakker nå, og det kommer hun til å være. Ferdig, slutt å sleng dritt om folk dere ikke kjenner på grunn av utsendet, hun ser utrolig flott ut!

    49. nice, men du blir bare mer fake og fake for hver dag som går… lurer på hvordan resultatet blir når du er litt eldre..

    50. jeg blir faktisk utrolig lei meg, når jeg ser hvor mye stygt folk skriver til deg. det er tydelig at mangen sliter med selvtilliten sin og lar det gå utover sånne som deg, er rett og slett synd i de.. du er veldig vakker :-)) !!

    51. Er det noe ved deg som IKKE er fake lenger? Brunfargen, puppene, kinnbena, leppene, håret, neglene… lista bare fortsetter. Du skriver om hvor mye press det er på jenter i tenårene – vel, dette er ikke en måte å hjelpe dem på. Å forfalske seg såpass mye at du ikke er til å kjenne igjen lenger viser at man aldri kan bli god nok, at det aldri blir bra nok. Tro meg, det er DET budskapet som kommer best fram i innleggene dine, ikke maset om dyrevern, press i tenårene eller hva enn annet du skriver om.

    52. Ei flott jente som deg trenger ikke restylane i lepper og kinnben. Du siere du ikke har tatt mere i leppene, men det har du sikkert … Trist at du ikke selv ser at LESS IS MORE

    53. Hvor mange mm har du på vippene dine?
      Selv har jeg 13 og 14, og litt mindre innerst i øyet, men føler det er litt kort likevel..

    54. Du kommer til å se ut som de på Real housewives of Beverly hills in no time. Hva blir den neste quick-fixen? Nesa?

    55. Alexis: Ja jeg kan se meg i speilet og se “de stygge kvisene, dobbelthaka og det stygge håret”. Vet du hva jeg gjør? Vasker ansiktet med scrub o.l., løper intervaller i bakker i skogen og vasker håret, bruker hårkur, og drar til frisøren et par ganger i året. Jeg har ulike nesebor, jeg har smilerynker på utsiden av øynene.. Men det går an å overse slike småting og heller fokusere på det fine i livet – familien min, jobb, inntekt, hest, kjæresten, studiene, gjøre bra prosjekter osv.
      Sophie har selv sagt at hun er usikker på seg selv, og å være besatt av slike småfeil hun finner på seg selv (å fikse på kinnbein som var fine og helt normale er å være BESATT og blind) vil ikke gjøre det lettere for henne.
      Herregud, du er bare 18 år. Du er en liten baby. Du er så ung. Hvis du vil se pen ut, drikk vann, tren regelmessig, unngå og spis masse godteri og sukker, lær deg å overse SMÅFEIL som ingen andre ser, og du vil se og føle deg fantastisk.

    56. Jeg misunner virkelig kroppen din, du aner ikke hvor mye jeg ville betalt for å hatt en slik kropp å den fine fargen, jeg vet du tar sol osv men brunfargen din ser så ekte ut! Når jeg tar sol får jeg fregner å så får jeg akuratt som “skitten” hud.

    57. Oii, du ser rett og slett ikke ut lenger.. Så ut som om du va 30 år å hadde lagt på dæ noen kilo på det nederste bildet med kinnbena

    58. Hei Sophie.
      Der mistet du meg som leser. Jeg håper du har noen jordnære mennesker rundt deg som snart kan si til deg at du er mer enn bra nok som du er. Nå tar du av med alt du kan fikse på,fordi du har råd? Jeg er også heldig og har råd,men jeg bruker penger på alt annet enn å fiske utseendet. Jeg er stolt av meg selv som jeg er. Og flere nevner jo også hvilket forbilde du er. Jeg håper inderlig du ikke er noens forbilde,i dagens samfunn hvor mobbing og det å ikke være bra nok har kjempefokus,så velger du å fikse på alt. Det er så inderlig trist. Jeg håper du har en mamma eller pappa som snart prøver å guide deg litt. Alle gode ønsker for fremtiden fra meg.

    59. jeg har aldri kommentert frekt eller slemt på bloggen din før og at heller ingen planer om det nå. vet også at det egentlig er en svært liten vits for oss lese og si noe som helt når det kommer til ditt utseende, fordi det rett og slett er dine valg, og du syns det er pent! det er jo også du som skal bære dette utseende, ikke noen av oss lesere.
      jeg ville bare si at når jeg begynte å leste bloggen din, (det var når du hadde det profilbilde med blondt hår og blå skjorte for noen år siden) syns jeg du var en av de vakreste bloggerne jeg hadde sett. no joke. men etter du fylte inn så mye kunstig dritt i kroppen din, forsvant den naturlige skjønnheten, og det har kommet til et punkt der det er grusomt å se på. ikke for det, jeg har vurdert silikon pga små pupper, men jeg har valgt å godta meg selv for den jeg er. det burde også du gjøre istede for å “fikse” på feilene. for feilene ligger ikke i utseendet ditt, de ligger i deg selv.

    60. Jeg synes det ble veldig fint 🙂 Nå ser det ut som at du har større kinnben! Synes det har blitt litt mye restylane, men ditt valg 🙂

    61. Forstår ikke hvorfor norske bloggere elsker sånn firkante negler og french. Noe som var kult i 2010, 2011? Sommer er tid for friske farger og alomnd nails er så fine!!

    62. det er jo hver sin smak det da. selv om det var inn i 2010er det jo fortsatt kjempefint! Sophie har classy stil, og da er det jo slike negler som er penest!

    63. Er 28 år gammel selv og ser på meg selv som voksen. Jeg synes du er kjempe vakker sophie. Selv skal jeg operere brystene,da jeg ikke ser noe galt med det når man vil se bra ut. Har bare ville ventet til etter jeg er ferdig med å amme,og det er jeg nå. Skjønner at det er mye du vil “fikse” for å se mest mulig bra ut. Har man midler til det så kjør på! Men du skal vilte at du trenger det absolutt ikke! Men det har du sikkert hørt 1000 ganger før. Håper du en dag blir helt fornøyd med deg selv og ikke føler behov for å fikse mer før det har gått for langt. Er det jeg synes er skummelt. Men synes du er tøff som deler alt med alle med en så stor blogg som du har. Lykke til videre 😉

    64. Jeg må bare si at jeg respekterer deg, din blogg og dine valg. Syns du virker som en jente med kjempefin personlighet 🙂
      Jeg skjønner likevel ikke helt hvorfor du – som er så fin naturlig – velger å ta så mye restylane i leppene at det går helt opp til nesten og leppene stikker skikkelig ut? Restylane kan være fint det, når det ser naturlig ut. Håper du velger en mer naturlig look neste gang, for din egen skyld 🙂
      Ellers håper jeg du får en kjempefin tid framover med ferie og det hele 🙂 Masse lykke til videre!

    65. Leppene dine er dritstygge, det ser ut som om de ikke sitter fast i fjeset ditt. Man ser at de var små før du fylte dem 🙂 og kinna dine ble ikke noe penere heller… Restylane i trynet er sånt gamle tanter tar for å fikse rynker, det sliter ikke du med!

    66. Du har skrevet om at det er så stort kroppspress nå for tiden…Ingen skal påstå at du går foran med et godt eksempel akkurat.Når ble det “ut” å ha en naturlig kropp og et naturlig utseende?
      Småjenter ser opp til deg fordi de ikke skjønner at det å forandre kroppen i så stor grad ikke gjør en lykkeligere,tvert i mot.
      Slik du fremstår så er du en veldig usikker jentunge som aldri blir fornøyd uansett hva du fixer på.
      Uansett hvor “vakker” du blir utenpå så er du like fullt den samme inni deg.
      Det er tragisk i grunnen at en så ung og pen jente som deg stadig må forandre på utseendet .Hvilke grunner vet ikke jeg.For å bli “bra nok”? Bra nok for hvem i så fall?
      Hva gir dette jaget etter det perfekte deg egentlig?
      Og hva når du har forandret alt som kan forandres,blir du lykkelig da?
      Når jeg ser bilder av deg hvor du liksom skal være sexy ,så blir jeg bare trist.Riktignok har du kroppen til slike halvpornografiske bilder,men hva med veien videre tenker jeg.Er det å ha slike bilder liggende ute på nett ( og som mannfolk kan r..etter) ,er det slik du vil bli huskes for?
      Jeg tror at det er så mye mer i deg enn som så.
      Det er synd at du ikke tør vise hvem du egentlig er på bloggen.Hvordan du tenker,hva du er opptatt av og intressert i.
      Hva brenner du for,hva vil du med livet ditt,hvordan ser du på fremtiden etc.

    67. Huff..nok nå Sophie.
      Hva blir det neste? Neseoperasjon? Nye tenner? Rumpeimplantat? Du var jo egentlig så naturlig pen..skjønner ikke hvorfor du gjør dette.

    68. En dag,og den dagen kommer fortere enn du tror så er du “gammelt nytt”,og media/fotografer vil se seg om etter nye objekter.Jeg håper for din skyld at du har en plan videre for livet ditt.Å være i medias søkelys og å være på topplisten på Blogg no er noe du opplever her og nå og det føles sikkert fantastisk.
      Jeg håper at du har tenkt seriøst på tiden etterpå.For den kommer vet du.
      Dagen da ingen er intressert lenger,dagen da du bare en av de 10057 andre jentene som har lettkledd bilder og lager trutmunn…
      Men kos deg nå ,uansett hvor falskt det hele er.

    69. uff, her var det utrolig mange negative kommentarer! Det gikk plutselig opp for meg hvor MYE unødvendig dritt toppbloggere faktisk må tåle. I dette innlegget forteller Sophie bare hva hun har gjort iløpet av dagen, er blid og grei mot leserne sine, og hva får hun tilbake? BARE DRITT. De som kommenterer stygge ting burde virkelig skamme seg. Sophie må få lov til å gjøre som hun vil med utseendet sitt, og om hun ikke er fornøyd så spiller det ingen rolle hva andre mener – det vet jeg.
      Stå på Sophie! Du er best <3

    70. hei sophie! jeg skal ikke innbile meg at jeg kjenner deg, men jeg har lest bloggen din i over 2 år og utifra hva jeg har lest og sett virker du som ei bra jente som har vert igjennom mye dritt men klart deg videre. jeg har hatt store problemer selv og jeg så på deg som et forbilde. det gjør jeg ikke nå lengre. du er helt sikkert ei fantasktisk jente på innsida, men hvorfor må du skule deg bak all dette fake greiene? du ser værre og værre ut, og jeg sier dette fordi du ba oss om å være ærlige om du ble størrelseblind. kansje du innser hvordan du ser ut når jeg var såppas ærlig. MEN stå på , ikke gi deg, bare slutt med alle oprasjonene, restylanen og extensions , du er vakker både på innsiden og du er vakker når du ser ut som deg selv

    71. DETTE MÅ JEG BARE SI:
      Alle dere som sier hun er ”falsk”, dere syns sikkert også at Megan Fox og Kim Kardashian er de peneste damene på jord. Men hallo, de er da 1000 ganger mer falsk enn Sophie Elise. Skjønner virkelig ikke hvorfor dere brenner sånn for å kritisere henne, hun oppfordrer jo ikke andre til å gjøre det samme, hun sier at man skal gjøre det som føles rett for akkurat seg selv. Og om hun føler seg bedre av å gjøre det, så ser jeg ikke problemet! Liker dere ikke henne og bloggen hennes, hvorfor i alle dager bruker dere tid på å komme innom hver dag og slenge dritt da? Voks opp! Anonyme dritt-slengere/”mobbere” som sitter bak tastaturet er mer falskt og patetisk enn noe annet 😉

    72. Til Lene over her:Sophie bare blid og grei ovenfor leserne sine? Ja,det skulle nå bare mangle,det er de som gjør at hun kan leve som hun gjør.
      Og det er ingen menneskerett å blogge.Blir det for mye så finnes det sikkert andre ting å finne på…
      Men jeg er enig i at stygge kommentarer er unødvendige.

    73. DU ER BARE FAKE !!! Ikke noe som er ekte på deg snart. Gled deg til du blir gammel! Hehehe .. Sånn er det når man har så mye penger!

    74. OMGAD!! Kim kardashian og megan fox er kanskjepene, men det finnes andre pene enn bare de 2!! du er så jævlig dum at det er tragisk!

    75. Synes resultatet faktisk ble fint selv om jeg ikke ser noe særlig forskjell 🙂 Men håper dette er det siste du gjør nå med ansiktet og kroppen din, for nå grenser det veldig til å bli “plastikk” alt sammen. Jeg har ingenting imot silikon og restylane så lenge det blir brukt med måte, men det å endre hele ansiktet sitt synes jeg ingenting om (med mindre man ser helt forjævlig ut så klart, noe du ikke gjør).

    76. Og for ikke å snakke om legen som anbefaler dette til unge jenter! Fysj! Det må være grenser for hvor mye restylane man skal putte i seg. Jeg er glad jeg ikke har fikset på noe!

    77. du ser jo bare fæl ut nå , greit nok at du er opptatt av å bli ”perfekt” men du forvandle deg jo fra helt ok jente til en misslykka plastisk jente , har du aldri sett dem som overdrive operasjoner og overdrevent med restylane og ende med å bli støggere etterpå enn før di tar alt det der , det burde du sjekket på forhånd og en ting til , det du sa tidligere en gang at barbie var forbilde ditt , vel visst du prøve å bli sånt , så har du misslykka, du ser kje i nærheten av sånt ,barbie har kje overdrvent svære monster lepper og svære pupper , så begynne å lure på hvem som er forbildet ditt egentlig , om du ser opp til noen som har operert alt for å prøve å se bedre ut eller noe , eller om du bare har veldig dårlig selvtillit at du , trur du må ta operasjoner for å se bedre ut

    78. det er ikke bare leppene som buler ut, huden OVER leppene TYTER ut av ansiktet ditt.
      de er så store at det ser rett og slett helt latterlig ut.
      Puppene dine er lange og ser hengete ut.
      Restylanen i kinnbenene dine får deg til å se oppblåst ut i trynet.
      Neglene ser ut som porno-negler. Ikke classy.
      Håret ditt ser skittent og slitt ut hele tiden, spesielt etter du fikk nye extensions satt i.
      SKJØNNER DU IKKE SELV HVOR JÆVLIG DU SER UT NÅ? SER DU DET IKKE SELV?
      Du var faktisk pen en gang. Nå ser du faen ikke ut lenger.

    79. Fikk nesten sjokk da jeg las overskriften og var redd for at du hadde tatt mer restylane i leppene, noe du absålutt ikke trenger!
      Men ble positivt overasket da jeg så bildene av hva du hadde gjort, ikke bry deg om de som sier at du ser lubben ut for det gjør du ikke! du så mye mer voksen ut og jeg fikk nesten lyst til å gjøre det selv. Men vær mer forsiktig på hva du legger ut, du påvirker folk og gir oss haugevis med alternativ om restylane og silikon, det er ikke så bra.

    80. Herregud så mye stygt dere skriver, dere burde skamme dere. Er mye å verre å ha en sånn tragisk oppførsel som dere har enn å ha ett litt fake utseende. Hvis dere ikke har noe fint å si så trenger dere ikke å si det heller. Det er faktisk et menneske med følelser dere snakker om. Dere hadde ikke likt å bli hengt ut på denne måten selv. Mobbing er så latterlig å drive med at jeg har ikke ord. Du ser super fin ut Sophie, både før og etter inngrepene dine 🙂

    81. Kjenner jeg blir ganske irritert når jeg leser så mange kommentarer som er så slemme rett og slett. Jeg syntes du var veldig pen fra før av jeg, og at du ikke trenger å fikses på, men det er jo DU som bestemmer selv! Det er du som skal syntes at du er fin, og hvis du trenger å endre noe ved deg selv for at du skal syntes det, så bør vel ikke andre kommentere stygt om det? Dessuten, er det ikke bedre å ha et “falskt” utseende om dere vil kalle det for det, enn å være falsk på innsiden? Tror de fleste heller ville hatt en venn som har fikset på utseendet sitt enn en falsk venn.

    82. Ser ikke problemet med athun har fake hår, fake øyevipper og fake negler. Det har så og si alle, eneste er bare at håret og neglene ser mye mer unaturlig ut på henne fordi det ikke har skikkelig kvalitet. Men disse tingene kan hun lett fjerne og de er utenpå kroppen. Disse tingene har ikke veldig mye å si på utseende hennes egentlig. Men når det kommer til det hun sprøyter inn i huden burde hun virkelig roe ned. Du ser ikke bra ut. Du er synelig fake. Det var lett for deg å gjøre narr av megan fox men nå er du like fake selv, eneste forskjellen er at hun ser ekte ut, det gjør ikke du. Du er 18 år. Du trenger ikke alt dette. Og du pøser på med nye ting du skal forandre på. Det er bra du er ærlig om det, men det å legge ut telefonnummeret slik flere skal ta? Ikke gjør noe mer med deg selv, du blir bare verre og verre. Hør heller på kritikken du får, du får flere negative enn positive kommentarer. Men det er de negative som sier sannheten, de positive vil bare smiske eller få deg til å gjøre flere feil med kroppen din. De nyter at du ødlegger deg selv. JEg tror ikke du selv ser hvor mye det er. Sett hun jenta som ikke fikk lov å sprøyte mer inn i ansiktet sitt av legene så hun begynnte å sprøyte inn matolje selv? http://www.abcnyheter.no/livet/2013/07/26/sproeytet-matolje-inn-i-ansiktet-bli-vakrere helt ærlig tenkte jeg på deg når jeg las dette. Du burde ikke få ta mer. Vær så snill å prøv å gjør deg til et bedre forbilde, det er så mange små jenter som ser opp til deg.

    83. Jeg blir så sykt provosert over alle kommentarene om at Sophie er lubben, har lagt på seg, blablabla… Sophie ser helt fantastisk ut, og istedenfor å prøve å hakke ned på henne med negative kommentarer, kan dere heller unne henne et pent utseende. Det gjør hvertfall jeg! Du er smellvakker, Sophie 🙂

    84. Dere som skriver så mange stygge ting om Sophie, så skjønner jeg ikke i det hele tatt hvorfor dere gidder å kaste bort tiden på å være frekk! Dere mobber henne faktisk. Alle har ting de vil fikse på, og alle som har pengene ville jo gjøre hva som helst for å fikse på de tingene? Synes bare at det er så ubeskrivelig barnslig.
      Jeg bruker også å være på Harstadspa og elsker Kjersti, håper du hadde en fin dag Sophie 🙂

    85. Hahah, vittig at folk bryr seg om hva Sophie gjør med sin egen kropp. Jeg personlig syns ikke at det er så fint med restylane, men jeg liker deg Sophie!

    86. Skjønner virkelig ikke vitsen med å slenge slike kommentarer. Selvsagt har alle forskjellige meninger om hva som er fint, men hvis Sophie liker dette så er jo det helt greit. Alle skal kunne ta sine egne valg uten å få 100 kommentarer om hvor stygt det var. Og det var det heller ikke!

    87. Du er vakker, du bare var så mye vakrere før. Det blir for mye av det gode. Du har sagt vi skal fortelle deg når du har blitt blind på restylanet og har tatt nok – du har tatt nok for å si det MILDT.
      Nå skal ikke jeg fortelle deg hva du skal gjøre, men rekner med du gjør så mye med kroppen din for at andre skal synes du er finere; altså at du da skal føle deg bedre. Tror de fleste av oss synes du kan stoppe nå, du er jo sååå naturlig pen!

    88. Leppene dine er altfor store nå Sophie, det er rett og slett kvalmende og se på dem. Jeg liker ikke skrive slike kommentarer, men avogtil må det til! Leppene dine minner meg om en gammel pornostjerne sine, og det er ikke positivt. Du var så søt når du hadde de små leppene dine, altså bare en liten smule restylane hadde vært mer enn nok.

    89. Her kommer et hjertesukk fra en godt voksen dame med en datter som følger bloggen din. Dette er bare ikke greit. Du er knapt begynt på livet og har ikke en rynke eller noe annet som er galt med deg og så går du henn og forandrer alt du kan. Hvor skal dette ende og hvordan skal du klare deg om 10-20 år når du begynner alt nå? Du setter et skrekkelig eksempel for unge jenter i dag som følger bloggen din og det virker ikke som du overhode tenker konsekvens. Litt selvinnsikt hadde vært på sin plass og kanskje litt hjelp til å finne ut av hvorfor du føler for å endre på alt som er naturlig ved deg.

    90. Nå er jeg faktisk en av de som sier noe av de negative kommentarene, å jeg vet du leser denne her så jeg må bare få sagt hva søren skjer med verden? alt du står for, at du er en rollemodell..det her er bullshit! alt på kroppen din er fake? puppene,leppene,kinnbena, fake neiler,fake hår..Verden har blitt syk. Alle er født med en verdi, og den må de ta vare på. DU har ødelagt deg og din verdi. For du er nå ikke deg selv. Det er jo bare stygt? Alle, da mener jeg alle liker jenter som ser EKTE ut, uansett.. Du var forbilde mitt, men nå.. ikke søren en gang :S
      Stygt, du er virkelig blitt STYGG.

    91. Og du som va sååå fin uten alt det du har putta inn… eneste jeg har forståelse for er litt i leppene. Ikke frekt at all, men du var penere før syns jeg.

    92. Hei! Jeg har en datter på 15 år som sitter og leser denne bloggen din, jeg selv har aldri vært borti maken. Du er 18 år og hvis min datter på 18 år hadde kommet hjem sånn så hadde jeg rett og slett blitt utrolig flau. Dette er virkelig dårlig gjort, Sophie. Du skal være et godt forbilde for unge jenter, men det du gjør her er å forandre på alt og gjøre det fine til noe skikkelig ufint. Som mor så vil jeg bare si at jeg håper dine foreldre ser dette her og virkelig tar og får deg litt profesjonell “hjelp”, du kan ikke holde på sånn. Jeg har selv 3 barn og hun ene (Leona) leser din blogg, fra og med idag så skal jeg nekte henne å lese sånne blogger som faktisk ødelegger unge jenter. For du gir ikke noe positivt. Mange jenter idag som ikke er fornøyd med utseende sitt, kanskje du istedenfor å fikse på alt kan heller fortelle dem at de er perfekte akkurat sånn som de er?? Uansett, lykke til videre. Fra en bekymret mor 😉

    93. For ett fantastisk forbilde for unge jenter! NOT! Du burde seriøst (ikke for å være slem) oppsøke en psykolog.. I stedefor å pynte på alt på kroppen som virkelig ikke trenger å pyntes på, så burde du heller hjelpe deg selv med tankene du har om deg selv! Du legger ut bilder i bikini og det som verre er, men du er ikke fornøyd med deg selv? Hva med alle småjentene som leser om deg som kanskje har det bra med seg selv, men så ser de din oppførsel og plutselig synker deres selvtillit fordi du er jo opprinnelig mye penere enn de…..
      Når en er en populær blogger er dette ting å tenke på! Du har faktisk ett ansvar overfor dine yngre lesere. Og dere som sier hun får unødvendig mye negative tilbakemeldinger; mange er stygge og unødvendige ja, men de som kommer med kritikk og ber hun om å stoppe osv, det må hun bare forvente når hun er en offentlig blogger. Såpass bør hun tåle, om ikke bør hun gå tilbake til å skrive i vanlig dagbok for å “lette” på sine følelser….

    94. Hahahaha, åneeei. har du tatt restylane i trynet og? JO, man ser det godt! hahaha. du ser jo helt syk ut. HELT ÆRLIG! du begynner å ligne veldig på michael jackson. fy fader du blir styggere og styggere

    95. Du er var mye penere før du tok restylane i leppa.
      Det ser ikke veldig pent ut når du har “duck face”
      hele tiden.

    96. På noen av bildene dine ser du ut som en 30år gammel dame som prøver å se yngre ut ved å ta masse silikon og restylane. Det ser ikke helt bra ut.

    97. Lubben? Seriøst, hva er det med dere.. Lubben er du hvertfall ikke, og du ser bra ut 🙂 men var det ikke du som ikke skulle ta mer restylane? Du er så mye penere hvis du hadde hatt litt mindre lepper, bare litt! og ja, vet at hevelsen går ned, men fortsatt, mindre enn det igjen. Men pen er du <3

    98. Du er i ferd med å begynne å se ut som catwoman.. Du ødelegger deg mer å mer.. Du var nydelig før alt dette tullet du driver med.. Eneste du minner meg om nå er cat woman og marilyn manson.. Du ba oss si ifra når du ble størrelsesblind.. Det har du blitt for lenge siden.. Ser du ikke selv hvordan du ødelegger det vakre ansiktet ditt.. Virker nesten som du er blitt avhnegig av å fikse på deg.. At du legger ut nr til hun som gjør dette på deg er bra slik at andre kan unngå et menneske som veldig tydeligivis ikke gjør yrket sitt bra.. Å sette restylan i kinnene på en 18 åring er helt sinnsykt. Glad jeg vet hvem hun er slik at jeg aldri skal gå til henne eller anbefale henne.. Du er vakker. Stopp nå med dette tullet før det e for sendt.

    99. Kjære vakre deg! Nå må du holde opp, du er 18 år og nydelig akkurat som du er, du trenger ikke noe restylan eller silikon, vippeextensioins eller noen annen type extensions. Jeg forstår at det er viktig for deg å se bra ut, det er det så absolutt for meg også. Dette med silikon forstår jeg deg virkelig godt på, jeg vurderer sterkt å legge meg under kniven selv! Men denne restylanen går over styr! Synes du ble enda nydeligere da du fylte på leppene dine første gang, men nå har du alt for mye, og kinnbeina i tillegg.. Beklager å måtte si det, men det ser faktisk ut som noen har mørbanket deg noe skikkelig. Dette er ikke pent lenger, Sophie! Du ødelegger rett og slett kroppen din. Vær så snill å stopp, for ditt eget beste! Du er vakker som du er, håper du tar dette til deg, for det er ikke ment vondt på noen måte!

    100. HAHAHAHAHAHAHA! går det ann å se verre ut, sorry ass men det har gått får langt. hadde ikke du netopp vært i syden også tar du solarium?! wtf..

    101. Om ett år vill du være jenta som er skrekkeksemplet på når ting gikk for langt. Slik som Heidi montag. Det er trist å se en så ung jente som deg ødelegge seg så mye.. Jeg håper at du har blitt fornøyd nå,men jeg frykter du ender opp som jenta med mislykkede opperasjoner og restylanfyllinger.

    102. Du er en kjempesøt og vakker jente, Sophie, og jeg har alltid vært misunnelig på utseende ditt! Men det at du i tilleg bryr deg veldig om dine hjertesaker (som dyrevern) er fantastisk når du er toppblogger! Såklart er det fint med extentions, vippe-extentions og falske negler! Det er de aller fleste enige om, siden vi ofte bruker det til spesielle anledninger. Det er jo også fint med store pupper, fyldige lepper og markerte kinnben. Men alt dette tilsammen kan bli litt mye. Ikke at det ikke er pent, for lets face it, det er jo det vi egentlig ser på som perfekt. Men sånn som du ser ut nå er akkurat på kanten av hvor mye vi kan tåle av plastikk. Jeg håper du er helt fornøyd med sånn du er nå og ikke utsetter kroppen din for enda flere store forandringer. Og en ting til: Det er flott at du endelig har fått de fyldige leppene du alltid har ønsket, men de er litt i største laget nå. Ikke vær redd for at de blir for små sånn at du fyller på enda mer restylane! Leserne dine vil nok si ifra hvis du har for små lepper igjen, men det tror jeg ikke vil skje med det første. Håper du ikke tar dette ille opp, vil bare være ærlig med deg, for det er ikke alltid like lett å se slike ting selv 🙂 Ellers høres det ut som du har hatt en fantastisk koselig dag! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg