dag 1 i danmark

Dette har vært en lang dag, men nå er jeg på plass i Skagen i danmark! Jeg har det helt fantastisk og jentene jeg er her med er helt super, vi går så godt overens! Jeg var litt nervøs for det på forhånd ettersom jeg ikke kjente noen av dem (dette er en jobbreise), men vi har det veldig hyggelig ♥ Jeg savner riktignok min kjæreste hjemme veldig mye, men det blir så godt når vi kommer hjem igjen *forelsket*.

Dagen startet vi i Larvik hvor vi hadde overnattet fra dagen før. Vi jentene (vi er 4 stk) ble fordelt i leiligheter med to og to, og vi måtte stå opp klokken 06 i morges. Jeg var helt sinnsykt trøtt da bildet under ble tatt!

Genseren er ikke min, skoene er fra choies og buksa er fra nelly – desverre utsolgt! 

Vi tok danskebåten, også kjent som Colour Line speed til danmark, og der er det jo ikke stort å finne på bortsett fra å spise, se litt i taxfree butikker og slikt man gjør på en typisk “harryreise”. Men, vi jentene var så helige at vi fikk komme opp hvor de styrer båten, hilse på kapteinen å se hvordan alt fungerer. Det var en fantastisk utsikt, og vi hadde det veldig morsomt der oppe!

Meg og Annette – beklager litt rare størrelser på bildene, er faktisk ikke helt sikker på hva som skjer? Pcen min lever litt sitt eget liv nå for tiden. 

Etter vi var kommet fram hit til Stagen slappet vi av et par timer, før vi begynte å ta bilder og filme – det er jo tross alt det vi er her for, jeg er her for jobb og ikke “fornøyelse” ,selv om vi har hatt det veldig koselig så langt også. Vi var på stranden og ved bassenget, men deet kan jeg jo ikke legge ut noen bilder av – enda!

Meg og Klaudia. Bikiniene vi har på oss er fra swimwear.no 

 

60 kommentarer
    1. Sikkert til fhm eller noe! Ser jo hvordan mennesker du reiser med! Alt går i falske negler,falskt hår, restylane, silikon,push up og tuen tonn med sminke!
      Men du er noe for deg selv! Og du er nydelig! Og du har funnet noe for deg! Elsker deg!!♥
      MEN KAN DU HA EN SPØRSMÅLS RUNDE DER MAMMAE
      N OG PAPPAEN DIN KAN SVARE PÅ SPM! HADDE BLITT SÅÅ GLAD! DET VIRKER SOM OM DU HAR ET GODT FORHOLD TIL FORELDRENE DINE!
      Hadde hvert sykt kult og få vite en litt annen side av deg!♥ HADDE BLITT UTROLIG GLAAD!!!♥

    2. Jeg beklager at jeg sier dette, men jeg må faktisk holde fingeren min over munnen din for at jeg skal finne deg pen. : Jeg håper du også snart ser at leppene dine er for store for ansiktet ditt.
      Men ellers, så virker det veldig koslig! Bra at du kom overens med dem da, hvis ikke kunne turen blitt veldig slitsom. Er så spent på hva dere gjør! Forresten syns jeg dere alle ligner litt.

    3. Ugh, Klaudia er så falsk. Og overfladisk og overdriver helt forferdelig. Jaja, håper dere koser dere 🙂

    4. Dette er en blogg som oser av dårlig og negativ energi. Du er et dårlig forbilde. Danskebåt er ikke harrytur, det kan være en like flott tur som mange faktisk velger å reise med i ferier. Men det er vel ikke flott nok for deg!

    5. HILDE: ja du kjenner sikkert Klaudia du da?? Siden du kommer med slike anklager?? Pass på hva du sier her!

    6. Hver gang jeg er innpå bloggen din (5 ganger om dagen, så det er et kompliment!), så pleier jeg å holde hånda/fingeren min over leppene dine, for jeg blir så sykt distrahert av dem, og med en gang jeg gjør det, så blir du hundre ganger penere! Jeg vet du får mange kommentarer om leppene dine, men jeg liker deg og vil bare ditt eget beste, så kan du være så snill å høre og tenke over dette?

    7. Veronica: E lov å sei ærlige meininga, right? 🙂 Å like æ ikke ho, så gjør æ d ikke. Vilj du nå meir, så skriv melding : )

    8. ser utrolig godt att du bruker extensions nå pga. fargeforskjellen mellom ditt hår og extensionet. og du kledde ikke den sminkemetoden som er brukt på disse bildene. photoshoot for forside bilde til ande sesongen?

    9. Annette det er ho fra det reise programmet på TV3, haha gjenkjente ho med en gang selv om hun hadde lysere hår da! 🙂 hun jobbet på et av hotellene som praktikant med hun andre blodinen 🙂 Litt morsomt 🙂 <3

    10. Møtte deg på Larvik etter toget igår, haha. Blei ikke lange samtala akkurat, følte meg litt “care” i ettertid, tror vi begge hadde litt dårlig tid og slikt. Men jeg har iallefall sykt mye respekt for deg og dine meninger + du er ei utrolig fin jente, det skal du ha!

    11. håre ditt er fantastisk! flott du koser deg 🙂
      ser på kommentarene ovenfor at de ikke synst leppene dine er fine, men synst de kler deg veldig bra, ikke noe større eller mindre, når jeg tenker tilbake før du tok restylan, så er dette mye penere, mi meining 🙂

    12. Håper kje du skal bruke den sminken på deg ,viss du skal ta bilder ,såg så stygt ut på deg xD passet kje på deg i det hele tatt =s

    13. leppene dine er ALT for store for resten av ansiktet ditt.. Du lager jo Duckface på ALLE bildene dine nå.. det er det eneste jeg ser når jeg ser bildene av deg.. Du minner meg om de som gifter seg med hugh hefner og påstår at dem gjør det ut av kjærlighet. men det er kanskje det du prøver å få frem?

    14. som vegetarianer selv, har danmark vært et av de værste landa når det gjelder mat! har vært mye ute å reist, og har ALLTID finne masse god mat, men i danmark fant jeg nesten ikke annet enn pølser, bacon og annet kjøtt.. men fant et par resturanter med litt annet, så spiste så mye jeg orker når jeg var det. Ellers gikk det i rundstykker med smør på resten av uka.. Håper du finner mer enn jeg gjorde, for humøret blir på bunn uten næring!

    15. Hahahaha ler av deg Veronica! Selfølgelig kjenner Hilde henne hvis hun kommer med kommentarer som dette, og JA jeg er enig med henne! Kjenner Klaudia jeg også. Hun er falsk, sånn er det bare 🙂 Og hun er flink til å komme med drapstrussler blant annet!

    16. Tror det er bikinireklame ellernoesånt :p ser ihvertfall sykt shady ut når alle jentene ser megafalsk ut

    17. Syntes du er litt dårlig til å holde det du lover. Leserne dine går innpå flere ganger daglig i håp om at du har postet de spennende tingene du lover. Blant annet videoblogg med svar, resultatet av tannbleking osv. Jada jada, du er sikkert veldig opptatt å har ikke hatt tid til det, eller en annen god unnskyldning. Men kanskje du burde tenke litt på at du ikke hadde vært så opptatt hadde det ikke vært for trofaste lesere? Du som påstår du er så opptatt av leserne dine og så utrooolig takknemlig. Kanskje påtide å vise det med handlinger framfor bare tomme ord? Bare en liten påminnelse nå som du er på denne viktige jobbreisen med manageren din og greier. Tror foresten seriøse forretningsfolk hadde blitt fornærmet hadde de sett hva du ligger i “en reise som er til jobb og ikke fornøyelse” Men sånn er det nå bare, yrke er yrke eller hva? Kronen synker vel ikke i verdi selvom det er kroppen din som blir solgt istedenfor ett produkt, vel? 😉

    18. Shitt forskjell på hårfargen din og fargen på extensionet!!! :OOOOO
      Sorry men det var ikke pent 🙁

    19. Hahahahahaha, hva i svarte har du på øyenene??? Oransj sminke langt inni ved nesa… Du ser ikke ut:p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg