hårforandringer

I morgen skal jeg å fikse håret mitt hos Hendix Hair i oslo, hvor ca alle de kjente bloggerne har vært og fikset håret sitt en eller annen gang! Jeg som er glad i å pynte meg gleder meg såklart helt utrolig mye, og vet jeg kommer til å få en fantastisk fin dag i hovedstaden – mye på grunn av det fine håret jeg kommer til å få. Jeg skal ikke gjøre noen drastiske endringer altså, men det skal bli så godt å bare få fikset det litt.For øyeblikket tenker jeg faktisk å gå litt mørkere. Det gjør at de blå øynene mine kommer mer fram, men jeg får se hva ekspertene sier imorgen hos Hendrix! Jeg har googlet litt rundt etter hår-inspirasjon men blir egentlig ikke noe klokere, tvert imot. . Haha, jeg vil jo ha både blondt, svart, rødt og lilla hår! 

Nå skal jeg pakke ned pcen, vi høres i morgen på hotellet i Larvik. Skal være der en natt før jeg drar til Danmark :) I morgen har jeg som sagt frisørtime og litt jobbing! 

54 kommentarer

Siste innlegg