henger etter

Hei på dere! Vi har familiebesøk her hjemme, så jeg skal prøve å prioritere det litt idag – selv om det er vanskelig når jeg klør i fingrene etter å se neste episode dexter, haha.. Føler meg så teit som begynner å se på en serie flere år etter alle andre, og så blir jeg helt avhengig og vil snakke om serien hele tiden. Men den er jo såå bra! :) Jeg har sett 4 sesonger siden jeg startet, så kjenner jeg meg selv rett er jeg vel straks ferdig med den. Vurderer å begynne på breaking bad. . Er det noe å anbefale? 

I går kveld var jeg bare sammen med min kjæreste. Vi dro ut for å spise, så et par epsioder frustrerte fruer og koste oss! 

Bilde fra da jeg nettopp hadde våknet i morges.

 

 

41 kommentarer
    1. herregud, breaking bad er den BESTE serien jeg noensinne har sett!!!!! Den er fantastisk og jeg gleder meg helt villt til neste episode 😀 Anbefales STERKT!!

    2. har begynt på breaking bad og er i slutten av sesong 2, og det er drit bra! Men Prison break er kanskje noe av det beste jeg har sett 🙂

    3. Syntes ikke Breaking Bad var noe særlig.. Lange, kjedelige episoder. Så vel kanskje 10 episoder for å gi serien en sjanse. Du burde begynne å se beauty and the beast. Den serien er så sinnsykt søt! Åh, helt forelska i den serien. Du hadde elsket den! Anbefales virkelig!

    4. Sånn er det med meg også haha. Jeg har nylig begynt å se på true blood, og er så hekta at jeg snakker om den hele tiden og tenker på den når jeg ikke ser på den haha..Serien er jo ikke ny men likevel henger jeg litt etter på serier 😛 Jeg anbefaler true blood hvis du ikke har sett den. Jævlig bra og spennende hele tiden!! PLuss sexy vampires 😉

    5. Anbefaler virkelig Breaking Bad, sykt bra serie. Pluss seriene Weeds og Orange is the new Black, begge av samme produsent 🙂

    6. Breaking bad er et must!!! Beste serien noensinne. Bare å begynne, siste sesongen begynner 13 august! 🙂

    7. Breaking Bad er dritbra! Det kan minne litt om stemningen i Dexter på en måte! Jeg eeelsker Dexter btw.. Og Breaking Bad har på en måte vært min redning etter at jeg ikke hadde mer Dexter å se .. 🙂 Så absolutt å anbefale! Og Breaking Bad er vel en av de seriene som tar litt tid før du eeeelsker, eller sånn 2 episoder 😉 KOS DEG!

    8. Hvor ble det av spørsmålsvideoen din Sophie? Fikk du lastet den opp? gleder meg sånn til å se den! 🙂

    9. Anbefaler American horror story om du ikke har sett det. jeg og min kjære har sett alle episodene å kan nesten ikke vente til ny sesong i oktober 🙂 1. sesongen er best, så den burde du virkelig se, gjerne med kjæresten din ettersom det kan være litt skremmende fra tid til annen :p

    10. Breaking Bad er den beste serien jeg noengang har sett, og jeg har sett maaange serier 🙂 Breaking Bad, Shameless US og Sons Of Anarchy er topp 3!

    11. Blir i godt humør av å lese bloggen din Sophie! Vil forresten anbefale å se serien “Prison Break”! FY F. Har ikke ord! DET er virkelig en god, spennende, morsom og kanskje litt skummel serie! anbefales virkelig! Blir jammen meg sende netter dette her, i og med at jeg aldri klarer å legge fra meg ipaden og lukke øynene…

    12. Breaking bad anbefales absolutt!! Men jeg falt av litt uti sesongene, sesong 1. er HELT klart best og mest spennende.. Ellers kan jeg anbefale White Collar, dødsspennende og morsomt! En litt annerledes krim-serie!

    13. Du vil elske Breaking Bad. Se på en episode mens du sitter med ansiktsmasken. Det er utrolig spennende og lett å følge. Har sett alle sesongene og venter på neste som kommer snart 🙂

    14. Jeg anbefaler Prison Break på det sterkeste! 🙂 det er en utrolig bra serie med både spenning OG romantikk:) Jeg kan lett sitte å sippe av den serien, men ikke hver episone da, er jo en ”bad-ass” serie på en måte, men også veldig fin ! Anbefales ! Breaking bad har jeg ikke sett så mye på, typen er helt hekta, men me..? not so much.. men lykke til med valget 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg