snaaaaaaart lappen

Jeg har nettopp vært og handlet med mamma, jeg har jo enda ikke fått lappen men de gangene jeg skal noen steder får jeg lovt til å kjøre så lenge en av foreldrene mine er med. Det har tatt lang tid å få billappen, av den enkle grunnen at jeg er så mye borte. Da er det vanskelig å få tid til alt, beklageligvis. Men, jeg liker jo å ha mye å gjøre så jeg klager ikke! Etter vi hadde handlet dro vi en tur til tante, det er en del familie som er på besøk i byen nå som jeg må passe på å få vært sammen med før jeg stikker til Danmark! 

I kveld skal jeg slappe av å kose meg med red bull, og gjøre litt bloggjobb – det vil si, svare på mailer, planlegge innlegg og litt sånt. Jeg vil få det unnagjort slik at jeg kan nyte disse dagene med mine kjære før jeg drar på jobbreise ;)

Dere har tidligere fortalt meg at grønn er min farge – derfor kjører jeg på med grønn idag! Kjolen er fra sheinside.com 

 

 

46 kommentarer

Siste innlegg