grilling = umulig

Man skulle kanskje tro at jeg og min kjæreste begynner å bli litt rutinert på dette med grilling, ettersom det er noe vi har gjort et par ganger. For gårdagens grilling tenkte jeg for meg selv at endelig skal vi få det til, vi har ikke glemt noe, vi har funnet et fint sted å være, det er fint vær og jeg er i godt humør. Men, såklart måtte noe gå galt, og vi (altså Mathias) fikk ikke fyr på engangsgrillen..? Jeg stiller enda litt spørsmålstegn ved hvordan det er mulig, haha. Så da var det bare å pakke sammen, for å så returnere hjem igjen og spise burger laget i stekepanne. Litt av en grillfest!

Senere på dagen så vi en skrekkfilm som heter “grave encounters”, den anbefales om dere har lyst til å bli litt paranoid. Jeg har sett meg over skuldren ikke bare en gang idag, for å si det mildt. . Jeg laget også muffins til oss, den ble utrolig god! Jeg anbefaler alle å ta vaniljekesam oppå muffinsen / brownies mens den enda er varm, det smaker himmelsk ♥

 

21 kommentarer
    1. If you liked the first Grave Encaunters movie, you got to see the successor of the movie. When you see number 2 you will understan mutch mutch more of the first one 🙂

    2. du er så pen! <3 Utroli sjønner ikke vordan de går ann!! å endelig er du på 1.plass! de fortener du virkelig! <3 men jeg har ett spørsmål, kan du ha en videoblogg om personlige spørmål? <3 hadde vert utrolig gøy! Kos deg sammen med mathias! <3 du er bare perfekt! <3

    3. Du er altså så nydelig, håper jeg blir like pen og fin som deg❤ koselig med grilling, tenker jeg meg!❤

    4. Jeg vet ikke om du har svart på dette før og det er bare jeg som ikke har fått det med meg, men jeg lurte bare på hvordan syk kjæresten din har vært. Håper du vil svare og skjønner om du ikke ønsker det. Digger bloggen din 🙂

    5. utrolig fin blogg du har!:) men lurte på en ting, kan du skrive hvordan syk kjæresten din har vært? med tanke på at du er redd får at han skal bli syk igjen..?

    6. kan ikke du fortelle litt om hvorfor du valgte å begynne å spise kjøtt igjen?
      han en fin dag videre <3

    7. Hei sophie elise 🙂
      Jeg tenkte bare jeg ville gi deg litt skryt .. Som daglig blogg leser , leser jeg omtrent 10 blogger hver dag – og jeg må virkelig rose deg får innleggene du legger ut . Du har finne en måte å holde kontakt med leserene dine på som er unik ! Man trenger ikke late som man er noe mer enn man er , bare fordi man har en blogg ! Du legger ut innlegg som kanskje noen ikke finner noe spennende , men får meg betyr det at jeg klikket inn på en blogg som jeg bruker tiden min på og får noe igjen !:) Har fulgt deg og mange av de andre toppbloggerene lenge , og høres sikkert veldig dumt ut , men jeg vet jeg kan stole på at du har noe nytt hver dag og meddele med norge 😉 hehe… Du aner ikke hvor frusterert jeg blir når jeg setter meg ned og følger blogger der de som blogger gir faen .. Hvertfall keep up the good job 😉 sier som miley – forget the haters , cause sombody loves you 🙂

    8. Uff,hvor hjelpesløs går det an å bli tenker jeg…Du har ikke hørt om ekstra tennvæske har du vel?Når jeg ser bilder av deg så syntes jeg rett og slett synd på deg! Du er naturlig pen,og trenger da ikke “dolle” deg opp fordi du skal ta bilder før du skal ha en trivelig grillkveld.Tror du at du mister lesere hvis du for en gangs skyld ser ut som et vanlig menneske,på vei til en helt dagligdags ting?
      Prøv å slapp av litt.Du må ikke prestere( se “lekker” ut) uansett hva du skal foreta deg.Alle har vi hverdager.Selv du vil jeg tro:)

    9. Haha du må kjøp Tennvæske.
      Btw til lesere som sier hu ikke er veggis, de burgerne der er laget til vegetarianere 🙂 har jobbet en plass hvor de har hatt sånt 🙂

    10. Hei, Sophie kan du skrive oppskriften på mufinsene? De ser gode ut, nam nam 😉
      Elsker bloggen din <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg