paranoid

Hei på dere! Igår kveld grillet jeg sammen med jentene hos Marte, vi koste oss masse og tok igjen litt jente-tid ettersom det er sjeldent de fleste har tid til å samles. Når jeg hadde spist var jeg sinnsykt trøtt og dro hjem og så litt på dexter før jeg lukket øynene. Jeg har forresten blitt helt paranoid av å se på det programmet, igår trodde jeg noen brøyt seg inn i huset så jeg begynte å gjemme meg, så var det bare lillesøsteren min..haha.

Nå sitter jeg på rommet mitt og holder på å fikse meg. Planen min for idag er å grille sammen med Mathias! Det har vi ikke gjort på en stund, og det er alltid sykt koselig så det gleder jeg meg til :) Haha, igår før jeg sovnet var jeg FULL av kjærlighet, dere vet når man hopper rundt og synger og tenker på hvor heldig man er?  Flaks at jeg har det slik ofte ♥

Meg og Isabel Mari igår, vi tullet litt rundt når vi skulle ta bilder. Jeg digger den jenta der, hun er såååå livlig og gledesspreder delux! 

Meg, Lotte og Isabel 

Den stusselige grillmate jeg hadde igår, haha.. Vi hadde EN pølse hjemme, så det var alt jeg fikk spist 

Ellers har jeg bestemt meg for å bli flinkere til å svare på mail, noen ganger er det lett å tenke “jeg tar det en annen gang” så skjer det aldri. Men nå skal jeg bli bedre, det er god karma tipper jeg :)

 

23 kommentarer

Siste innlegg