sommer!

Det har vært gooodt å ha litt fritid, det trengte jeg virkelig! Men nå er jeg back on track, iallfall halvveis. Jeg vil gjerne nyte disse sommerdagene så lenge jeg kan, det er jo en stund til jeg skal reise mot varmere strøk. .

Igår ble jeg hentet av to venninner, vi tok solarium (selv om solen stekte ute), og laget god mat mens vi snakket litt.

Tydeligvis har lokalavisen her (og maaange andre aviser..) skrevet om “puppeproblemene som jeg har / har hatt, noe jeg så igår. Så begynner folk i lille jantelov-harstad å klage til MEG om at lokalavisen har lite å skrive om, som skriver om dette. Da tenker jeg bare : hold kjeft, gjør noe nyhetsverdig, eller ikke les avisen om det plager deg så mye. Tydeligvis er puppene mine spennende for andre, hehe.

Etter jeg var ferdig å henge med venninner dro jeg til min kjæreste, og var sammen med han nesten hele dagen idag. Vi har hatt det superkoselig som vanlig, vi har vært hos faren hans, solt oss og vi vant. . 50 KR PÅ FLAXLODD, WOHO!!! Haha, det var et stort øyeblikk for meg. Jeg vinner aldri noe som helst!

Kjolen jeg hadde på meg igår, og idag, er fra sheinside.com 

38 kommentarer

Siste innlegg