xxs

Jeg har akkurat inntatt dagens middag, som var sunne amerikanske pannekaker laget av blandt annet kesam, havregryn og banan. Supergodt og veldig enkelt, kanskje jeg skal gi dere oppskriften snart? Jeg prøver å bli litt tynnere å være størrelse xxs, for jeg har hørt at om man er større enn det, da er man feit ;) Nei huff!! Det er en syk, syk verden vi lever i folkens. Og jeg håper dere skjønner at jeg bare tuller, jeg er ikke interessert i å gå ned i vekt. 

Kjolen er fra sheinside.com

Ellers er jeg på vei ut døren, og idag fikk jeg faktisk fikset meg i rekordfart takket være den nye hårføneren min fra Gamma! Vanligvis bruker jeg 10-15 minutter på å føne håret, idag brukte jeg 5 minutter. Føneren har en veldig kraftig motor som gir en veldig kraftig blåsning, derfor går det så fort. Jeg føner håret mitt med kald luft, slik at det blir minst mulig slitt! Og, så er den jo rosa da, hehe. Den kan kjøpes HER  

Hver gang man har vært i et varmere strøk pleier det også å være på tide med et nytt pudder når hudfargen forandrer seg. Jeg har derfor startet med pudderet Chocolate Soleil fra too faced, og jeg liker det så godt fordi det er shimmer-fritt, og ganske matt men uansett er et solpudder. Jeg har problemer med veldig “skinnende” og fet hud, så derfor må jeg alltid bruke produkter som matter huden ned litt. Perfekt for meg! Kan kjøpes HER 

19 kommentarer
    1. Stemmer det at du skal reoperere siden puppen e droppet pga du ikke brukte sportsBH og ulykken bare er en unnskyldning? At du har planlagt operasjon lenge sden du ike er fornøyd?

    2. Jeg var i Harstad i går for aller første gang, og gud for en liten søt by! Alle husene ser jo ut som slike dukkehus, du må ha det så bra der 🙂 digger byen jo! Hårføneren din hørtes utrolig effektiv ut!:o

    3. bra at du tullet , eller så hadde eg blitt veldig oppgitt og skuffa av deg :/
      uansett eg egentlig kje har særlig sans for deg , siden du operere deg for å bli ”perfekt” eller ”fornøyd” eller ka som er grunnen til det

    4. hei, jeg håper du mener at du ikke vil slanke deg fordi, når jeg var på justin bieber konsert og vi kom tilbake, og du satt og spiste burger king, og jeg synes du så nydelig ut og er perfekt akkurat som du er. <33

    5. Ja, det er en syk verden. Du pusher silikonbryst på leserne dine og større leppper. Finnes det noe sykere enn det?

    6. Begynte å le og smile for meg selv av det første du skrev. Haha 🙂 Du har humor 🙂 Enig, syk verden vi lever i!

    7. Du må ikke finne på å slanke deg!
      Det trenger du ikke i det hele tatt. <3
      Er man xxs så er man sykelig tynn!
      Jeg bruker selv medium og får høre at jeg er tynn.
      En pen og søt jente virker du som <3

    8. At folk slanker seg er virkelig sykt! Heldigvis er det helt greit at ungjenter tar operasjoner, da 🙂

    9. Unnskyld meg, vis man er større en xxs så er man feit? Hva faen skjer med verdens, og kroppspresset. Bare teit skrevet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg