operasjon

Dette er kanskje litt for mye informasjon, men jeg trooor jeg har fått noe feil med den venstre puppen min, altså silikonet. Etter ulykken kjennes noe veldig, veldig galt. Det er vanskelig å forstå nøyaktig hva jeg mener om man ikke har silikon selv, men det er en stor sjangse for at jeg må operere igjen. Og det vil jeg ikke! Det var så utrolig vondt første gang, jeg tenkte for meg selv at det gjør jeg aldri igjen, uansett. Men nå må jeg kanskje. Pokker.

Nå kommer noen av jentene hit, så blir det hjemmelaget pizza og jordbær med vaniljesaus. Jeg tror faktisk vi skal drikke litt vin også! Etterpå sover Mathias hos meg, så vi blogges imorgen 🙂

61 kommentarer
    1. Må bare komme deg på lege sjekk umiddelbart. Min ene pupp med silikon punkterte. Altså den begynte å lekke ut i kroppen. Jeg fikk infeksjon i hele kroppen og var sykemeldt i 6 måneder. Fikk aldri tatt ny silikon:-((( dette var etter å ha fått meg en støkk i den. Uansett, sjekk deg SNAREST!!!

    2. Det kan jo være at den greia som holder silikonet samlet har sprukket.. Jeg vil foreslå at du tar deg en tur til doktoren med det samme, for om silikonet ligger fritt i puppen, kan det gå veldig galt..

    3. Hvis du tenker at du aldri skal gjøre det igjen så har du ett problem, i og med at silikon må byttes ut ca. hvert 10. år:)

    4. Når jeg tok silikon på ca samme tid som deg, fikk jeg beskjed om at bil/trafikk ulykker var en av de få tingene som faktisk kunne “ødelegge” silikonet! håper det fikser seg for deg :*

    5. Vanskelig å vite når vi ikke vet hvilke proteser du har. Om det er flytende eller som en gele. Flytende har jo mest risiko. Kommer det hull på den så flyter det ut, men med gele så vil innholdet holde seg på plass selv om du deler protesen i to. Håper det går bra og at det går over, men du vet vel at du uansett må bytte om noen år når du får kapsling? Med mindre du velger å ta det ut da.

    6. ta heller litt mindre silikon , noe som ser mer naturlig ut , ser jo ut som du er bare pupper og kje har noe kropp , veldig rare komplekser du har for kroppen din , snart så tar du vel enda større ,så er det bare puppene me ser og kje kroppen , så store passe kje til dem som er såpass små , men for deg så dreie det seg vel om at du skal ha størst mulig pupper enn alle andre :p

    7. Håper det bare er midlertidig, og at det går over! Ønsker deg masse god bedring, og håper det bare var et engangs-tilfelle! Men snakk med en lege/doktor allikevel, lykke til! Håper du hadde en fin kveld med jentene og koser deg med kjæresten! :-)))

    8. Ååhh, uff, det hørtes ikke noe godt ut! Kan det være at implantatet har vridd seg eller noe sånt? Får håpe du drar til legen med det i alle fall, det finnes helt sikkert råd – og det er slettes ikke sikkert det blir like vondt denne gangen som forrige, nå er jo kroppen vant med innleggene 🙂
      ♥ Lizbethosnes.com

    9. Sykt at det er 18 år grense på silikon opr. Burde vært 22 med mindre man hadde psykiske problemer pga små pupper ikke bare hei jeg er en c-cup men jeg har lyst på en Ddfgh cup. Men det er min mening.

    10. Hei…må bare komme med noen ord…har aldri skjønt det faktum at du ligger så langt opp på topplista.bloggen din er kjedelig,du legger ut de samme dårlige,uklare bildene av kun deg selv med munnen halvåpen og puppene presset ut.hva med litt forandring.syns ikke du fortjener denne plassen og leser masse blogger,folk som som virkelig jobber med bloggene sine og legger ut varierte,fine bilder.litt kritikk på mårrakvisten..go bedring!

    11. Det kan være implantet ditt har snudd seg, og det er mulig å få den snudd riktig vei uten operasjon. Holly fra geordie shore rullet opp og ned i sengen og det funket! så ville prøvd ulike øvelser

    12. Hva faaen, jeg har ikke lest bloggen din på dritlenge, visste ikke engang at du hadde vært i en ulykke, men i natt drømte jeg faktisk at du hadde på deg bikini, også hadde den venstre puppen blitt ødelagt, så det så bare ut som en firkant ellernoe
      Jeg må være synsk

    13. Silikonen som blir brukt i dag er livsgaranti på, altså en trenger ikke bytte de ut etter ti år slik som en måtte før. Det vet nok sophie selv du. Men uansett så kan det jo hende det er rippling med puppen din? Om du går ned i vekt kan det skje.. Har skjedd med mine:-p men kommet seg litt nå som jeg har vært syk og ikke har kunnet trent så mye… God bedring !

    14. Å så trist, jeg synes kjempesynd på deg.. 🙁
      Jeg er en fast lese så lurte jeg bare på om du vær så snil kunne linke meg på din blogg det hadde betyd så mye… <3

    15. Nå får dere faen meg gi dere. Se på den barbien der a, snart er hele kroppen bare plastikk…. Ikke noe som er galt med puppen, slut og syt over et skrubbsår! dakar!!!……

    16. sorry, men det kan bli litt vell overdrevet når du drive og ”plotter” deg forand kamerat og legger det ut på nettet
      vær forsiktig med hva du legger ut!!!!!

    17. Silikonet kan umulig ha punktert og lekket. Silikonet man får nå er så bra at om man får hull på det, så lekker det ikke ut! Søk det opp så får dere se film av det;) Men hun kan ha fått kapsling, og jeg tror ikke at man får nye pupper gratis med mindre du hadde en veldig bra reiseforsikring da:) Lykke til! Selv er det 1 år siden jeg ja inn 400g og ikke hatt noe problemer med brystene mine. Men så la jeg under muskel å da:)

    18. uff da, håper det ikke er noe alvorlig, og at det blir bra så fort som mulig<3 en sjekk hos legen er å anbefale!

    19. Syns noe har vært feil fra dag en med puppen din jeg. Mens du er igang kan du likesågodt fikse på begge, men du er vel heldig! Snart sprekker den andre og så faller sikkert 100 gram av silikonet ut i begge puppene, så de blir litt mindre 🙂 Kanskje du ikke trenger å operere, kanskje det ordner seg av seg selv! Guds lille(STOOOOORE i ditt tilfelle) mirakel 🙂 God bedring Puppine Elise 🙂

    20. Jeg håper du vet at du må operere igjen om 10-20 år? Avhenger veldig mellom personer. Om de sier det varer evig, så er det løgn. Ingenting du putter i kroppen varer evig, trust me, I know.

    21. hallo. min fru har små brøst ville operere
      jag har alltid sagt at alle brøst passer
      till den kvinne som bær dem. månge risker me
      selikon, o pupperna ser ut som fotboller.
      ni damer er flått som ni ær skapt.
      en man som liker kvinner som de ær.

    22. Huff, det hørtes ikke noe kjekt ut! Håper du slipper ny operasjon, men det er jo en risiko vi tar når vi tar silikon desverre. Mine pupper har blitt ødelagte etter en graviditet, og vektnedgang i etterkant av graviditeten! :/ Det er 5 år siden jeg tok silikon, men jeg har hele tiden vært klar over at det kan skje noe med de (kapsling, ulykker osv.), så jeg tar det ikke så tungt. Håper for din del at du slipper ny operasjon, og smerter 🙁 Jeg kommer til å fikse på mine pupper om et år, men jeg gruer meg ikke.. De siste 5 årene har jeg eeeeelsket puppene mine, så jeg føler det er verdt det! 🙂
      Og btw, så tror jeg ikke du har noe å være redd for om innlegget i puppen skulle være “ødelagt”… Fornebuklinikken ville bedt deg om å komme umiddelbart hvis det skulle være noen fare for infeksjoner osv, (sånn som folk over i kommentarfeltet prøver å skremme deg med).. Det er bare B-U-L-L-S-H-I-T ifølge kirurgen som opererte meg på fornebuklinikken. Jeg slo den ene puppen skikkelig når jeg kjørte vannscooter for noen år siden, og var redd for at silikoninnlegget var skadet… han beroliget meg, og på en sjekk konstanterte vi at det ikke var blitt ødelagt! Og om den skulle vært ødelagt, så ville det ikke vært farlig for kroppen min 🙂 Så du trenger nok ikke å bekymre deg!
      Lykke til! 🙂

    23. Jeg lurer bare på om det er noe du ikke har blitt fortalt jeg. Så vidt jeg vet må jo silikon byttes ut etter 15 – 20 års tid. Da må du jo operere igjen uansett…

    24. Når en er så teit og tar silikon i stedet for å være glad i de puppene en har (som kan være like fine store som små…) så må en vel bare tåle sånt, da… 😀

    25. du burde sjekke det opp sophie. i slike kollisjoner kan i verste fall silikonet sprekke, noe som kan være livsfarlig.

    26. herregud du er så oppmerksomhet syk , såg det innlegge i side 2 nettsiden , skjønne kje koffer noen gidde å intervjue deg liksom

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg