dagens outfit

Jeg har akkurat fikset meg og venter egentlig bare på at gresset skal gro, solen skal skinne, på at Stine Mari skal komme hit. . Ja, dere skjønner tegninga. Dager som dette hvor man er dritt lei av all musikken man hører på, man har ryddet rommet av kjedsomhet, spist 40 brødskiver osv. Jeg har begynt å se på dexter, 7 år etter alle andre bokstavelig talt, og jeg synes det er helt okei! Så langt klarer jeg ikke å bli helt fanget av serien, men jeg synes det er et greit tidsfordriv og en spennende historie. Men om dere har andre serietips takker jeg og bukker!

Idag har jeg på meg en shorts fra Nelly, og en topp fra sheinside.com 

125 kommentarer
    1. The lying game, hart of dixie eller switched at birth, veldig jente-dramaserier med mye kjekke menn, men hvis du er så fan av frustrerte fruer så kan det fort hende du liker det:)

    2. Jeg ser serier på couchtuner, og der ser jeg pretty little liars, castle, awkward og mange flere! Du kan jo sjekke ut noen der! (Man trenger ingen form for bruker)

    3. Den nye versonen av Dallas virker bra! 🙂 flere skuespillere fra frustrerte fruer som er med der 🙂

    4. Orange is the new Black er hysterisk morsomt og spennende. Den kan du se på netflix.
      The big C, er også veldig morsom, trist og fin! Også på netflix:)

    5. Dexter er dritbra! MEn det blir liksom bedre etter hvert så du må følge med litt før du innser du faktisk elsker det, jeg tenkte det samme når jeg først så på det!
      Prison Break er en klassiker.. den må man bare ha sett.
      Også Twin Peaks er dritbra, men sånn pinup jenter osv..
      Breaking Bad er jævlig tidig og” og spennende og bra osv.. KOS DEG!

    6. Jeg annbefaller pretty little liars, sykt spennende serie, kan være litt skummel!! Alt fra kjærlighet, mord og sist men ikke minst finne ut hvem denne A er! Låver deg at det er vert å se den! Mange kjekk gutter med å masse bra klesstiler du kan stjele! Beste serien jeg har sett!

    7. Du må se Orange is the new Black…. handler om en dame som er i kvinnefengsel… veldig bra! det er komedie, men er også trist! 🙂

    8. Jeg slenger meg på de som sier Orange is the new black… Begynte i går, og har blitt avhengig! Koselig, morsom og litt annerledes serie 🙂

    9. Skins UK 🙂 Sesong 1,2,3 og 4 er bra. 5 og 6 er ikke vits å se. Handler om en gjeng britiske ungdommer som er glad i festing og dop. Veldig morsom, rørende og spennende serie.

    10. How i met your mother, utrolig koselig og morsom serie! Etter jeg så de første episodene i fjor satt jeg og så på det hvert minutt jeg var hjemme til jeg var ferdig med alle sesongene… Anbefales virkelig 🙂

    11. vet ikke om du har hørt om devious maids? 🙂 det har bare kommet fire episoder, men det er ganske bra. det er marc cherry som er produsenten, samme som frustrerte fruer. serien kan minne litt om ff, men det er en helt annen historie 🙂

    12. “Life unexpected” er kjempebra! Elsker denne serien, men det er bare 2 sesonger.. “Switched at birth” er også veldig bra, og “Chuck” er veldig morsom 😀

    13. anbefaler disse tv serier:
      pretty little liars, the carrie diaries, the fosters, the vampire diaries, glee, what i like about you, fresh prince of bel air, ncis, csi, make it or break it, switched at birth, the lying game, jane by design, hellcats, fullhouse, keeping up with the kardashians 🙂 xx

    14. kan du ikke ha en runde med bloggomtaler? 🙂 en kjempekjekk jente, eirinkristiansen.blogg.no, skal studere i new york, og jeg er så glad på hennes vegner at jeg vil flere skal kunne lese om opplevelsen hennes der og la seg bli inspirert 🙂

    15. For å se gratis fim med god kvalitet uten opplasting og virus. megashare.info
      Søk på filmens navn og megashare i google slik:
      Titanic megashare
      God underholdning på kjedelige dager! 🙂

    16. Utrolig fint antrekk!! og du er så pen!
      Du burde ta en kikk på pretty little liars. Ganske spennende serie og jeg anbefaler den på det sterkeste! The vampire diaries og Under the dome, som nettopp har begynt, er ganske bra serier de og!

    17. The vampire diaries og pretty little liars! Anbefales på det sterkeste!
      modern family er også litt morsomt 🙂

    18. Lost er en utrooooolig bra serie! Før var jeg veldig avhengig av The Vampire Diaries og Pretty Little Liars, men nå som jeg har sett ferdig alle episodene av Lost føler jeg at ingen serier kan måle seg med den.

    19. Du må se Shameless! Fantastisk bra og morsom serie:) Det er ikke en typisk high school serie, tvert i mot!

    20. hvis du har netflix anbefaler jeg viiiiirkelig orange is the new black!
      du kan garantert se den uten netflix og 😉

    21. White collar og Leverage er serier som er verdt å se og enkle å finne gratis streaming på på nett.:)

    22. the client list tror jeg skal være en ganske bra serie 🙂 tror ikke det er så mange som har sett den, fordi den har ikke blitt vist her i norge enda. sesongpremieren er i dag på tv3 tror jeg 🙂

    23. The Real Housewives of Beverly Hills/ New Jersey/ Orange County, Geordie Shore, The Valleys= Kvalitetsreality 🙂

    24. Pretty little liars, så sykt bra! ( du har kanskje sett den alt? )
      Også prison break!!! beste seriene ever:)

    25. morsomt at du nevner en gammel serie! for jeg har akkurat blitt ferdig med seks sesonger av lost. en flykræsj på en øy-som du sikkert vet! er jeg har sett alt av pretty little liars, frustrerte fruer osv. men må ærlig innrømme at lost er den serien jeg ble mest avhengig av, til tross for at det er noen år siden alle andre så på det:) er veldig glad i “jenteserier” men syns det er skikkelig bra med noe litt mer spennende på en måte. fått flere venninner som heller ikke har sett på det før skikkelig avhengige de også!

    26. Eg syns veldig Synn i deg som havna i bilulykke 🙁
      Sophie Elise. Min blogg heiter lol1234567899
      😃 Eg vil ha mangen lesere og;)!!!

    27. Rizzoli & Isles er veldig bra! Både morsomt og spennende:) Første sesong er på Netflix, resten så jeg på vodly.to (1channel) 🙂

    28. Se Hit the floor på HBO Nordic(du trenger bruker). Amerikanske serie med cheerleaders for et basketlag i LA. Mye drama og snacks 😉

    29. Gode serier:
      Prison break – drama/action, veldig nervepirrende
      Game of thrones – rett og slett utrolig, anbefales
      Supernatural – overnaturlig, sykt spennede
      The walking dead – zombier
      Pretty little liars – jentedrama
      Awkward – komedie
      Blue mountain state – komedie

    30. Game of Thrones er dritbra, hooked. Også the Client List, med Jennifer Love Hewitt, er også kjempebra! 🙂

    31. Har lenge vært på jakt etter en ny serie jeg og! Har liksom ikke funnet noen som passer helt.. Men i dag tvang jeg meg selv til å bare starte på en. Landet på “Revenge” og har sett 7 episoder allerede! Serien er ikke så ille 🙂 Ganske underholdende!

    32. The lying game, The walking dead, Gossip girl, Pretty little liars, Super natrual, Vampire diares, Lost, 90210, Greys Anatomy, Privat practice, Mad men, Alle disse er kjempe kjekke, tipper du har sett noen av dem:-)

    33. Se Veronica Mars! Jeg så alle tre sesongene nå i forrige uke, ble helt hekta. Og det kommer en film til neste år, gleder meg 😀
      Ellers er White Collar bra, og likte på en rar måte The Inbetweeners også, som er en engelsk litt rar komiserie, som handler om tre ungdomsgutter som er litt nerdete men prøver å få damer liksom, haha. Veldig artig da og søt!

    34. Castle , Csi: Miami eller New York , Lost, Prison break (elsk elsk), 90210, Being Erica og Dr. House ! 🙂

    35. Game of thrones er en utrolig bra serie! Tenkte først at det er en litt gutteseire, men det er den ikke. Jeg ble veldig fanget i den!

    36. Hvis du ikke har sett det, er du NØDT til å se How I Met Your Mother. Det er den morsomste og koseligste serien i hele verden, den er rett og slett helt genial!

    37. Du må jo se REVENGE! Verdens beste og mest spennende serie…. Finnes ingen som synes den serien er dårlig. Go for it!

    38. BBC Sherlock, Supernatural, Teen Wolf eller The Walking Dead! Er ikke så veldig jentete serier, men utrolig spennende og verdt å se!

    39. Jeg begynte å se sesong 1 av dexter, men syns det var dritkjedelig og sluttet. så så kjæresten min videre på deg og jeg følgte med på en episode av og til. myyyye mere spennende etter første sesong, nå er jeg på sesong 7 og helt hekta! Anbefaler deg å pine deg gjennom det kjedelige, for det blir bedre 🙂
      Ellers bør du se The client list og 90210 🙂

    40. Du bør virkelig prøve å se prison break. Det er en serie som er spenning i hele tiden. Du blir rett og slett avhengig. Anbefales sterkt!!!
      Du er så utrolig fiiin <3

    41. Hvis du liker spenning, så er The Following en serie som absolutt er å anbefale på det sterkeste! Mer spennende serie skal du lete lenge etter!

    42. Heia 🙂 Jeg ser på mange ulike serier! Liker serier med Action, fint om det er litt overnaturlig, romantikk og diverse andre små ting.
      Om jeg skulle anbefale mine favoritt serier hadde det blitt the vampire diaries- Den første sesongen er litt klisje og romantikk, men om du kommer deg over det er det så bra!! Har en kjempe god historie.
      The walking dead- er spennende og mye action, men lite romantikk.
      Game of thrones- Er spennende og innholder romtantikk, men for min del kan det bli litt mye prating.
      Awkward- er en typisk tenåring serie. Finner mye humor og romantikk i serien.
      Teen wolf-er for virkelige fangirls!! Der finner du alt du leter etter. I 1 sesongen er det litt dårlig kvalitet. Det har kommet tre sesonger og hver sesong er det 12 epsisoder så det blir ikke vanskelig å ta igjen.
      American horror story er grøsser av det høgeste! Første sesongen er fantastisk historie og ville ikke forandret på noe! Så kom andre sesongen med en helt annen historie og ble for mye grøsser for meg!
      Håper det jeg var til hjelp 😀

    43. Prison Break, Prison Break, Prison Break!!! Det er utrolig gøy! Det bør du virkelig gi en sjanse!!! Det kommer du nok ikke til å angre på!! Nesten Garantert!! 😀

    44. Vampire diaries anbefales virkelig! helt hekta…
      Pretty little liars tror jeg også er veldig bra, har ikke sett serien, men har lest bøkene og de var helt SYKT spennende!

    45. Jeg så noen andre nevnte serien “Lost” lenger oppe her, og den serien anbefaler jeg virkelig! Den er sykt bra 🙂 Ble ferdig med alle sesongene for en uke siden, og savner å se på det 🙁 så vurderer nesten å se alle sesongene om igjen!

    46. Pretty little liars og Vampire Diaries! Har sett alle sesongene av Vampire Diaries og klarer nesten ikke vente til sesong 5 kommer ut nå i høst… Hadde først ikke troen på Vampire Diaries ettersom det handlet om vampyrer, så den 1. episoden bare fordi jeg kjedet meg, endte opp med at jeg så 2. også, så ble jeg hekta, utrolig spennende! Og så er jo de 2 “hovedrollene” utroolig kjekke da!
      Pretty little liars er også spennende, du sitter bare og prøver å finne ut hvem “A” er, som disse 4 jentene konstant får uhyggelige meldinger og opplevelser av etter at Allison ble drept.. Utrolig spennende 🙂

    47. Hei, Sofie. Jeg er hekta på The Vampire Diaries jeg har alle 4 sesongene og jeg så nettopp episode 1 for 3. Gang. Man blir bare helt oppslukt. Jeg har ikke gjort noe spess i sommer så jeg har sett på The Vampire Diaries og The Client List.

    48. Friends er en skikkelig bra serial! Det er 10 sesonger og en serie varer kun halv time, det er komedie og jeg elsker bare den. Den er om seks ungdommer, og blant annet Jennifer Anniston er med!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg