vinn biletter til jay-z!

Når jeg kjørte igang konkurranse om å vinne biletter til Jay-Z var det mange som ikke klarte å kommentere, derfor må jeg ta å lage en konkurranse på nytt og alle som allerede hadde meldt seg på må desverre melde seg på en gang til. . Jeg beklager så mye for den feilen, og håper det ikke skaper problemer for noen. Jeg prøver å gjøre det så rettferdig som mulig! 

Den 23 oktober spiller Jay-Z i oslo spektrum, og jeg er helt sikker på at det kommer til å bli et fantastisk show. Det er ikke til å legge skjul på at han er utrolig talentfull, og de aller fleste kan vel en eller flere sanger av han? Det kan iallfall jeg!

Jeg kan ikke dra selv etersom jeg er i Miami da, men det er en god nyhet til dere ettersom jeg har hele fire biletter å dele ut til dere! Jeg trekker to vinnere, som hver får to biletter, og vinneren blir trukket i løpet av uken og kontaktet på mail. Alt DU må gjøre for å kunne vinne er å like facebooksiden min HER, og så kommentere dette innlegget med mailen din. Good luck!

Her kan dere bestille bietter om dere vil kjøpe. 

685 kommentarer

Siste innlegg