1. Herregud! Lese det absolutt ALT på den linken!!Fy søren er så glad for at du overlevde! Herre jeg har ikke ord!! Hvis du hadde dødd hadde jeg faktisk blitt ganske lei meg! Jeg vet jeg kjenner deg ikke men uansett! Skulle ønske jeg kjente deg og bare kunne gitt deg en god klem akuratt nå💕❤❤

    2. :O UTROLIG SJOKKET! kom inn hit og forventet å lese hvor fantastisk yndlings bloggerem min har hatt det i det sistee så får jeg vita at hun kunne ha dødd i en bilulykke! OVERLEV FOR MIN DEL! <3333

    3. Jeg kan virkelig ikke forstå hva folk tenker når de skriver ting som at de syns det var dumt det gikk så bra som det gjorde, å at de heller ville ønske at hun kom til skade. Det er ei stakkars jente som kunne i verste tilfelle dødd, tenker dere over det? Hadde det vært deres mor, søster eller datter som kom i samme situasjon, hva hadde dere tenkt om folk sa slikt om dem? at dere ikke kan legge fordommer om pupper og lepper bak dere, og tenke over hva dere faktisk skriver! Jeg skammer meg over dere, virkelig! God bedring sophie, du har vært utrolig heldig! 🙂

    4. Skal ikke kjøre bil på en stund? Da jeg var 16 år bør jeg påkjørt på moped, jeg måtte stå lenge i ro, og hadde en fart på rundt 20-25, bilen som kjørte på meg hadde 80, jeg fløy langt opp i lufta, krasjet rett inn i frontruta på bilen, å ødela den, før jeg trillet 20-25 meter frem på bakken, tok av meg hjelmen, fant skoen som jeg mistet etter krasjet, ringte til jobb å sa jeg ble for sen. Dessverre ble jeg tvangsinnlagt på sykehuset. Da jeg var på akutten, fikk jeg beskjed om at jeg måtte hatt englevakt, for i 99,9% av det tilfellet som jeg var i at jeg hadde så lav hastighet, og ble påkjørt av en i så stor hastighet, så dør man. Jeg gikk ut av ulykker uten blåmerker og alt! Mordene va selvfølgelig totalvraket, men jeg skaffet meg en ny asap, og var på vegen igjen under 1 uke etterpå. Jeg skal være ærlig å si at jeg ikke kjører noe nå, men jeg valgte å selge mopeden i fjor sommer, for å spare til billappen, som jeg ikke har hatt tid til å ta. Hadde jeg hatt billappen nå skulle jeg gjerne ha kjørt nå. Men det er vel forskjellig fra person til person kan jeg tenkte meg.
      Selvfølgelig tok det litt tid før jeg turte å kjøre der hvor det var 70 sone så jeg forstår deg på noen måter. Men bare for å si det slik, så var du veeeeldig uheldig, at det var du som var i den ulykken. Tviler på at du havner i en by ulykke med det første, da må du virkelig være uheldig..
      Uansett! Bra det går bra med deg 🙂

    5. det som du sa i intervjuet var bare latterlig… for all del, det var nok en utrolig skremmende opplevelse for dere, og det er bra at dere kom fra det nesten uten skader,men det du sa i intervjuet om at ingen ville snakke med dere da dere satt og gråt, var bare teit. selvfølgelig gjør de ikke det! tenk på personene i den andre bilen som satt og ventet på hjelp, og kanskje var hardt skadet, så skulle liksom mannskapet der brukt tiden på dere, mens noen holdt på å dø? dere satt og GRÅT, som betyr at dere overlevde! tenk litt før du snakker neste gang!

    6. Kan ikke egentlig si at jeg noen gang har likt Sophie, har alltid tenkt at hu er sånn og sånn pga hvordan hu er på denne bloggen ift halvnakne bilder og lignende, men hu må få lov å bli redd når hu havner i ei alvorlig ulykke. Da er det jo naturlig å bli redd og gråte, og det er veldig forskjellig hvordan man reagerer på ting. Det var jo bra at det gikk fint med hu, ingen fortjener å oppleve sånne ting.

    7. herregud, blir helt oppgitt av noen av dere.
      sophie har nettop vært i en ulykke og dere er kritiske? og noen av dere synes at “bare” en hjernerystelse ikke er noe til å bli opprørt eller lei seg for?
      spyr av noen av dere rett og slett

    8. At voksne oppegående mennesker kan si så mye dritt som de klarer å lire av seg etter ulykken din er bare helt utrolig.
      Det sitter MANGE smålige personer der ute og gnir seg i hendene over andres ulykke.
      Fordi man ikkje er lamslått i sjokk eller er bevisstløs kan man faktisk være skadet. Selvom de andre trengte mer hjelp så burde Sophie og venninnen og event sjåføren av taxien og fått hjelp. Hjernerystelse kan være farlig,whiplash også -og man vet ikkje at man har det alltid med engang og uten undersøkelse. Så skam dere!
      Hun var faktisk syk også fra før,det var jo derfor hun hun dro hjem.
      At noen er redde er ingenting å skamme seg for og gråter eller hyler er bare en måte å ha en reaksjon på. Andre blir helt stille ( selvom de ikkje er skadet )
      Sophie Elise håper du blir helt bra snart!
      People who try to drag you down are below you to begin with…

    9. For 2 år siden var jeg med i en ulykke selv. Kom i 120 på Vegen og vi kjørte ut så bilen trilla og havnet på taket tilslutt, jeg fikk masse blåmerker og knekte bein i kroppen. men ingen ting av dette ble blåst opp i media, så hvorfor skal det være så spesielt at DU skal bli blåst opp i media, og om det var så ille ulykke som du sier hadde du ikke bare fått litt hjernrystelse! det henger ikke på greip ass

    10. Folkens hvorfor gidder dere . Hun tjener 700 000 tusen i året pågrunn av dere . Kan alle bare slutte å komme inn å kommentere . Hun tjener fett på dere alle sammen, og enda mer på hatere . Hvertfall er hvertfall ett år siden jeg var her og er sjokkert over at folk fortsatt gidder å bidra med å gi denne jenta lønn for å sitte hjemme å ta halvnakne bilder av seg selv og klage på hvor tjukk hun er .

    11. Dette er bare en hjelp til deg Sophie, ikke noe negativt eller noen ting, for syns synd på deg som opplevde dette.. uff. MEEN du reagerte på at ingen kom til dere når dere satt å hylgråt? Jeg har nettopp vært på førstehjelpskurs, og da lærte vi alt om dette. Dersom det er en ulykke og fler personer er med i den, så går helsepersonellet til de som IKKE LAGER LYD. Siden dere hylgråt beviste det at dere overlevde. Hadde dere vært helt stille hadde de kommet bort til dere, men at dere lagde så høy lyd gjorde til at de ikke kom til dere 😉 litt drøyt at det skal blåse så mye opp i media, men god bedring!

    12. De kan ikke kjøre i slike land vett, kjøtthuer hele gjengen! Bra du kom godt ut av det <3
      jeg befinner meg i frankrike nå, her har hver eneste bil bulk etter bulk. Vi fikk også vår bulket, første gang siden 1975 sier pappa. haha. God bedring, fine du <3

    13. “Synd det gikk så bra da”, “All plastikken kom til nytte da”, osv…
      What the HELL is wrong with you people? Hvordan i all verdens navn og rike kan dere sitte og skrive sånt til et menneske som har vært utsatt for en ulykke? Jeg blir helt målløs av styggheten blant enkelte av dere – dere skulle prøvd å si sånne ting til henne ansikt til ansikt. Feige drittunger er dere rett og slett, som tror det er greit å sitte og skrive sånt som det der. Hva OM noe faktisk hadde skjedd med Sophie? Noe enda mer alvorlig. Hva i helvete hadde dere tenkt da? “YES”? Nei, jeg tviler på det.
      Hun har kanskje for mye restylane, silikon, fake brunfarge og extentions, men hun er da er godt og vakkert menneske som alle oss andre. Har hun noen gang gjort noe vondt mot noen av dere? Det tviler jeg sterkt på.
      Jeg klarer bare ikke å forstå hvordan dere kan sitte og skrive sånt til et annet menneske. Vær så snill og opplys meg litt – hva er MENINGEN med det? Hvorfor tror dere at dere har rett til å si noe sånt? Dette er ikke ytringsfrihet nei, det er trakassering og håning av andre mennesker.
      Jeg synes SYND på dere småbarn (dere kan ikke være over 18 år og skrive så stygge ting, det nekter jeg å tro); null livserfaring eller folkeskikk. Jeg blir kvalm.
      Jeg er glad det gikk bra med deg, Sophie! Skjønner at det var en fæl opplevelse!

    14. Bra det gikk bra, men det har seg sånn at på et skadested med flere involverte er ambulansepersonell nødt til og triagere(prioritere) mellom alle og hjelpe de alvorligste skadde først. Dette er pågrunn av kapasitet og å få reddet de som ligger dårligst an 🙂 men selvfølgelig burde dere tatt dere en tur på legevakta der og da

    15. Jeg er sjokkert over at dere ikke fikk noen oppfølgning av helsepersonell der nede jeg. At dem ikke kom å snakket med dere i det minste, synes jeg er uhensynsfullt av dem. Å sende dere/deg til en lege kunne dem i det minste gjort for en sjekk om alt er vell. Nei, ulykker i utlandet er ikke å spøke med. Godt det gikk bra med dere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg