new tattoo

Takk for fine kommentarer etter ulykken, jeg setter stor pris på det ♥ Jeg har det greit, bare litt svimmel og vondt i hodet, og så får jeg helt angst når jeg sitter i bil. Men regner med alt dette er over om et par dager, og bil MÅ jeg jo sitte i uansett, så jeg får vel bare bite tennene sammen og komme over det.

Jeg tok tatovering den siste dagen i Alanya som jeg tenker å vise dere. Jeg tok en “L” på håndlettet som er den første bokstaven i navnet til mamma, så denne er for henne. Jeg har en utrolig snill mamma, og når hun hadde kreft (hun er frisk nå) så fikk jeg virkelig kjenne på hvordan det hadde vært om hun ikke var her. Hun stiller alltid opp, og for det er jeg utrolig takknemlig. Derfor ble dette min feriegave til henne!

Tatoveringen tok ca 2 minutter å lage, og det gjorde ikke vondt. Det er jo den fjerde tatoveringen jeg har, og av alle var den på foten mest vond. Men, jeg personlig mener man ikke bør tenke på smerten, om man synes det er et problem så har man ikke lyst nok på tatoveringen! Jeg betalte ca 300 norske kroner for den, og den sitter på venstre hånd – samme hånd som jeg har “be the change” på.

28 kommentarer
    1. Sykt fin! Syntes det er bra at tatoveringene dine representerer sterke sider av deg (familien etc.) Håper alt er bra med deg <3

    2. Det er hva man kaller søppeltatovering, du skitner til kroppen din med slike tatoveringer, sorry ass.

    3. Du burde være litt forsiktig med å ta tatto i utlandet med tanke på faren for hepatitt b og lignende, Tyrkia virker ikke akuratt det beste stedet å gjøre det på.. Er ikke den største tattoveringen du tok, men allikavel er det lurt å ha det i tankene neste gang du tar!

    4. det lureste man jør når man tar tattoo i utlande e bare å se om di har det reint inne på studjoe å se at dem bytte nåle, til dæ oppfør her 🙂
      har å tatto som e før mamma sin skyld. før 6 år sia datt ho omm i en butikk å va ikke langt unna før ho gikk fra oss. det her va i ballangen så e et støkke til sykehus. viss sykebiln ikke hadde vert der hadde ikke æ hadd en mamma heller.
      derfør tok æ tattoo på ribeinan der det står carpe diem som mamma sa heletia da ho va syk. det e viktig å ta vare påverandre da man enda har dem ner 🙂 håpe du får skrekka ut snart. bil e en av di tinan vi ikke ” klare ” oss uten den dag i da.
      go natt Sophei 🙂

    5. Forstår koss du har det! Va selv i bilkræsj i fjor og det e någe av det ekkleste eg har opplevd. Forstår heller ikkje at eg e i live i dag då bilen va heilt knuste og alle fekk skader å måtte på sykehuset. Fekk ikkje sove på 2-3 døgn og itte det hadde eg mareritt heile tiden. Spesielt om lyden som kom når me kræsja. Får frysninger ved tanken. Men det blir bedre! Tok tid før eg og blei trygg i å sitte i bil igjen, men eg tar ingen sjanger og har alltid bilbelte på uansett! Du e gode, du blir bare sterkere av dette, e ein meining me at alt gjekk bra! Som tatoveringen min seie “what doesn’t kill you only makes you stronger”. Om det sko vær någe; [email protected] . Stay strong <3

    6. Bare vær glad for at den er på kroppen hennes og ikke din Johanne! Synes den var kjempefin og veldig søt med mening <3 en rar meningsløs tattovering som man tok i fylla, DET er en søppeltattovering! Denne betyr nok mye for sophie og det forsøpler ikke kroppen hennes, gaad.

    7. Hei. Skal til alanya om en uke, og skal ta en tatovering der nede, kunne du skrevet hvor du tok din? Hvis du anbefaler der du var?

    8. så utrolig koselig at du gjorde det mot moren din! Det beundrer jeg skikkelig. Håper du føler deg bedre om noen dager eller enda snarere 🙂 Bloggen din er min aller største inspirasjon! <3

    9. Hmm.. herma etter Kenza? 😛 Hun har nesten samme tatovering, bare en “C” som er forbokstaven til moren hennes. Samme sted også!

    10. Høres ikke gøy med de symptomene:(
      Så utrolig hyggelig gjort for din mor.
      Jeg vet hvordan det er uten en mamma.
      Mista min i fjor av kreft.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg