dag 2 i Alanya!

Hei fra Alanya! Idag har det vært overskyet, så vi har nesten ikke fått solt oss noe som helst. . Men, vi har uansett vært ute ved bassenget i maaange timer og hatt det veldig gøy, så da klager jeg ikke! Desverre er jeg enda syk, og det plager meg veldig ettersom jeg har lyst til å være med på alt de andre gjør. Altså, dra ut, møte nye mennesker, og idag har de snorklet til og med! Det er så kjipt, men jeg tror det beste er om jeg bare slapper av helt til jeg føler meg 100% igjen. Da kan jeg forhåpentligvis nyte de siste dagene, bare 5 dager igjen nå!

Idag har jeg og Mathias vært kjærester i 9 måneder foresten ♥

Noen bilder fra dagen! Vi startet med frokost, og den var ikke noe god, haha. De serverte brownies og til og med den var stygg, det skal godt gjøres! 

Bikinien min er idag, lik som igår, fra kimstore. 

 

20 kommentarer

Siste innlegg