dag 1 i Alanya

Nå blogger jeg til dere fra en bar noen hundre meter bort fra hotellet, ettersom hotellet vårt ikke akkurat er fantastisk – ergo, ikke internett, stygge rom. . Ja, jeg finner egentlig ikke noe særlig positivt bortsett fra at venninne mine synes det er stor stas at vi er rett ved en partygate. Jeg har også blitt sykt, og har brukt dagen på å finne apoteker som har medisiner jeg trengte, men jeg føler meg enda ikke noe bedre. For å være helt ærlig har jeg det ganske kjipt, fordi jeg føler jeg ødelegger for de andre, og jeg vil være her, men samtidig vil jeg hjem. What to do..?

Idag var vi på stranden og nå skal vi snart ut å spise! Kjedelige bilder idag ettersom jeg var så dårlig, men imorgen får dere bedre ♥ Det blir nok tidlig kveld for meg idag!

Bikini fra HER 

43 kommentarer

Siste innlegg