nå drar jeg!

Nå er kofferten ferdigpakket og jeg er klar for en uke i Alanya sammen med venninner! Har sjekket værmeldingen og det er meldt strålende sol hele uken, så dette er noe å se fram til! Planene mine er iallfall å oppholde seg på stranden hver dag, og kanskje dra ut et par ganger. Jeg drar ikke til Alanya for å feste som de fleste gjør, så vi får se, kanskje jeg kommer til å tilbringe et par ensomme netter på hotellet etterhvert, haha.. Nå komme jeg sikkert til å høres veldig diva ut, men man blir jo småfeit av alkohol. Sprit-feit heter det. Og det er ikke så veldig deilig akkurat! 

Jeg håper vi kan kjøre en slik på stranden iallfall! Jeg ler meg ihjel av dette bildet, haha. Tatt i Hellas i fjor! 

Jeg har tatt på meg mine nye, fine sko for anledningen og skal snart kjøre kjæresten hjem og si hadet til han før jeg reiser. Det blir nok ganske tungt, men om en uke sees vi jo igjen! ♥ Vi blogges i morgen fra Alanya, blir skkert litt utpå dagen ettersom jeg neppe kommer til å ha tid til overs før vi har vært på stranden. 

fra choies.com 

 

 


39 kommentarer

Siste innlegg