pynter på utseendet

Jeg har nettopp vært og fikset nye vipper på SpaSpa, like herlig som vanlig! Men, ett lite tips til dere som skal legge vippeextensions. Det tar en drøy time, så ha med musikk og headsett slik at dere kan høre på noe dere selv bestemmer og ikke “lyder i en regnskog” som musikken de spiller på spa sikkert heter, haha.

Jeg fikk også hentet en pakke på posten idag, heldige meg ble dødsfornøyd med alt nok en gang! Når jeg tenker meg om, så har jeg vel alltid hatt flaks med ting jeg kjøper på nettet. Ikke noe har vært feil! Alt denne gangen er fra Makestyle.

Det første jeg skal vise dere er dutfepinner som nå står på rommet mitt og lager en god lukt av blomster og godteri, slik lukter det iallfall for meg! Dere vet sikkert hvor vanskelig det er å beskrive lukter, men det er en veldig girly lukt som passer perfekt inn på rommet mitt. Disse er fra Colony WL og kommer i en fin glasskål, og lukten er utrolig effektiv ettersom den på bare minutter hadde fyllt opp hele rommet mitt. Jeg er ikke en fan av “sovelukt”, men disse forhindrer dette. Koster 224 kr og kan kjøpes HER 

Ellers, noen favoritter i sminkeveska som jeg har brukt i over ett år nå.
1. Foundation fra too faced. Denne begynte jeg med første gang etter jeg fikk høre at de brukte den bak kulissene på frustrerte fruer. Hallo, jeg som er tidenes fan måtte jo ha den med en gang! Den dekker kvisene mine perfekt og lar huden puste under. Det er viktig om man har uren hud, om ikke blir bare problemet verre. Kan kjøpes HER. 

2. Øyenbrynsblyant fra Billian Dollar Brows. Denne begynte jeg med for en laang stund siden og har vært fast bruker siden. Den er vannfast, og den passer alle slags hudtoner og hårfarger – derav kallenavnet Universal. Jeg brukte denne både da jeg var blond, og nå som jeg er mørk. Kan kjøpes HER  
3. Pudder fra Bahama Mama. Dette er ett mattende solpudder som gir en solbrun hud, men det har en spessiel glød som gjør at der ser litt ut som om man kommer rett fra stranden. Passer kanskje best i disse sommertider, men for meg som tar en del solarium funker det året rundt!  

Resultat av disse tre

Og sist, men ikke minst – noe som passer perfekt for oss dyreelskere! Nemlig en bok som skal guide oss igjennom hva de forskjellige sminkeinngrediensene egentlig betyr. For eksempel: et produkt kan godt si” ikke testet på dyr”, mens ingrediensene i produktet kan være dyretestet. Komplisert, men lurt å sette seg inn i om man interesserer seg. Og når parabener må fjernes fra sminke, så må de erstattes med andre stoffer. Men hva da, og hvor skadelig er det? Dette er rett og slett en liten faktabok om sminke! Jeg har allerde startet lesingen, og føler meg litt klokere. Og litt paranoid, haha. Kan kjøpes HER

17 kommentarer

Siste innlegg