noe nytt

Nå er jeg hjemme igjen sammen med min kjære etter en tur på kino! Filmen var helt okei, the lone rager altså. Litt lang og man skjønte helt fra starten av hva som kom til å skje, men den var grei underholdning uansett!

Tenkte å vise dere tingene jeg fikk i posten fra nelly som jeg hentet idag, er superfornøyd med alt og gleder meg alltid til å få en pakke jeg har bestilt derifra. I klær bruker jeg alltid XS, i sko 35 og i bikini XS i underdel og medium i overdel! 

Bikini HER. Før dere kommenterer det, JAJAMENNSANN jeg har lagt på meg litt og det er helt okei. 

Kjole HER – denne skal jeg få brukt mye i Alanya. ohhh yes. 

Sko HER 

 

115 kommentarer
    1. okei ja du har en flott kropp, synes det bli bare utrolig rart at du hele tiden driver å påpeker feil med kroppen din, siden den er perfekt! Det finnes større problem blant kropper her i verden, og det at du sier at du har lagt på deg.. Ikke no synlig ihvertfall! no hate

    2. Tror nok de fleste kommentarene nå kommer til å handle om at du ikke har lagt på deg i det hele tatt :p Men ja Sophie, du er dritfeit, du bør slanke deg..

    3. Seriøst, slutt å påpek “feil” med kroppen din. Det er bare du som ser at du har “lagt på deg”. Du har en kropp som mange jenter er misunnelige på. Det at du sier at du har lagt på deg får meg til å få dårlig selvtillit..

    4. du har jo faen meg perfekt kropp, kommenterer noen noe annet er de bare sjalu. Du er den FINESTE jenta jeg vet om!!!

    5. Er det da vi skal svare ´´neida, du er så tynn at jeg dør av sjalusi´´? Synes det er teit at du skal stadig vise frem og påpeke feil, det virker kun som at du er 14 mentalt…

    6. hahah. Jeg ser jo vertfall ikke at du har langt på deg i det hele tatt 🙂 Jeg er så misunnelig på magen din og lårene dine og rumpa di at jeg sitter her og er deppa. haha! Du er så fin, Sophie. Både personligheten din og utseende ditt.

    7. Latterlig Sophie. Fyll på med IQ og ikke silikon. Tror ikke en sjel i denne verden ser eller bryr seg om den tynne kroppen din skulle ha lagt på seg, noe ingen hadde lagt merke til engang. Du vet kroppen din er digg og at du er en pen jente, hvorfor provosere?

    8. Å påpeke feil med kroppen din blir for dumt. Det er mange tusen jenter som sitter å samenligner sin kropp med din nå. Så vær grei å ikke påpeke småting mens andre jenter gråter over virkelige ting.
      Men hey, du har fin kropp! Klærne var også dødsfine

    9. Lagt på deg?? Fyfaen, jeg blir så sint når du skriver sånt, og når du ser ut som en flis…. Du hadde sikkert kalt meg sykelig overvektig.

    10. Sophie… for guds skyld.. JA du har lagt på deg minst 10 kg og det kan vell alle se.. Bra du ser det selv. Hehe… foresten så ser den ene puppen litt misslykka ut 🙁 Hvorfor er det en svai ?
      (IRONO FOLKENS)GAAAAD… hva faen har skjedd med verden? uuuu har lagt på meg, årets største problem liksom..

    11. Ikkje noke frekkt meint eller noke mot deg, for eg har fått eit godt inntykk av deg gjennom bloggen, håpa du ikkje tek det ille opp vertfall, men synst du bør bruke litt større bikinioverdela.. Det er ikkje noke so helst stygt meint!!

    12. ja, satan kor du har lagt på dæ. Du e jo smellfeit…..ta nu bare å farg håret ditt blondt igjen…..

    13. huff.. når du sier at du har lagt på deg er det seriøst bare for å få folk til å si at du ikke har gjort det? fordi det har du ikke.. isåfall så har du ingenting å klage på anyways

    14. Eg vil ikkje legge igjen en dorlig kommentar for veit korleis det føles men eg meina fult ut at du ikkje burde legge ut bikinibilde der du har veldig gin kropp å so skrive at du har lagt på deg! Tenk på alle som er 14-19 år som lese ditta å tenke eg som bruka L og XL i klede, eg som har masse større mage å ikkje har lagt på meg på fleire år er det noko galt med meg? Burde eg slutte å ete alt som ikkje heit salat for å bli tynn? Kanskje til og med få anoreksi fordi ei jente seie ho har lagt på seg nokon kilo som om det var en byrde når den jenta fortsatt såg ut som ei gudinne?
      Ps: eg elska bloggen men eg trur mange kan oppfatte det som om at du syns det er noko gale om en er litt overvektig …

    15. Feit? Lagt på deg hvor?
      Se å begynn å spis litt kjøtt å fisk å sånn,så legger du på deg!!
      For den kroppen din e faen ekkeltynn..Du e ikke fin,du e en stygg botox bitch!!! Håper du ødelegger deg enda mer med alt det botox dritte du putter i deg! Ekle tynne jente!! 🙂

    16. drit pen å fine ting!♥♥
      men jeg er 14år å er tjukkere enn deg å veier garantert mer enn deg! (nei, jeg er ikke overvektig, er 162 og veier 51)
      så vær så snill ikke påpek vær gang du synes dt er noe feil..

    17. Sorry ass, men det er den mest harry kjolen jeg har sett!! Du er så utrolig pen og søt, men den kjolen der drar deg ned!

    18. Hei!
      Du legger ut flere bilder av bikinikroppen din et par innlegg etter du skrev at du angret på alt godteriet du har spist, fordi du skal til syden. Jeg forstår det som én eneste ting; Du er redd for at du ikke lenger har kroppen som alle bloggleserene har siklet etter, at du synlig har lagt på deg og at du ikke lenger er bra nok. Du ønsker bekreftelse og komplimenter slik at selvfølelsen og selvtilliten din blir bedre. Kroppen din er virkelig bra, Sophi!. Det er bare så synd at du må forstå det via påpeking av feil på din egen kropp og litt vel drøye (etter min mening) bikinibilder. Heldigvis har du ikke enda skrevet om kroppspress osv. (Etter det jeg har fått med meg i alle fall). Du er med på å skape et enda større kroppspress når du legger ut slike bilder, siden du selv ønsker bekreftelse fordi du blir påvirket av nettopp dette kroppshysteriet. Hvis du da senere klager over kroppshysteri, blir det det samme som om du skulle revet ned sirkusplakater og gått i demonstrasjoner, men likevel gått på sirkus. Du motsier deg selv.
      Jeg skjønner allikevel godt at du vil forsvare og påpeke “feil” på din egen kropp, før noen av de “usikre på oss selv, slenger dritt til andre”-bloggleserene dine. I de aller fleste tilfeller hvor du (og jeg) finner feil på oss selv, er det faktisk veldig få andre som også legger merke til “feilene”.
      Du har så mye mer bra å komme med enn usikkerheten din glitrende l en paljettbikini. La oss heller få lese mer om det du står for, meningene dine og hvorfor du mener det du gjør. Du er så smart og flink til å snakke (skrive kanskje) for deg.
      Håper du leser dette og tenker over det.
      Stå på videre, Sophie! 🙂
      Stor klem!

    19. Haha jeg trodde aldri i mitt liv at jeg kom til å kommentere dette. Først og fremst fordi jeg aldri kommenterer blogger, i hvert fall ikke stygt, men også fordi jeg ikke trodde jeg kom til å trenge å si dette om deg. Jeg håper ikke du tar kommentaren min så stygt ment, men må bare få sagt det.
      Jeg har forgudet deg så lenge og jeg har blitt direkte SINT når mine venner har snakket stygt om deg. De snakker fordi de ikke leser hva du skriver men dømmer etter en liten ting og etter utseendet. Jeg vet hvilken personlighet du har, sterke meninger og generelt ei jente med bein i nesa, og jeg digger deg så sykt. Jeg er 18 år og virker som en liten fjortisstalker, men nei. Jeg bare beundrer deg.
      Men over til poenget. Jeg så deg på hove flere ganger og endelig stod du så nærme at jeg kunne komme bort og gi deg en klem istedet for å løpe bort som en galning. Jeg kom bort og klemte deg og fikk seriøst dét blikket. “Jaha? Hei?” Overlegen og jævlig. Himlet med øynene og virket totaaalt uinteressert når lesere kom bort til deg… Jeg mener – ærlig talt? “Syns det er kjempekoselig når lesere kommer bort og hilser, istedet for å stirre” Da må du nesten vise det, ikke gidd å fremstill deg selv så bitchy. Misforstå meg riktig, men ja… Alle snakket om det, og jeg sier dette for å gjøre deg klar over det sånn at du kanskje kan forbedre det hvis du ikke er klar over det selv. Så håper du tar kommentaren min positiv og ikke så alt for negativ. Jeg dømmer deg ikke så fort, for jeg “vet du er bedre enn som så”:-)
      Ellers virket du som en veldig skjønn og jordnær jente, bare litt høy på pæra.
      Ha en fin kveld videre, skjønne!

    20. gi nå faen i å kommentere at hun er attention whore som skrev det, herreguud. som om ikke en eller annen hadde sagt noe om det hvis hun ikke hadde påpekt det selv!! ellers så synes jeg du ser like flott ut som alltid, sophie. ♡ uansett hva badevekta viser, så synes det iallefall ikke på bildet, du ser fantastisk uansett!

    21. Verdens undergang om å ha lagt på seg. Fokuser heller på det du har og ikke vær så gnien om kropp. Eneste som legger merke til du har lagt på deg er kun deg selv.

    22. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du må si slike ting hele tiden, påpeke ting som det ikke er noe galt med, osv. Hvorfor gjør du det? Er det fordi du har dårlig selvtillit og må ha bekreftelse av andre på at du er fin som du er? Hva er det egentlig. Jeg liker deg, men begynner å bli litt lei av at du hele tiden sier ting som bare er tull. Som på bikini-bildet, hvor i all verden har du lagt på deg? Du er tynn som en flis, så hvorfor påpeke noe som ikke er sant?! Slutt med det!

    23. Du skal ALLTID påpeke fiksjonære “feil” med kroppen din, men samtidig legger du ut bilder som dette. SKJERP DEG. Du vet at du er syyykt tynn, du bruker jo xs i klær. Kompliment-fisking kalles det. I tillegg får du leserne dine til å tvile på sin egen kropp. Jeg likte deg før, men i det siste har det bare gått downhill med inntrykket mitt av deg.

    24. Hei Sophie. Jeg har nettopp vært i Alanya og her er mine to favoritt resturanger.
      The red tower og Vikingen

    25. Hah, lagt på deg?! Det må i hvertfall bare være i ditt hodet. Jeg syns du er like fin som alltid 🙂 Perfekt kropp!

    26. Ja,det er jeg enig i. Synes du begynner å bli lubben! Ikke mye pent når bikini-trusa skjærer seg inn i valpefettet. Hoho-endelig er jeg tynnere enn deg,attention whore!!

    27. Hvorfor skriver du sånne ting? Hvis du har lagt på deg syntes jeg det er bra! Du er driit tynn, og det ser bare rart ut.
      Også kanskje du skal bruke litt andre bikinityper så ikke puppene dine detter ut? Og større truser.. Greia de syntes jo akkurat ikke..

    28. Slutt å klag!
      Og slutt å ødelegge deg selv med silikon og botox! Det ser bare så unaturlig ut så det er helt latterlig..
      Du tiltrekker deg feil type gutter.. Alle tror du er en hore.. Få bort detta dritte og vær naturlig!!

    29. Å herregud, henne syntes selv at henne har lagt på seg litt – og dere trenger ikke akkurat komme med anonyme kommentarer der dere slenger dritt, hahaha – ikke gidd. Sophie er perfekt, og kan hun få gjøre det hun vil med kroppen sin, uten at folk skal slenge anonyme kommentarer? Dere får ikke akkurat noe ut av det, Sophie vil fortsatt gjøre som hun selv vil, uansett hva dere driver å sier.
      Men, dere får gjøre som dere selv vil, men tror nok ikke at Sophie bryr seg, når over halvparten av leserene hennes sier hun er perfekt, fordi – det er hun.

    30. virke mer ut som du fisker etter komplimenter , enten det eller så har du et absurd syn på ka som er tynn og normal og tykk , men trur det er mest at du fiske etter komplimenter , men det får du jo :p

    31. ho har jo for hælvette aldri sagt at ho e feit?! ho sa ho hadde lagt på sæ! Kordan kan det ødelegge selvtillita til folk? idiota

    32. DU har lagt på deg? Da er det tydelig at det ikke finnes noe glede av å ha en superkropp som du har, hvis man bare går rundt og er bekymret heletiden. Vel, ingen er vel fornøyde med sitt ytre.

    33. Min mening har vell ingenting å si, men om jeg er konstruktiv, kanskje den har noe å si likevel?
      Hvem jente vil vel ikke føle seg liten, og blir opphengt i vektøkning (uansett grad) hvis man ser det tydelig selv; jeg backer den.
      Men jeg syns det er litt dobbeltmoralsk, og egentlig “frekt” av deg, enten du hadde sagt deg høyt i jentegjengen eller som her på offentlig nett, å påpeke uten hemning at du bruker XS og S, som er de minste størrelsene i vanlige klær før du går over i barnestørrelser – med andre ord er du liten, og siden påpeke at du har lagt på deg, som om det er en negativ ting. Hadde du gått opp en hel størrelse i vekt, og ikke på en “sunne” måten, hadde det jo vært noe å klage over. Men dette innlegget tror jeg gjorde vondt for mange. Spesielt når vi får se fakta selv. Nå føler iallefall ikke jeg helt for å gå i bikini, jeg som har klart å gå opp 10 tunge kg den siste tiden.
      But then again, hvem er jeg til å mene noe om deg.

    34. Blir faktisk veldig provosert når du skrive at du he lagt på dej. Ditte e kun for å fiske etter oppmerksomheit.
      Såg forresten ut som ei russisk hore i kjolen. Den va IKKJE fin. Vanligvis kler du alt, men den der va grusom

    35. Beklager spam: sophieelise.blogg.no
      Men om jeg virkelig må spamme for å sprebudskap og for å få mennesker til å tenke litt, så kommer jeg ikke til å stoppe med det. Vi i verden tenker gjerne veldig enveis, vi tror på det vi ser og hører, men hva om vi faktisk blir lurt trill rundt, blir overvåket 24/7, tror at vi har ytringsfrihet og er frie mennesker, jeg håper dere kan ta tid til å lese bloggen min, dette er ikke for min skyld, men for deres.

    36. Jeg har lenge lest bloggen din, fra du var mer naturlig til du har endret på mye av utseende ditt nå. No hate! Men vi lever i ett veldig materialistisk samfunn, der alle jenter lengter etter den perfekte kroppen, noe din kropp er. Mange sulter seg for å bli som deg Sophie, og det hjelper svært lite å kommentere slike småting, ingn kan se at du har lagt på deg. men for alle jenter som sulter seg og vil bli som deg tenker de at du nå syns du selv har lagt på deg, at de nå ikke er bra nok og må sulte seg enda mer. Om du kunne slutte å kommentere slike ting. Det virker som om du bare ønsker flere kommentarer om hvor pen du er og at du ikke er feit og at du ikke har lagt på deg. Du kommer til å få positive og negative kommentarer uansett. Men kan du ikke tenke på at mange har større og flere problemer enn å legge på seg litt. Og du vet at unge jenter bruker deg som sitt ideelle kropp de gjerne vil ha og trener og sulter seg fr å få kroppen din. Ikke kommenter at du har lagt på deg.
      Du er veldig pen og du vet det selv 🙂 <3

    37. Hei sophie!
      Jeg vil bare si at jeg syns kroppen din er perfekt som den er. Null strekkmerker, minimalt med fett, stram i fisken, fin rumpe, stram slank mage, ja du ser helt sykt bra ut!
      Jeg blir veldig motivert til å trene og gå ned i vekt når jeg ser bilder som dette! Jeg har født 2 barn, men jobber meg ned i vekt fordi det er DIGG å være slank og flott!
      Jeg skjønner at du driter langt F i hva andre mener om deg, så stå på videre. Du er helt nydelig, stå på sier jeg bare 😀 Du motiverer meg til å gå ned i vekt!
      Hvem vil vel ende opp som en overvektig feit husmor???????
      KLEM<3

    38. Hva heter hotellet du skal bo på i Tyrkia?:) fine bikini og jeg ser ikke at du har lagt på deg og om du har ser du bare enda finere ut,drømmekropp!

    39. Hvorfor har du på kjolen så jævlig skjevt? haha.. Ellers har jeg ingenting å si å noe på, du har en sykt bra kropp.

    40. Tviler på at noen gidder å lese den kommentaren her, men blei litt provosert av all de stygge kommentarene! Føler meg gaaaanske sikker på at ho skrev det ang. kroppen sin, fordi hun var ganske forberedt på at det skulle bli masse kommentarer om at hun har lagt på seg. Derfor skrev hun heller noe, for å vise at ho vet at ho “ikke er så perfekt”(selvom hun er det i mine og veldig mange andres øyne!)
      Seriøst folkens. Hvorfor så mye hat?

    41. HVORFOR ER DU SÅ FORBANNA PEN! Du aner ikke hvor nydelig du er! Alt! Kroppen, ansiktet og ikke minst utstrålingen..! Du er rett og slett vakker<3

    42. Bloggere lager jo press selv når de påpeker ting man ikke engang kan se ! Ja, de lager kanskje innlegg om selvtillit og press, men beviser de det da ? Nei! Overhode ikke ! Man hjelper dessverre ikke leserne med å skrive slike innlegg når man SELV som blogger ikke kan vise det ut ifra hvordan man presenterer seg selv på sin blogg. Jeg trodde at du tenkte så langt sophie, men dessverre tok jeg litt feil der. Du har mange fordeler så klart,men man skal ikke skrive slike ting !

    43. Det du skriver under bloggen din om at du legger på deg og alt det der, gjør sånn at bloggen din bare dras ned!!.. Tenk på de som faktisk har litt å ta tak i rundt magen/hoftene, de vil tenke at de er smellfeite, når DU selv sier du er litt lubben her og der! Tenk litt på det

    44. Haha, snart så ender det vel opp med at du bare går med noen små lapper foran niplene dine, som du kan gå rundt med…

    45. haha, jeg må si at jeg synes det er dritgøy å lese alle de latterlige kommentarene til enkelte 🙂 skjønner ikke at dere gidder å bruke tid på å skrive det engang, uff.
      jeg kunne dødd for kroppen din, sophie 🙂

    46. Om du har lagt på deg, må det være på lilletåen? Hva da 0,2 gram? SKJERP DEG JENTE!
      Jeg tror mange blir svært triste og såret i selvtilliten når de ser et innlegg med en svært slank jente – tynnere enn mange stereber etter til og med – som påpeker sine ministørrelser xs OG sier at hun har lagt på seg. Har du noen anelse om hvilke signaler du sender ut? Nei, vettu’hva, det er akkurat slike ting som er med å skape kroppshysteri og småjenter med dårlig selvbilde. No doubt!
      Det er ihvertfall tydlig at DU også trenger bekreftelse, men det er veldig dumt at det må skje på en slik måte… Nei, du må bygge deg selv opp Sophie. Du er en vakker jente med et enormt potensiale. Go girl!

    47. Stakkars deg. Du begynner vel og kjenne deg selv når du blir eldre. Jeg har egentlig ikke ord. Spør du meg, skulle ikke jenter som deg og Terese hat blogg. Dere har så mange unge lesere som dere er forbildet til. Mange av disse unge jentene må få så lav selvtillit pga deres kroppshysteri! Kom ikke her og lek perfekt, fordi du er jo bare ” god og snill “, du ser direkte ut som en biatch og i følge en del av kommentarene u får av lesere som har møtt deg, er du bare overfladisk. Og jeg tror ikke du har bein i nesa eller baller. Du er en ekte bimbo, se på meg, jeg er pen, men jeg trenger bekreftelse fra alle- ellers tror jeg at jeg er stygg*buhu me*.
      Å jeg syns virkelig synd på dere blogg bimbo, plastic fantastic!
      Er så glad for at jeg er eldre enn deg og dine lesere. Jeg er gammel nok til at jeg har blitt kjent med meg selv, jeg har selvtilit og penger. Jeg kunne tatt silikon 1000 ganger uten tat det merkes på min konto, men takk og pris så er jeg vokst opp med en del penger, så jeg trenger ikke fikse på meg selv for at alle skal like meg- liker du meg ikke for den jeg er, så stikk, da er du ikke verdt MIN tid;).
      Får håpe du vokser opp en dag:)

    48. Nå synes jeg det er påtide å la denne oppmerksomhetstiden på hylla, Sophie. Du har nå en kjæreste, og no one gives a shit om den falske påfylte kroppen din. Du blir omtalt som en klok jente, men det eneste jeg tenker når jeg leser bloggen din er “LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL”!!!! Du er så JÆÆÆVLA lættis, og den harry kroppen din og DEN forbanna harry bikinien!? hvem FAEN drar på seg sånt?! VErste jeg har sett. De nyinnkjøpte puppa dine er forresten støgge, altfor store. Og ja, jeg ser du har lagt på deg rundt hoftene. Men hva så, hvem FAEN bryr seg om det?! Om DU ikke liker kroppen din så hadde du faen ikke lagt ut bilder av den, SÅ enkelt er det. Man legger ikke ut bilder av kviser, når man hater de. For man vil jo ikke vise frem noe man er flau over, vil man vel? Forbanna løsludder, og JA. Jeg ser på deg som et ludder, som selger seg for penger – aka. bloggen din. Du selger riktinok ikke sex, men du selger bilder av kroppen din. Får jobben din er å vise deg frem, og du får betalt. Altså, er ludder 🙂

    49. Lagt på deg? Det har du langt ifra gjort! Du har en utrolig fin kropp og du aner ikke hvor mange som misunner den kroppen din. Syns ikke du skal klage, men de fleste jenter finner jo alltid noe negativt ved kroppen sin. Men skal love deg at det er flere som har myyye mere fett på kroppen enn det du har 🙂 Du har en kjempe fin kropp, Sophie!

    50. The Lone Ranger var ekstremt bra, kan ikke helt skjønne hvordan du kunne vite hva som kom til å skje for det er ikke mange andre som klarte det.. Og filmer som er litt lange er jo bra, da er den ikke over så fort som alle andre filmer. Bare nok et bevis på at selvom noen synes en film er bare helt okei eller dårlig så kan den være sykt bra for mange andre.

    51. Gud jeg blir så sinnsykt kåt av bildene av kroppen din, Sophie, får lyst til å ta tak i puppene dine og rive av deg klærne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg