kino straks

Hei bloggen! Jeg har vært litt hit og dit idag for å hente pakker på posten, handle inn til taco, kjøpe meg ny piercing, ta solarium. . Ja, slike ting. Ikke så mye, men det føels ut som om jeg har vært litt over alt! Nå skal jeg slenge på meg klærne og så dra på kino sammen med kjæresten min for å se “the lone ranger”. Johnny Depp er med i den, og han er, etter min mening en smule overvurdert men jeg skal likevel gi denne filmen en sjangse! 

Jeg fikk forresten ett nytt bilde jeg bestilte for en stund siden i posten nå nettopp – jeg og Mathias satt i sikkert en time og kikket rundt på artelimited. se og til slutt kom vi fram til et par bilder vi bestilte som vi skal ha når vi flytter sammen engang (om leeeeeeeeenge). Jeg valgte dette for meg selv, og jeg synes det er så kult De har sinnsykt mange fine bilder på den siden til en billig pris så dere bør sjekke innom om dere vil ha noe litt unikt i leiligheten/på rommet. Det koster ikke så mye heller, tror jeg betalte 200 kr for mitt! Det er begrenset opplag av alle bildene også, så da får man noe litt unikt. Gleder meg til å få rammet inn mitt! 

21 kommentarer
    1. Hvorfor mener du at han er overvurdert? Han er en av de få dyktige skuespillerne som kan tilpasse seg så mange forskjellige karakterer og roller perfekt.

    2. Hei!
      Legger ved link til en video jeg nettopp så, i tillegg til flere artikler om det rundt på nett. Jeg vet ikke om du tar ekstra B12, men både i og med at du er vegetarianer og tar/har tatt p-piller, ligger du i “faresonen” for vitamin B12 mangel.
      Om du leser rundt på nett så finner du mange symptomer som muligens kan skyldes dette.
      Hun siste i den filmen kurerte essensiell tremor ved å injisere ekstra B12, og om du googler litt rundt så finnes det mange artikler og div på nett om dette.
      Det var bare en tanke som falt meg inn da jeg så videoen og har lest litt om dette i det siste. Kanskje det kan være nyttig for deg, om du ikke allerede vet det.
      Ellers er du like flott som alltid, og misunner deg for at du snart skal reise! Håper du får en god tur og fin sommer ellers !
      http://m.youtube.com/?reload=7&rdm=05s9#/watch?v=BvEizypoyO0

    3. Ønsker en begrunnelse for hvorfor johnny depp er en smule ” overvurdert ” når han er tidenes beste og deiligste skuespiller !!

    4. utrolig at den første kunstneren jeg synes så interresant ut, var samme som hadde malt/tegnet bildet du bestilte.
      men på nettsiden koster det jo over 400 kr .. så hvordan fikk du ditt for 200 ?

    5. Jeg synes ikke Johnny Depp er overvudert, synes faktisk han er ganske undervurdert av mange kritikere. Men det er min mening, og jeg er VELDIG stor fan av han! 🙂

    6. Overvurdert? Hvor mange av filmene hans har du sett? Etter min mening er han utrolig flink å tilpasse seg forskjellige roller! Du burde f.eks se Edward Scissorhands, rollen hans der er heeeelt annerledes enn f.eks Pirates of the Caribbean. 🙂

    7. Jeg lurer også på, som mange andre her : hvordan kan du si at Johnny Depp er overvurdert? Hvor mange av filmene hans har du egentlig sett, og hva vurderer du ut ifra når du sier at HAN er overvurdert? Han er en av de få skuespillerene jeg synes ikke har fått nok ros av kritikere rundt om. Måten han tolker karakterene sine og gir liv til rollene er helt eksepsjonelt. Dessuten synes jeg heller ikke det er riktig av deg å uttalte deg om at han er overvurdert, hvor mye vet du egentlig om det? Og om du først skal komme med en slik påstand håper jeg du har grunnlag for den. At du har sett et par filmer med han er ikke nok, og jeg er sikker på at du ikke har tenkt spesielt på måten han spiller på i de filmene du kanskje har sett. Han er en legende rett og slett, en skuespiller av ypperste klasse.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg