endelig hjemme

Nå ligger jeg i senga mi og er utrolig sliten, var jo gardemoen i 18 timer igår og å sove der er en kunst i seg selv. Nå er jeg heldigvis hjemme og skal nyte dagene før jeg drar tIl Tyrkia! Gruer meg til å dra fra Mathias igjen, men når jeg kommer hjem har vi heldigvis nesten to uker sammen før jeg drar igjen. .  ♥ 

Ellers, da. Mens jeg var på Hove fikk jeg en melding på mobilen om en pakke jeg har fått fra nelly så den skal jeg hente imorgen, og kjøpe meg ny piercing ettersom jeg mistet min IGJEN. Men ja, tilbake til nelly. Som dere kanskje vet elsker jeg å bestille ting nettet og bare vite at noe ligger å venter på meg på posten, derfor smeller jeg til igjen og bestiller noe klær og sko! Hva likte dere best? 

Sko fra nelly kr 399 HER 

Sko fra nelly kr 399 HER 

Topp fra nelly kr 150 HER 

Kjole fra nelly kr 299 HER 

adlinks 

 

19 kommentarer

Siste innlegg