siste dag på hove

Nå sitter vi på gardemoen og har vært her i fire timer allerede. Flyet vårt går 08:40 så det er en lang ventetid er med andre ord. De andre jentene sover og leser i bøker, så da tenkte jeg å ta meg tiden til å komme med en oppdatering for dere om den siste dagen vi hadde på hovefestivalen for denne gang! Kommer jeg til å dra på hove en gang til? Vi får se! 

Vi startet dagen med å sole oss etteresom været var så fint, men jeg så helt g-r-u-s-o-m ut, jeg har fått så uren hud etter jeg sluttet på p-piller at jeg ikke ville vise meg her, haha. Etter litt soling dro vi på vorsj med noen gutter fra Kristiansand (tror jeg) som jeg hadde blitt kjent med et par dager før. Det var koselig!

Så gikk turen til Asap Rocky. Jeg og Anna hadde presseinngang så vi fikk stå helt nært, en fantastisk følelse. Miguel var også der ved siden av, og han ga meg komplimenter for shortsen min, haha. Dere vet den med Bart Simpson! Vel, iallfall. Asap var herlig og litt drøyere enn man kanskje er vandt med på hove, han bare ” DO YOU SMOKE WEED, RAISE YOUR HAND IF YOU SMOKE WEED” og jeg bare så utover publikum og tenkte “folk er jammen meg badass her på hove”.

Der sitter Asap og slapper av rett bak oss, helt sinnsykt! 

Så fikk vi påspandert maaaaaaaaaaaaaaasse gratis drikke. .

Æsj meg på dette bildet her, men benny sa 100 ganger at det var så fint så derfor drister jeg meg til å legge det ut likevel. Jeg tror han hadde ølbriller på. . 

Før Calvin Harris, hvor vi nok engang hadde presseinngang og fikk stå framfor gjerdene. Når vi gikk ut i publikum igjen så gikk Asap Rocky plutselig rett forbi meg, og jeg bare strakk ut hånda og “HELLO!!!” og han bare “Hi girl “. Haha, jeg skjønte først 10 minutter senere hva som nettopp hadde skjedd. Det var veldig uventet, men gøy! Resten av Calvin Harris var helt galskap, og noen ganger følte jeg at jeg var med i project x, den filmen

Calvin Harris! 

Straks hjem til Harstad, og om 5 dager drar jeg til Alanya. Gud bedre meg vel……

 

37 kommentarer
    1. Jeg var der også. Så deg rett før konserten med Miguel, men jeg fikk ikke sagt hei til deg.. Haha hadde håpa på det x)

    2. Jeg har også fått litt uren hud etter at jeg sluttet på p-pillene, fikk kanskje 3-4 kviser i året før og nå har jeg en kvise eller to hver dag omtrent. Sykt irriterende

    3. De bildene var jo veldig fine av deg da, Benny hadde helt rett:)
      Men hvorfor i all verden har du sluttet på p-piller? Forventer egentlig ikke noe svar på det der fra deg, men æh. Håper du bruker annen prevensjon eller er klar over konsekvensene da. Å slutte med p-piller åpner jo for hormonforstyrrelser som gir utslag som uren hud (det pleier å ta 6mnd, minst, før huden er i balanse igjen), pluss humørsvingninger, for å ikke å snakke om [uønsket] graviditet og det at man ikke bare kan skippe en menstruasjon i ny og ne – noe som er SÅ chill. Haha, ja ja. Ikke meningen å være kjip altså, skjønner jo at det er et personlig valg som du sikkert ikke vil snakke om, bare hadde aldri kunne tenkt meg å slutte på p-piller om jeg i din situasjon (eller ellers også, egentlig). Som sagt, du trenger ikke å svare, bare stusset litt over det du skrev.

    4. det bildet va jo kjempefint av dæ! <3 du e så heldig som va på Hove, det så ut som en utrolig opplevelse!!

    5. det bilde som du ikke synes var fint,var du helt nydeli på altså<3 såå kult at du hilste på asap på en måte. skulle sånn önske jeg var på hove,har sett ut som dere hadde det göy åå det bilde med deg og anna dödskult!

    6. Vært i england en uke med bestevennen min og hans familie jeg da.. Vært ute og reist alene (de skal være der i 3 uker) siden klokka var 9 engelsk tidlig idag tidlig, og var på gardemoen halv sju.. ikke hjemme før ni om kvelden, så passe sliten etter 11 timer..
      Men så morsomt det må ha vært å ha vært på Hove! c:

    7. OMG det bilde Benni sa var fint er det fineste bilde jeg har sett av deg! du burde VIRKELIG smile slik

    8. Sophie Elise, den timen før Calvin Harris var veldig bra takket være deg! Og bildet over jeg tok av dere på Rockeklubben er et av de bedre!!! Det ser ut som du hadde det bra! Forresten du KAN danse, good moves!! God sommer og nyt Tyrkia. PS: De X antall Smirnoff Iceene gav meg en tung lørdag morgen, MEN det var verdt det!
      Som Ronny i P3 sier GOOD TIMES!! #HOVE13

    9. Merket det selv, før jeg startet så fikk jeg maks to kviser og da ganske sjeldent også, imens nå sliter jeg mer. Er ikke ordentlig kviser heller, men sånne små irriterende greier! Men du har jo kjæreste, så hvorfor sluttet du egentlig på p-piller? Er jo litt stressende å stresse med kondom, men hvis du er sløv med å ta pillene er det kanskje like greit å bruke kondom 😉

    10. Ser ikke ut som du har så uren hud? 🙂 Noen få kviser er vanskelige å unngå for hvem som helst, så det er nok et naturlig “problem”. Husk at noen har virkelig problemhud, og det kan være ganske ille..

    11. Jeg beklager, men jeg blir faktisk flau over norske jenter når jeg ser dette her. Er det virkelig dette vi har å se frem til? En verden hvor alle strever for å se såkalt “perfekt” ut? Det hele er en mal, en oppskrift på åssen damer skal se ut idag og dere faller for den alle sammen. Takk gud for at jeg er “for gammel” til å gå i samme fella som dere

    12. Sophie, du har blogget såå bra gjennom hele hove! Du har satt deg ned en gang om dagen og blogget skikkelig bra, fortalt om de forskjellige artistene osv. Ingen av de andre bloggerne blogger noe særlig under hove, men du blogget skikkelig bra hver dag! Du er såå flink 😀 Håper du hadde det super duper bra og at du fortsetter med den gode bloggingen din mens du er i Tyrkia, hehe! 🙂

    13. Hei Sophie! Jeg vurderer å begynne med p-piller, p.g.a. man kan hoppe over mensen og den kommer regelmessig ogsåvidere. Så jeg lurte på hvorfor du sluttet? Har du funnet noe negativt med den? Håper virkelig på svar! 🙂 Du har forresten blogget såå bra når du har vært på Hove!

    14. Ville bare dele denne tråden! Siste kommentar er min
      Pathric Nilsen · Toppkommentator · Trondheim, Norway
      hu der Sophie ser jo ut som ett dass.. Synd å se piker må ty til kosmetiske grep for å føle seg bedre:)
      Svar · 3 · Liker · Følg innlegget · i går kl. 14:55
      Anette Hansen · Toppkommentator
      Derfor skriver du at hun ser ut som ‘ett dass’? Skal det få henne til å føle seg bedre mener du? Ingen logikk i kommentaren din.
      Svar · 11 · Liker · i går kl. 15:24
      Pathric Nilsen · Toppkommentator · Trondheim, Norway
      ingen logikk?
      Hun så mye bedre ut før, altså før de leppene ble fyllt opp med drit blant annet.
      Svar · 6 · Liker · i går kl. 16:12
      Hanne Thrones
      Hvorfor henger du deg opp i hvordan hun ser ut? Det er HENNES utseende og HENNES valg om hun velger å forandre det..
      Svar · 2 · Liker · for 19 timer siden
      Veronica Lauritsen · Toppkommentator · Moteblogger hos Freelance Writer
      Dette må være dagens latterligste kommentar! At hun har litt restylane i leppene har ingenting med verken kosmetiske inngrep eller hvordan hun kler seg å gjøre. Syntes hun så kjempebra ut og om Sophie som mange andre ink.meg velger å gjøre leppene litt større så betyr ikke det at man ser ut som en dass fordet! Tror heller det er du som trenger å ta deg en titt i speilet lille venn!

    15. Hvor i Alanya skal du?? Sentrum eller? 😛
      Hadde vært utrolig morsomt om vi var på samme sted hahah

    16. For min del ser du mye bedre ut på det bilde enn alle de andre du legger ut.. Skjønner ikke hvorfor du drukner deg selv i brunkrem hver eneste dag? Hva er vitsen med det?
      Du blir ikke penere av den grunn? Du ser faktisk bare mye værre ut.. Kjempe unaturlig. Just saying.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg