bleket tennene

Idag har jeg bleket tennene med en tannbleking fra swiss klinikk! Det fungerte ganske enkelt, dere som har bleket tennene før vet at man får slike “skinner” som man skal legge i varmt vann, så plassere dem på tennene for å forme de, og så helle over blekingen og sette de på tennene igjen. Dette skal man altså gjøre hver dag i et par dager, og så skal man ha hvite tener. 

Den garanterer et resultat fort, altså mellom 3-7 dager og for meg som er så utålmodig passer dette perfekt. Det har vært ett av de største problemene når jeg skal bleke tennene, jeg gidder å gjøre det i et par dager og så vil jeg ikke fortsette å gjøre det noe mer. Det var også fri frakt på produktet og man får 100 kr rabatt om man skriver SOMMER som rabattkode når man skal betale for varene. Man kan også kjøpe nå og betale i august med 0% rente, når flere har fått sommerpenger. Men, jeg anbefaler riktignok å betale med en gang så slipper man å føle at man har noe hengende over seg!

Slik ser det ut på – ikke så veldig lekkert

Jeg kan godt ta etterbilde om syv dager om dere er interessert i det, fordi det er jo godt å vite om noe faktisk funker! Nå som jeg har gjort det en gang ser jeg allerede resultater, men jeg vil vente til det er helt på topp slik at dere får se stor forskjell. Har noen av dere bleket tennene før? 

Nå drar jeg til kjæresten min! Tskjorta er ny og fra choies.com 

29 kommentarer

Siste innlegg