back to reality

Idag har jeg fått unnagjort et par ting jeg “måtte” gjøre, som for eksempel fikse neglene og vippene på SpaSpa.. Hehe. Luksus! Jeg fikk også handlet inn litt til tacokvelden som jeg, Anne-Sofe og Amanda skal ha senere, ikveld kjører vi vegetar og de skal få smake litt av “min” mat :) Jeg er på en ny diett etter Barcelona hvor jeg kun spiste usunt, og jeg vet jeg kommer til å spise usunt hele hove også. . Så, nå blir det mye frukt i et par dager, pluss at jeg holder på med et nytt prosjekt hvor jeg skal lære meg å shake ass som Miley Cyrus. Jeg har faktisk blitt sinnsykt god!

I kveld skal jeg sove sammen med min kjæreste så det ser jeg fram til ♥

Fine negler! Dere som har spurt hvor ringen er fra, Mathias kjøpte den til meg så jeg vet faktisk ikke!

Vegetartaco er handlet inn!

Slik ser jeg ut idag! Kjolen er fra sheinside.com

27 kommentarer

Siste innlegg