Ukas leserspørsmål

Jeg får alltid masse spørsmål om håret mitt, spesielt etter jeg har vært i syden – mange synes det er fryktelig rart at jeg kan bruke extensions på stranda og når jeg ligger å soler meg, men liker man å pynte seg så gjør man det, haha! Og når man har hår som holder seg så godt, slik som mitt fra luxushair, så er ikke dette noe problem! 

Jeg bruker clip on fordi jeg synes dette er den letteste løsningen om man vil variere litt – clipse på seg krøller, clipse på seg rett hår. Som regel begynner det med at man vil ha litt forandring til fest eller til skolestart, slik begynte min “extensionshistorie”. Men, man blir avhengig! Jeg har brukt clips i fire-fem år, så jeg har prøvd det meste på markedet. Luxushair er så langt det beste jeg har prøvd!

Jeg synes spesielt når jeg skal krølle håret at det er godt med litt ekstra lengde, ettersom håret automatisk blir litt kortere da. Jeg bruker 1 pakke clips med 180 gram når jeg har krøller i håret mitt. Fargen matcher håret mitt helt perfekt, og jeg bruker farge #2. Helt nydelig, mørkebrun farge! Alle fargene finner dere her.

 

Om dere vil håret skal se mest mulig ekte ut, anbefaler jeg å ta en tur til en frisør som kan klippe det opp mot ditt eget hår – eller, man kan gjøre det selv om man føler seg god nok med saksa! Og håret kan vaskes med den shamnpoen og balsamen du bruker til vanlig, men jeg anbefaler å vaske det så sjeldent som mulig for å så la håret lufttørke. Ikke vask håret de første 2 månedene, vent så lenge som mulig! Luxushair har et lite utvalg av utsyr til extensions som kan hjelpe på, det finner dere HER.  Og for guds skyld, ta det av når du skal sove! 🙂

Er det noe annet dere vil spørre om til ukas leserspørsmål? Tenkte å starte med det, igjen!

Håret er sponset av Luxushair


17 kommentarer
    1. 1. Hva syntes dere om sisteplass.blogg.no? Leser dere den? Har dere lest den?
      2. Hvordan fuktighetskrem bruker dere?
      3.Vurderer du å slutte som vegetarianer?
      4. Har dere dålig syn?
      5. Hvordan møttes dere?
      6. Kan dere svare på spørsmålene på en video? (iallefall noen av dem)
      7. Hvor mange neglakker har du?
      8. Når har kjæresten din bdag?
      9. Hva liker dere best å gjøre når dere er sammen?
      10. Hva er det beste minne dere har sammen?
      klemz ♥♥ 🙂 (:

    2. Jeg bare lurte på hva det var som gjorde at du gikk over fra Butterfly Hair Extensions til Luxushair? 🙂 Hva var det som var bedre med Luxushair? Synes nemlig at det er litt rart at du før sa at Butterfly var de alle BESTE som fantes, og nå er det plutselig Luxushair som er det beste du har prøvd. Brukte du ikke Luxushair før Butterfly da? :p

    3. Ville bare si at jeg virkelig elsker bloggen din <3
      Har begynt å like bloggen din veldig i det siste, siden du har begynt å blogge ofta og hvert innlegg er veldig bra ;))
      Digger deg sophie <3

    4. Kunne du lagd en pakkeliste over hva du hadde med deg til syden, eller hva du vanligvis har med deg? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg