offentlig

Er det en ting som irriterer meg, så er det bloggere som åpenbart skriver innlegg som er rettet stygt mot hverandre, men ikke tørr å skrive navn. Det blir på en måte mobbing, alle skjønner hvem man sikter til, men siden man ikke nevner navn så er det ikke så ille likevel. For  all del, jeg synes offentlig krangling kan være kjempegod underholdning, det synes vel vi alle? Men da må man iallfall ha litt mot til å stå for det. 

Ahh, nok om det. Idag er en travel, men fin dag! Jeg skal hoppe i dusjen nå før jeg drar på kjøretime, etter det skal jeg grille med noen venner. Jeg har kjøpt verdens beste pølsebrød, så er helt i ekstase! Haha, små gleder. I mellomtiden kan dere få se tingene fra nelly som endelig kom fram en uke etter jeg hadde bestilt (det er som regel så lenge jeg må vente hver gang, så vet dere det til dere skal bestile).

Smykker HER og HER. Jeg elsker det med hodeskallen! 

Bukser, svart HER og slange”skinn” HER. Det kan kanskje virke litt skummelt å bestille bukser på nett om man ikke har gjort det før, men de buksene jeg selv har bestilt er de beste jeg noen gang har hatt! 

Basketsko fra converse, som er HERLIGE på foten! HER kan dere kjøpe disse. 

adlinks

35 kommentarer
    1. Hei Sophie! Håper du leser dette. Det kommer sirkus til Bodø og jeg og noen venner skal rive ned plakater. Tusen takk for at du skrev så mye om det når det var sirkus i Harstad, vi er inspirert av pågangsmotet ditt! 🙂

    2. Alma, det er jo ikke kjøtt i pølsebrød da, herregud…. Hvis du tenkte på pølsa så finnes det vegetarpølser altså

    3. Loooool, du sa jo ikke hvem du siktet til i dette innlegget? Hahahhaa, du burde farge håret blondt

    4. Tja .. Enkelte “offentlige” krangler blir litt for drøye, og dermed orker jeg svært sjelden å blande meg. Jeg skal innrømme at jeg vet ikke helt hvem du nøyaktig sikter til med dette innlegget, men det virker som om du også glemte å nevne navn 😛
      Utenom det, smykke med hodeskallen var KULT ! 😀

    5. sophie, du må virkelig begynne å tenke deg om før du skriver innlegg. For det første gjorde du akkurat dette mot sisteplass, og du gjorde det akkurat nå.

    6. Sophie driter seg aldeles IKKE ut. Hun sier hun irriterer seg over bloggere som skriver åpenbare og STYGGE, gjentar stygge, innlegg rettet mot hverandre.
      Så, nei hun skrev kanskje ikke navn. Men det sto ikke noe usaklig eller stygt i dette innlegget og det bar hvertfall ikke preg av drittslenging.
      Så kanskje enkelte burde lese hva Sophie egentlig skriver.

    7. Lill Falck: Dette rettet Sophie mot Kristina Andersen, som har skrevet et innlegg hvor hun refererer til duckface og to kilo silikon. Ikke mye tvil hvem det handler om. Innlegget til Kristina Andersen var et flott innlegg som jeg var enig med, og at Sophie ikke tåler det sier alt om henne selv. Har ikke noe imot Sophie, men hun profilerer seg slik hun gjør helt bevisst, og må kanskje regne med slike reaksjoner.

    8. Offentlig krangling?? Kristina har all rett til å si sin mening.. Ikke alle er like opptatt av å ha mest mulig duckface og store pupper, skjønner at du føler deg truffet… Man blir rett å slett flau over at du alltid skal forsvare hva du gjør, nei Sophie.. ekte naturlige jenter som jobber hardt for sitt mål er noe å se opp til, ikke ei jente som lever et overfladsik liv – som legger ut bikinibilder og duckfacetrutmunn! Spar deg Sophie!! Begynn å bli voksen nå, du er ikke 14 år lengre.

    9. Kan hende hun ikke sikter innlegget til Kristina Andersen, men til Rannveig Heitman som er på sydenferie med tcmn og ei til? Rannveig har skrevet stygt om Tcmn på bloggen sin, og tcmn kommer vel sikkert snart med et innlegg om Rannveig. Hoho spennende! Syns det er underholdene å lese.

    10. Vis folk leser virker det ikke som at hun siktet til en enkelt person heller, men bare tok det opp, og jeg ser ikke noe galt i det iallefall. 🙂
      Du kan ikke skrive et innlegg om hvordan grill mat og slikt du spiser siden du er vegeterianer? hadde vært litt gøy å fått noe tips 🙂 Har veldig lyst til å bli det selv også, men ikke like enkelt når man ikke har råd til å kjøpe all mat selv 🙂

    11. Er dere over her inkompetente og dumme tvers igjennom? Sophie skriver absolutt ikke noe stygt her? Hun bare sier hva hun mener om det og er ikke en gang vits i å ramse opp bloggere som henger hverandre ut indirekte uten å nevne navn, blir så ufattelig mange det skjønner dere.

    12. GJØR DET SAMME? Jizz.
      Ho gjør det samme ved å IKKE nevne noe navn eller si hvem ho sikter til. Men det er en forskjell her eller folkens? Det er stor forskjell og lage et innlegg på sin egen blogg hvor man helt KLART sikter til DENNE bloggen blant annet, og bruker ordet “hjernedød”. Det her derimot var litt mer saklig og ingen stygge uttalelser til den ho siktet til…

    13. hahah det sykeste var en toppblogger jeg leste fast utrolig lenge. så veldig opp til henne og syntes hun var så utrolig pen!
      på et bilde lignet hun utrolig mye på paris hilton så jeg kommenterte til henne at : woow du ligner på paris hilton.( noe lignende) jeg syntes paris er utrolig pen og digger stilen og alt mulig .. 2 dager senere lager hun et stort innlegg om hvor frekk DENNE PERSONEN SOM SA JEG LIGNET PÅ PARIS HILTON ER.. ho begynte å snakke om hvor dårlig personlighet paris hilton hadde og hvor ekkel ho var og at ho syntes det var sykt frekt og kommentere noe slikt og at jeg måtte være blind og frekk osv .. DA BLE JEG SJOKKA DA!haha

    14. Hahaha!! ENDELIG fikk ho seg en smekk. Nå ler vi venndøler godt. Vil ikke akkurat kalle en blogger som slår ned jenter i solarium for forbilder! På bloggen hennes kanskje, men ikke for vi som kjenner henne. YOU ROCK SOPHIE!!! Hilsen venndøl

    15. Hei! hvordan er slangeskinn buksa i størrelsen? er det strech i den? Håper du kan svare, er usikker på om jeg skal kjøpe buksen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg