kveldens look

Min faste fotograf, altså lillesøster, er på tivoli og kunne ikke ta bilder av meg før jeg skulle dra ut, så derfor måtte pappa stille opp. Han er av den typen som prøver å ta bilder når kameraet er av, og linsedekselet er på så dere skjønner sikkert at jeg måtte fikse på hvert et lite steg han tok når bildene skulle taes, haha. “NEI DU TRYKKER OPPÅ FOR Å TA BILDE!!!”. Okei, så ille var det ikke. Men nesten.

Nå drar jeg til fine Maria Kathinca, gleder meg til å dra ut i kveld ♥

Slik ser jeg ut! Gammel kjole fra bikbok, smykke fra giselle. Har for å være helt ærlig byttet klær, haha. . Så hvordan jeg egentlig ser ut legger jeg opp i morgen.

Sko HER for 299 kr


30 kommentarer
    1. Er du så brun på bena dine, eller på hele kroppen? Hvis du er så brun misunner jeg virkelig brunfargen din! Jeg sliter med å bli brun! 🙁
      Du får kose deg 🙂

    2. Sorry, for kommentaren der oppfør! Det va søskenbarnet mitt som skrev det med mitt navn! Sorry altså!
      Utrolig fin kjole! <3
      -Line 😉

    3. Hei Sophie!
      Måtte bare tipse deg om Løvetannmarsjen 2013- dette er en markering som vil belyse at det er behov for å styrke rettsvernet for overgrepsutsatte barn- en sak som utvilsomt fortjener stor oppslutning!
      Onsdag 19 juni blir det Løvetannmarsjen 2013 i en rekke byer; bla. Oslo, Bergen, Stavanger, Kristiansand, Stokmarknes, Trondheim, Kristiansund og Sunndalsøra.
      ?Vi har i den siste tiden gjennom media vært vitne til at voksne som begår overgrep mot barn, nå sist i saken om Rune Øygard, får svært lave straffer i vårt rettssystem. Dette er en stor urett begått mot uskyldige barn, som ikke har hatt noen mulighet til å forsvare seg. For barn flest fører disse overgrepene ofte til fysisk og psykisk uhelse, og tunge sosiale problemer senere i livet. Med tanke på blant annet dette, er det i dag for lave straffeutmålinger i overgrepssaker.
      Det viser seg at i underkant av hvert tredje barn med en umulig oppvekst klarer seg tilsynelatende relativt bra, derfor vil vi ha med oss løvetann som symbol:
      *Løvetannbarn er et sosialfaglig populærbegrep som brukes om barn og unge som klarer seg gjennom oppveksten på tross av nesten umulige oppvekstforhold med for eksempel rus, vold, omsorgssvikt og seksuelle overgrep.
      Begrepet henspiller på løvetannens evne til å sprenge seg gjennom asfalt, og på andre måter overleve og blomstre tross tilsynelatende umulige vekstvilkår. * ? -Tekst lånt fra Løvetannmarsjen 2013′s facebook sider, her finner man mer informasjon og kan melde seg på 🙂 Søk på facebook: Løvetannmarsjen 2013+ din by for info om oppmøte!
      Hadde vært fantastisk om dere bloggere med mulighet til å nå ut til et stort publikum, ville være med å støtte opp om dette. Det viktigste er at flest mulig får høre om det, slik at det er mange som får mulighet til å delta!
      ps. Jeg står ikke som arrangør av dette arrangementet- kun en ivrig støttespiller som ønsker å bidra på alle måter jeg kan komme på:)

    4. Åssen vegitarianer er du? Spiser du fisk? Spiser du egg, mell osv? Vurderer sterkt å bli det. Var det vanskelig og plutselig ikke spise kjøtt?

    5. Kan du skrive et innlegg om alt man trenger å vite når man skal bli vegetarianer? Hvordan din opplevesle ble osv.

    6. Kjempefin kjole, kjempefint smykke, kjempefine deg!
      Har jeg drømt eller hadde du konkurranse om krøllestav(?) fra gorgeous (tror jeg)? Har du trukker vinner eller er det bare jeg som ikke har fulgt med?(hvis du har hatt konkurranse da:p) kan ikke huske å ha sett noe om vinner på den..(er en stund siden konkurransen tror jeg..)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg