best girls

Nå er jeg hjemme igjen! Var ute og spiste sammen med noen venninner, og det var utrolig hyggelig som vanlig! Rart å tenke på at til høsten så flytter alle litt hit og dit. . Vi får se hva jeg gjør! Jeg vil jo bo i Oslo, men jeg føler at nå når jeg faktisk kan bo hjemme så bør jeg vel gjøre det så lenge muligheten står der. Man sparer penger og får vært sammen med mamma og pappa! Er også mange som spør om jeg ikke skal flytte sammen med kjæresten, men nei det har vi ikke planlagt. Vi er begge så unge, og bør sette pris på den tiden hvor vi enda kan dra på besøk til hverandre og ikke gå rundt hverandre hele tiden. Det beste i verden er – tro det eller ei – når man kan savne hverandre litt. Når Mathias hadde vært i Italia og kom tilbake. . Ja, den følelsen. Det var SINNSYKT!

Stine, Amanda, Marte og meg. Love you! 

Jeg har på meg jumpsuit fra chiquelle og jakke fra sheinside

29 kommentarer

Siste innlegg