mine planer for sommeren!

♥ 19-26 juni: BARCELONA! 
Som jeg har skrevet litt kort om før, drar jeg til Barcelona med Mathias om litt over en uke. Jeg gleder meg så mye! Vi har planlagt masse vi skal se å gjøre (mye takket være tips fra dere), og det kommer til å bli en perfekt kombinasjon av storbyliv og strandliv. Vi skal være et par timer i münchen (tyskland) også, og en dag i oslo etter reisen.

 ♥ 1-7 juli: HOVEFESTIVALEN! 
Hovefestivalen varer egentlig bare fem dager, men det er godt å komme dagen før det starer, og reise hjem etter alt er over. Jeg skal sammen med Marte og Anne-Sofie, vi skal bo i campingvogn på delen av hove som heter verdens ende! Gleder meg så mye, og spesielt mye ser jeg fram til Frank Ocean, Joey Badass, kings of leon og asap rocky. Håper på å se mange av dere lesere der, hove er en herlig opplevelse! 

♥ 11-18 juli : ALANYA! 
Rett etter jeg har kommet hjem fra hove drar jeg til alanya sammen med et par veninnner. Jeg har vært i tyrkia før, men da var jeg i Side så aner ikke så mye om alanya. Er mest bare redd det skal være alt for varmt, sist gang jeg var der holdte jeg på å krepere av varmen. Men jeg ser fram til å dra på jentetur til syden, det har jeg jo aldri gjort før!

♥ rundt 25 juli drar jeg en tur til oslo/bergen for å se Rihanna live!
Tror jeg skal se henne i begge byene, hehe. Først i oslo med venninner, så i bergen med familie!

♥ 8. august: ØYAFESTIVALEN!
Jeg har kjøpt dagspass til øyafestivalen for meg og Mathias slik at vi får sett Kendrick Lamar live, som Mathias liker veldig godt. Mathias har bursdag rett etter, så er derfor vi gjør det  som en slags bursdagsgave fra meg:-) Tenker også litt på å dra til en eller annen storby ett par dager, f.eks Paris når vi har vært på festivalen. Vi får se, kan godt hende vi bare blir i oslo et par dager på et fint hotell istedenfor, så kan vi dra på tusenfryd og litt forskjellig! 

Siden jeg har friår fortsetter sommeren litt etter ferien også. .

♥1september – SELENA GOMEZ KONSERT! 

16-30 september – USA! 
Jeg skal med familien til både new york, rundt om kring i florida, miami, key west osv. . GLEDER MEG! Vi skal i masse fornøyelsesparker og på svære kjøpesentere, jeg gleder meg til å kjøpe hjem gaver til venninner og kjæreste (sær som jeg er så gleder jeg meg kanskje aller mest til nettopp det).

Denne veien skal vi kjøre på (skal ha bil i USA å kjøre mye rundt)


Jeg tror dette kommer til å bli den beste sommeren i mitt liv, og flere planer kommer sikkert underveis ♥ 

123 kommentarer
    1. Virker som du får en fantastisk sommer! 🙂 Men skulle du ikke være med Therese (Tcmn) på en sydenreise med det life is a beachparty greiene?

    2. Heldig som skal reise så mye! Tror ikke vi har noen planer i det hele tatt.. blir en kjedelig norsk sommer igjen:) kos deg!

    3. Heldig du er som får gjøre så masse i sommer ! :-_) Må foressten slenge inn at du er utrolig nydelig med kort hår!

    4. Jeg skal til usa i år jeg også, og vi skal akkurat de samme stedene som deg!
      Vi skal også leie bil, og reiser den 21. juli og er der i ca to og en halv uke. det var litt morsomt, haha 🙂

    5. Åå du er så heldig!
      Jeg skal ikke noe særlig, kanskje en uke i spania!
      Vi har ikke råd til noe annet 🙁

    6. Ååh, du er så heldig som drar så mange steder! Ganske så misunnelig ja, hehe! Skulle ikke du også på LIABP med Therese?

    7. Jeg er også i Tyrkiet der. Jeg bor i Avsallar men kommer også til Alanya og går på Robin Hood (clubbing), ville være super kult og møde dig!

    8. Kan du skrive et innlegg om Side, butikker og ting og oppleve der? Skal dit i sommer, så vil ha litt tips? :))

    9. Er jo mye bedre om dere drar til Paris. Da kan dere dra å se på bla. eiffeltårnet, og til og med dra på Disneyland/world! 😀

    10. Jeg skal til Barcelona i sommer jeg også! Siden du sa Mathias og deg hadde mye opplegg, tror du at du kan poste hva dere har tenkt til å gjøre – så jeg kan få litt inspirasjon? digger bloggen din!<3

    11. wow, du er heldig!
      jeg skal og til alanya, vært der 3 ganger. er helt supert der! håper dere har hotell nærme kleopatra beach eller sentrum, og dere MÅ dra til Bar street!:) Og forresten, kan jeg anbefale en restaurant?? ;D den er serriøst den beste i byen, venninen min har vært der 9 ganger, hu spiser bare på den restauranten, ingen restauranter kan måle seg med den! den heter Bistro Mango, dere må prøve blankebiffen, eller hva nå enn den heter, stek eller noe ;D dere serriøst må dit! dere får hilse til de som jobber der fra meg da hahah! 😀 du får så god kontakt med de som jobber der, super koslige!
      jeg skal dit i juli selv, har ikke bestilt, hadde vært så gøy å hilst på deg da!:)

    12. Hei❤❤ Elsker bloggen din! Høres ut som en SUPER sommer!
      Skulle ikke du reise med Therese til Ios og Aiya Napa ?

    13. Kos deg masse! Og titt gjerne innom bloggen min for skoinspirasjon- kommer et innlegg hver dag, et par sko hver dag, til jeg har vist fram alle jeg har. 🙂

    14. Jeg skal også til New York og Florida (key west, orlando, miami etc) i sommer og HERREGUD SOM JEG GLEDER MEG!! Gleder meg som en liten unge til vi skal til disney world og six flags osv, åååhh det blir så bra! Jeg var forresten i Barcelona i fjor sommer, og det var også sykt bra! Er en utrolig fin by, og en av de bedre reisene jeg har vært på 😀 Gled deg masse!!

    15. så heldig du e som ska så masse artig i sommer! det nye designet ditt e forresten sykt fint!! <3

    16. Har du hørt om appen vine? Isåfall kan du laste den ned ? Er samme som instagram bare man filmer !

    17. Høres ut som en drømmeferie! Men siden du ikke har vært i Alanya før, kan jeg jo tipse deg om noen småting 🙂 De har resturang som er på havet, det vil si at du sitter ilamme vennene dine på en egen flåte midt på vannet å spiser. Det er kjempe koselig der! Jeg vet ikke hva det heter der,men det tar en liten stund å kjøre, så det er bare å spørre en guide ellerno om du kan få ett sånt “hefte” om forskjellige ting man kan gjøre i Alanya, for inni der står det 🙂
      Du burde ikke gå alene der, uansett om du bare skal på kiosken ved siden av ellerno, for jeg lover deg, folk henger ut av vinduene på byggninger og plystrer på deg..man føler seg ikke så veldig safe da.
      Også er det en big horn resturang der, og de serverer helt FANTASTISK mat der!Og de som jobber der er skikkelig snille!
      Og dere burde dra på skumparty! Det er dritartig! Man er inni et sånt badeland med masse musikk og sånt mens det kommer skum ned fra noen greier i taket.
      Og et lite tips er at dere burde prute masse! De bruker å spørre hvor man er fra, og hvis man sier Norge, setter de opp prisene fordi de vet at vi er et rikt land..pluss at de ser at dere er unge, så de tror at de kan lure dere trill rundt.

    18. skal ikke du og tcmn på den turen? lesten nettopp på bloggen hennes at hun fremdeles skal skjønner duuu 🙂

    19. siden du skal til alanya anbefaler jeg deg til å dra på Queens Garden, skikkelig god stemning der!

    20. Det er bare å glede seg masse til Alanya, Nydelig sted, god mat og kjempe fin strand med herlige paraply drinker:) August er faktisk den varmeste måneden i Tyrkia der det kan komme over 40 varmegrader, så du reiser på ett passende tidspunkt :), så lenge man har havet eller bassenget i nærheten går det kjempe fint 🙂

    21. Du er så heldig! Hørtes ut som en fantastisk sommer! <3
      Men skulle du til et sånn party sted med Therese?
      Klem

    22. Jeg har vært i Alanya 5 år på rad akkurat på samme tidspunkt som deg, og det er veeeldig varmt der, pleier å ligge på sånn 38-45 grader. Men det går helt fint så lenge du ligger på stranda, eller har et basseng i nærheten. Og hvis du vil på diskotek/bar, så er Robin Hood(ved havna i Alanya) et av Europas beste har jeg hørt 🙂 jeg skal også ned i sommer når du er der 🙂

    23. Jeg er tyrker og har hatt sommerhus i Alanya, det er fint der men ofte store bølger på strendene, jeg og broren min holde på å drukne. Antalya er det beste stedet syns jeg 🙂 jeg drar den 16. Juli 😀

    24. Kos deg masse! Vært i Alanya selv, kjempefin plass med mye hyggelige folk og fine restauranter! Men i år går turen til Mexico 🙂

    25. Jeg var i Florida for bare noen uker siden, og jeg vil virkelig anbefale å kjøre vannscooter i Key West, speedbåt rundt “kjendis” øyene i Miami, Sawgrass – Miamis største kjøpesenter, everglades – alligatorfarm (er sinnsykt gøy å ta luftbåt (?) gjennom farmen/elva) kos deg mye!

    26. For en imponerende sommer! Du kommer nok til å kose deg glugg ihjel.
      Jeg skal “bare” på en bittelitten venninnetur til London før det blir besøk hos alle foreldre og svigerforeldre rundt om i Norge.

    27. Hei! Jeg var i New York for et par dager siden, da var jeg i en ny butikk i SoHo som het Pacsun. Du burde virkelig gå innom der:) Det var sånn at jeg bare ville ha alle klærne i hele butikken! Og hvis du skal innom må du vite at det ser ut som en herrebutikk utenfor siden dameavdelingen er i etasjen under.

    28. Hei, tror du t du kan fortelle hvor lang tid det tar fra når du får bestillingen fra nelly siden jeg bestillete noe nettopp derfra og lurte på hvor lang tid det tar før du får den ??? pliiis trenger hjelp siden jeg drar på cruise om 13 dager og jeg vil veldig gjærne ha den før det, hvet ikkeom det er hvor du bo da men jeg bor i hurum altså på filtvet så pliis kan du si hvor lang tid det tar ?? <3 ;-*

    29. Hvilket hotell skal du bo på i alanya? Har veldig lyst å møte deg, så det hadde vært fint å vite hotellet som du skal bo på;-)

    30. Har nettop kommet hjem fra barcelona, og det var kjempe fint!
      Dere burde besøke the magic fountain, kjøpesenteret glories som ligger rett ved stranda og kjøpesenteret la maquinista og ta en tur på en slik turist buss der du kan hoppe på og av på de forskjellige turistattraksjonene!

    31. Hei Sophie Elise! Har lyst til å spørre om noe jeg har lurt veldig på! Jeg prøver ikke på noen måte å disse eller være negativ, men jeg bare spør:
      Du er jo veldig opptatt av dyremisshandling og slikt, og det er kjempebra! Støtter virkelig alt du holder på med 🙂 Men spørsmålet mitt er: Har du noengang tenkt på alle de små fattige barna som lager alle klærne du bruker? Det er mange fattige barn som lager klærne dine og den lille lønnen de får er kanskje det de må leve på i lang tid! Viss du virkelig er så mot dyremisshandling, er du da like mye mot menneskemisshandling? For når du kjøper så mye klær du gjør så forhindrer ikke det akkurat menneskeundertrykking i fattige land! Igjen: ingen hat, bare lurer på om du har en formening om det!
      (Kjøper selvfølgelig klær selv, så jeg mener på ingen måte at du er den eneste så gjør dette, men lurer siden du er så opptatt av dyremisshandling om du har tenkt på dette med menskeundertrykking åsså?)
      Håper virkelig du svarer på spørsmålet 🙂

    32. skulle ikke du på det der life is a beatchparty med tcmn? eller er det avlyst siden du nå har kjæreste? 🙂

    33. herrreeegud blir nesten deprimert av å se på planene dine å vite at jeg skal være i norge hele sommeren… hahaha æsj.. jaaaja 🙂 kos deg!

    34. ser ut til at du kommer til å kose deg i sommer:-) jeg lurte bare på om du kunne lage er lite innlegg om hvordan dere reiser, og hvordan hotell dere skal bo på i barcelona? og om hvilke plasser dere har tenkt å besøke

    35. Ser ut som du er en helt fantastisk og innholdsrik sommerferie! Håper du blogger om alle opplevelsene! (og alt du kjøper deg, hihi).
      Jeg lurer bare på en liten ting: Hva skjedde med noen av konkurransene du hadde for en stund siden? Bl.a. til Hove? Om du har trukket en vinner allerede, hadde jeg (og mandre andre) satt pris på et innlegg om det 🙂

    36. Har vert i Side og Alanya. Det er varmere i Alanya fordi i Side er der en liten bris og den er ikke i Alanya 😛 Men Alanya er også en mer fest by og side er mere famillie ferie sted. Kos deg i sommer ! 😀

    37. eg skal 15 dager til usa om 8 dager 🙂 vi skal til la, san diego, grand canyon, las vegas, sa Fransisco og tilbake til la 🙂 kanskje vi kunne møttes om du skal se rihanna her live i bergen 🙂 er 4 år eldre enn deg 🙂

    38. Gled deg til Alanya!! Virkelig:) Jeg har vært der en del ganger, sist nå i mai. Reiser ned igjen 30 juni til 14 juli med venninner! 🙂 Må ta deg en tur på Las Vegas ved havnen, beste stedet å starte kvelden!:)

    39. åå herlig! du må kose deg hele sommeren, det fortjener du 🙂 forresten, skulle ikke du med tcmn og life is a beachparty greiene, eller er det avlyst ?

    40. Hallo! Vil først si at jeg er fast leser på bloggen din, og elsker å lese om deg å din hverdag!
      Skulle si at jeg og skal på RIHANNA-konsert, og håper på å møte deg! 🙂

    41. åå jeg også vil på selena konsert! haha morsomt, men jeg skal akkurat det samme som deg i USA. Reiser til New York neste lørdag, så flyr vi ned til Florida senere, der vi skal besøke Miami og Key West og kjøre rundt der! Gleder meg til mye shopping og fornøyelsesparker! :))

    42. Heldig du er som skal til Alanya! Det er beste plassen på jorda!! Har blitt helt forelsket i plassen og kunne tenkt meg å flytte dit!
      Jeg var der i april og da var det rundt 30 grader. Og august i fjor var det over 40, og det var helt sinnsykt varmt! Har hørt i høysesong juni-juli er det uutholdelig varmt.
      Hvis dere skal dit på partytur så må jeg anbefale dere å dra på Capella restaurant, og Havana Club og Las Vegas bar, som ligger inne på The Harbour! 🙂

    43. Jeg er i tyrkia når du er der nede!! 😀
      Så mye gøy du skal i sommer! Kos deg masse masse!

    44. Har hørt at alkohol salget i tyrkia er stengt fremover pga den saken som foregår der nede nå? Det er jo litt kjipt om du har tenkt å dra på jentetur dit:) For jeg regner med at dere kommer til å dra ut en del 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg