skinny love

Man merker at jeg (snart) har sommerferie på hvor mye jeg kjeder meg. Jeg hadde glemt hvor sinnsykt mye jeg kjedet meg sist sommerferie, haha. Lille meg, aka forever alone skal prøve å sove nå. Kjedesove.Men det er okei, før hadde jeg skikkelige problemer med å sovne men nå har jeg faktisk lært meg å sovne nesten på sekundet. HERLIG!

Har fått mange kommentarer fra dere om at jeg har blitt så tynn i det siste. Vel, takk. .? Har ikke gått ned noen kilo, så kanskje jeg poserer annerledes. . Gud vet! 

Nye smykker fra pyntdeg.no – perfekt til helgen, gleder meg til å blinge litt. 

Mest spennende idag: har spist ca 20 slike. Og masse brownies. Og ja, jeg plukker ut skinka før jeg spiser det. 

 

126 kommentarer
    1. Søte det! 🙂 Dette er IKKE ment som kritikk i det hele tatt, jeg bare lurer.. Du lar være å spise kjøtt på grunn av din kjærlighet til dyr, men å kjøpe mat som allerede har kjøtt på seg kan du gjøre så lenge du ikke spiser kjøttet? Det høres ikke helt logisk ut spør du meg, du støtter jo produsenten like mye enten du spiser det du plukker av eller ikke?
      Som sagt, absolutt ikke kritikk på noen som helst måte, jeg spiser kjøtt selv for så vidt, så var bare et spørsmål om hvor du finner logikken i det 🙂
      ♥ Lizbethosnes.com

    2. Tror det er fordi du har fått større pupper, og da ser du også litt slankere ut! hihi 🙂 Du er nydelig, Sophie! Så lenge DU er fornøyd med med deg selv, så har ingen andre noe de skulle sagt.
      Det virker også som om du har verdens søteste og snildeste personlighet!

    3. Det er rester igjen på brødet etter skinka, så du får i deg kjøtt, dessuten er løpen i ost laget av enzymer fra kalvemager, altså et restprodukt fra slakting, med mindre det er en ost med mikrobiell løpe. Beklager hvis du oppfatter meg som frekk nå, det er ikke meningen, men ville bare si ifra!
      Så fine smykker! Du er nydelig Sophie. <3

    4. du er så fin sophie <3 virkelig, hadde aldri trodd jeg skulle ha et forbilde, men så fant jeg bloggen din! har lest den siden før du kom på topplisten, og bare digger deg inn og ut 🙂 du virker så utrolig god snill,ærlig og positiv! og i tillegg er du så utrolig vakker, er sykt misunnelig på deg. slutter du noen gang å blogge, er det forferdlig trist! takk for at du er den bloggeren du er <3 betyr mye

    5. Du er så utrolig pen! Men jeg tror folk syntes du ser tynn ut fordi nå som det er sommer så kler man seg jo lettere og da ser man kroppen og ikke klærne utpå 🙂 men tror ikke det lå noe frekt i det! Jeg syntes ikke du har blitt tynnere, du har utrolig pen kropp og et nydelig ansikt :))

    6. Ååh, du er så utrolig nydelig med kort hår! Har ikke ord. Du burde begynne å gå sånn oftere! 😀

    7. Hmmm, hvis du kjøper sandwich eller hva det nå er med kjøtt, støtter du fortsatt kjøttindustrien selv om du ikke spiser det. Det hjelper jo ikke dyrene noe som helst, dyrene som ble til den skinka er fortsatt blitt drept, og siden du kjøpte den kommer noen nye til å bli slaktet siden skinka må erstattes. Blir vel litt som å drepe et dyr og istedet for å spise det kaster man det bare bort. Da kan man like godt bare spise det, det hadde ikke gjort noen forskjell for dyret. Dessuten er det bedre at dyret da dør for å mette magene til noen istedet for å bli kasta, da dør det i det minste med en form for mening.
      Poenget med å være vegetarianer er vel at man gjør det for å støtte dyrene og er imot kjøtt industrien, ikke at man lar være å spise kjøtt fordi det er ekkelt å ha døde dyr i magen. Da blir det nesten litt egoistisk, så mange dør daglig av sult i verden.
      Dessuten så blir det igjen kjøttpartikler på resten av osten og salaten, så du har vel egentlig spist litt av det. Skjønner det hvis du ikke tenkte over at det jeg skrev nå, vet at du vil dyrenes beste, det var derfor jeg sa ifra 😉 Er selv vegetarianer <3

    8. Heisann !;)
      Dette her er temmelig latterlig, jeg vet !
      men er blitt lurt til å skrive blogg, og fått en utfordring om å gjøre den kjempe populær, så om du kunne delt linken til bloggen min – og skrevet på den og hjulpet til at den skal bli dritkul, hadde jeg satt pris på det ! hahah
      Om du og kunne hjulpet meg med design og slikt hadde jeg satt stor pris på det, jeg er blank
      Linken er: http://www.kimandrelie.blogg.no
      Er det noe du vil jeg skal skrive om, så gjør jeg selvfølgelig det 😉
      tusen takk . kimandrelie

    9. O.M.F.G. du e så pen. Du kler kort hår heilt perfekt, seriøst begynn å gå slik til vanlig, du e heilt super duper nydelig. Du ane ikke korr mye æ misunne dæ, både førr utsende, men også førr personligheta di. DU E BÆRE BÆST SHOPHIE, LOVE YOU<33

    10. Har faktisk lest alle komentarene fra hvertfall de 5 siste innleggene, kanskje 2 stk maks som har sagt noe om at du er tynn. Eller har ikke det vært noe særlig gjenntatt spørsmål. Det virker egentlig som om du bare prøver å blåse det opp og vil at folk skal si det…

    11. Har tenkt på det selv at du har begynt å se litt ekkelt tynn ut i det siste, det begynner faktisk å se litt anoretisk ut…take care of yourself, Sophie, selv om jeg tror og håper at du selvfølgelig gjør det 🙂

    12. Hei! 🙂 Ville bare spørre om noe ang. det at du er vegetarianer. Jeg tenker som så at når du likevel kjøper feks. en baguette med skinke, men tar ut skinken, så har du likevel støttet kjøttindustrien ved at du i det hele tatt kjøpte den baguetten, eller? Nå er jeg jo ikke 100% sikker på at dette er noe du gjør, men ble bare veldig nysgjerrig 🙂 Ellers digger jeg bloggen din og synes det er veldig bra at du tørr å stå for det du mener!

    13. Er ikke rart du ikke har gått ned i vekt når du har tatt silikon 😛 men uansett så ser man jo tynnere ut med store pupper

    14. Kan du forklare hvordan du får til å sovne på sekundet/veldig fort? Sliter også utrolig mye med dette, hadde blitt kjempeglad for hjelp!!

    15. Du ville sett ut som den baben om du bare hadde hatt litt mindre lepper… Mener ikke å være frekk eller noe, men jeg synes ihvertfall at de er altfor store til deg og at det er synd, for det ødelegger utseendet utrolig mye, da du egentlig er utrolig pen.
      Men til sist så er det hva du vil som betyr noe, og bare du er lykkelig og fornøyd så er det hva som teller. Men du sa en gang at vi skulle si ifra om du ble blind for størrelsen, så versågod.

    16. Kjære, vakre Sophie. Ikke se deg blind på restylanen din, ikke fyll å så grusomt mye, du begynner å se ut som Mike Jeffries, og det er vel ærlig talt ikke spesielt ønskelig. Jeg skjønner at du vil ha store kissy-lips, men du har veldig små lepper fra før, ergo vil de aldri bli større i omkrets, og jo mer restylane du sprøyter inn, jo mer pølsete blir de.
      Føler meg som en 14 år gammel hater når jeg skriver en sånn kommentar, men jeg vet selv hvor lett det er å se seg blind på restylane!

    17. Har ALDRI kommentert noe stygt eller noe, for det er bare sykt unødvendig. Mener ikke dette som “hate” men at du er vegitanianer(Vet ikke hvordan det skrives, haha)regner jeg med er fordi du er i mot dyremisshandling og alt det der, men hva er forskjellen på om du kjøper skinka og spiser den eller kjøper skinka og kaster den?
      Men nå vet ikke jeg helt sikker på hvorfor du er vegitanianer da…
      Hilsen ei som digger bloggen din! ;*

    18. Jeg glemte en ting: Jeg er også i mot dyremisshandling og jeg elsker dyr, men jeg spiser kjøtt likevell, så det var ikke ment som kjeft kommentaren ovenfor. 🙂

    19. helt sinsykt finere uten extensions, fatter ikke hvorfor du bruker det når du ser helt fantastisk ut uten! Nei du ser bare mer voksen og pen ut rett og slett! dropp dem

    20. emm, selvom du plukker ut skinka, så har du investert i kjøttet. DVS at en annen ku vil bli drept fordi en kunde kjøpte et sandwich med skinke på. Erru dum elle?

    21. Ser ikke vitsen i at alle skal fokusere og kommentere på om alt hva hun gjør. Greit at noen gir kritikk, for det må alle bloggere tåle, men dere lager jo et stort sirkus av en liten ting som ville dyr. Og bare så dere vet det så er Sophie i mot sirkus med dyr.
      Og forresten så nytter det ikke å skrive: “PLIIIIIS kommenter på bloggen min” osv. Tror bloggere generelt ignorerer sånne kommentarer.
      Digger deg forresten deg Sophie. Du er den beste bloggeren på topplisen 🙂

    22. Det er jo ikke noe vits i å bare plukke ut kjøttet 😉
      Når du kjøper sandwich med skinke så støtter du jo dyreproduksjonen. For å sette det på spissen kan jeg forklare med dette eksemplet: Hadde ingen kjøpt sandwich med skinke (det kommer jo dessverre ikke til å skje) hadde ikke lenger cafèen du kjøpte det fra fortsatt å kjøpe kjøttet, men om alle hadde kjøpt sanwichen med kjøttet og plukket det ut etterpå ville cafèen fortsatt å bruke kjøtt i sandwichen.
      Da har det jo egentlig ingen ting å si om man spiser det eller ikke 🙂

    23. la oss bare si at Sophie, vet du tydeligvis hE FRYKTELIG lyst til å være tynn/anorektisk etc. men nei, du er normal.
      fin er du da

    24. å plukke ut skinka etter at du har kjøpt maten gjør deg ikke akkurat til en bedre dyrevenn. du har kjøpt skinka og er dermed med å å drepe grisen. Det er jo det du gjør. lol

    25. kjære sophie, jeg virkelig elsker deg for å være vegetarianer! Men, hva hjelper det egentlig å la være å spise kjøtt, hvis du fortsatt kjøper det? Altså, si at du kjøper en baguet med skinke i da, tar ut skinka og kaster den? Det gjør jo bare at dyret døde tottalt uten grun? ..

    26. For en ekte vegetarianer er det bare en ting som er værre enn å spise kjøtt. Det er å KJØPE kjøtt, for så å kaste det i søppla. Ikke at jeg bryr meg da jeg elsker kjøtt, men som vegetarianer så synes jeg du svikter idealet ditt.

    27. Kan du vær så snill å legge ut bilde eller noe av karakterkortet ditt når du får det? 🙂 Du er vakker!

    28. Kunne du lagt ut et bilde av karakterkortet ditt når du har fått det tilbake? Du er helt nydelig!! <3

    29. Sophie har aldri vært vegeterianer, så jeg skjønner ikke helt sjokket. Sofie elsker reker og fisk 😉

    30. Nei, herregud, for guds skyld, du er IKKE tynn. Hvorfor alt snakket om det? Herregud å du vil at folk skal si at du er tynn a? Skjerp deg a, du er faen ikke no skinny biitsj, hvis det er det du vil

    31. Hvordan kan folk si at hun er pen på disse bildene? Hu er jo drit stygg! Ser helt jævlig ut!!! Beina er syltynne , æsj! Ser ut som Michael jackson i trynet, haha, ikke kødd engang. Hele trynet ser operert ut!:D Jævla svære lepper, stygt som faen. Har hu ikke vett i huet eller? lol

    32. Du er mye mer sexy med mørkt hår synes jeg. Lyst hår er veldig fint d og, men synes ikke man får den samme ‘sexy-looken’ med det som med mørkt. Og for å være helt ærlig så er jo alle pene med lyst hår, men de som er skikkelig fine blir penest med mørkt.

    33. Er litt enig med lizbethosnes oppi her, selv om du ikke spiser kjøttet så kjøper du det jo.. Da er du jo med på å støtte produksjonen av kjøtt uansett. Men ikke for å klage, creds to you ;p glad for at du har en “rosablogg” som alikevel har litt logikk og positive oppfordringer til folk 🙂 dyr er viktig og de trenger mer støtte fra mennesker enn de fleste tror dessverre .. Stå på Sophie ! ^^ (tror ikke jeg hadde klart å være heelt vegetarianer, men får en litt ekkel følelse når jeg spiser kjøtt, så jeg prøver å la vær)
      <33

    34. Jeg har tidligere spurt om du har operert nesa, og da du svarte at du ikke hadde det ble jeg faktisk litt overraska, fordi du har så FIN nese. Og så tenker du på å kanskje operere? TULL! Ikke gjør det, du har kjempefin nese. Jeg har operert nesa mi – eg kjempefornøyd. Men jeg vil ikke anbefale det til folk som har rett, ben, liten og søt nese som passer til ansiktet sånn som din. Du har kjempefin nese 🙂 La den være sånn for alltid 🙂 Håper du hører på meg!

    35. Unik mulighet for unge folk til å tjene penger.
      Du bare lager en profil og sprer nettsiden så tjener du penger for hvert besøk slik som jeg gjør nå.
      Jeg trodde også det var tull slik som dere sikkert tror nå, men når jeg trykte løs inn penger istad så stod
      det jammen meg 600kr på kontoen min.
      http://visitors2cash.com/ref.php?refId=125299

    36. Hva er egentlig FORSKJELLEN mellom deg og “Tcmn”? Nærmest ingenting, dere rosabloggere er bare det samme.

    37. Skjønner ikke hvor du har fått det fra at folk har kommentert at du har blitt tynnere? Har sett gjennom de 6-7 siste innleggene, og ingen (nesten ingen i hvert fall) har kommentert at du har blitt tynnere, hahah. Så det er vel bare en ønsketenking du har skrevet i dette innlegget?
      Du er så jævla falsk og usikker på deg selv. Du trenger restylane, silikon, extensions, sminke og gud vet hva annet du bruker for å føle deg komfortabel. I tillegg redigerer du sikkert bildene dine til tusen. Du ser jo helt annerledes og ikke litt pen ut i virkeligheten? Hva er egentlig “ekte” på deg?

    38. Hvor mye veier du? + høyde?
      Jeg er en 13 år gammel jente på 44 kg og 160, og lurer på om det er ca normalt?

    39. du må ikke høre på henne som sier veier for mye du veier for lite. har du prøv å regne ut bmi din ?

    40. Hvordan kan du legge ut et innlegg som mange titusener av barn og ungdom ser på og kalle det “skinny love”? Du gjør folk skikkelig usikre på seg selv når du bare viser hvor tynn du er og hvor bra det går med “sommerkroppen 2013”.
      Du har til og med fått en 13 år gammel jente til å lure på om hennes sunne, normale vekt er for mye. Hun er sikkert bare en dråpe i havet av alle du har gitt dårlig selvbilde.
      Tenk over hva du gjør!

    41. Over: Takk,jeg er usikker fordi alle vennene mine er tynnere enn meg, og det er så mye fokus på sommerkroppen 2013 🙁

    42. Du har en BMi på 17.19, og klassifiseres da som undervektig. Nå kan man diskutere hvor godt mål BMI er da feks mengden muskelmasse kan påvirke og gi feil resultat, men IKKE SLANK DEG!! Du er helt sikkert nydelig som du er!

    43. Ikke bry deg om sommerkroppen, du er TYNN og har denne berømte sommerkroppen året rundt.. Du er mer enn tynn nok, og fin akkurat som du er!

    44. Bmi kalkulator kan du finne på nett å rengen ut der . men er du bare 44 kg å 160 høy vet jeg att du er veldig tynn var selv bare 45 kg når jeg var på din alder å jeg så det ikke selv før jeg en gang la merke til det på ett bilde av meg . fikk litt sjokk da .

    45. Jeg leser bloggen din typ hver dag,men har så og si aldri kommet over en kommentar om det du skriver her “dere kommenterer at jeg har blitt tynnere”. Vertfall ikke i det siste. Bildene er fine som alltid btw <3 Du er slank og fin uansett hva andre sier:)

    46. Dette er ikke ment frekt, men bare noe jeg lurer på.
      Du sier du er vegetarianer men spiser fisk, da er du faktisk pescetarianer, jeg ser ikke helt logikken i det siden fisk er også levende vesener på lik linje med “kjøttdyr”. Hva er tankene og logikken bak dette? Det kan jo hende at du ikke vet forskjellen på de to livsstilene, noe som er rart dersom du sier du har lest mye om dette.
      Jeg er veganer btw, og har ikke noe vondt ment mot deg, men det ville vært greit om du ikke ga deg ut for å ha en livsstil som du absolutt ikke har.

    47. Du er vel noe av det dummere og mest overfladiske jeg har vært borti. Du gjør deg selv interessant med “depresjoner” og masse tull. Du skriver tilogmed Skinny Love som overskrift?! Og etterpå må du presisere at leserne har påpekt at du ser tynn ut. Hvorfor? Litt oppmerksomhetssyk? Jeg blir kvalm. Denne bloggen er ren forsøpling.

    48. Hei! flott blogg! Men har spørsmål, hvor fyller du på leppene dine?:) det ser utrolig bra ut, og ca hvor mye har du i de?:) Skal ta selv og kunne vært fint å vite litt info 🙂 Stå på! flott jente!

    49. Henger meg på kommentarene om at det å plukke ut skinka og det å faktisk spise den gir samme effekt med henhold til produsering og slakting av dyr.
      Er man vegetarianer på grunn av dyrevern går man all in! Da kjøper man ikke produkter som inneholder kjøtt, gelatin eller løpe.
      Dersom man bruker vegetarisme som en form for diett/helsemessige årsaker, så for all del, vær så god, men ikke reklamer med at du gjør det for ”dyrenes skyld”. Vegetarisme er ikke en TREND, det handler om livsstil og verdier.

    50. hallo.. Nå må jeg virkelig si att jeg er så utrolig skuffet over hvordan dere ungdom har blitt i dag! En liten bit av en skinke er ikke en hel gris, hvis dere mener det. Da er grisen i deres verden veldig liten ihvertfall. Hvorfor skal denne jenta få så utrolig mye kritikk fra dere? ja hun har fikset på kroppen sin, men hva i helvette har det med dere og gjøre? hvis dere selv har så dårlig selvtillit så ta og fiks kroppen deres selv da! Istedenfor og rakke ned på denne jenta! Og det kroppspresset dere snakker om, hva med reklame på TV? Der er det ihvertfall mye kroppspress, menpå tv gjør det vel ingenting? Der er liksom alt lov. Heelt til det kommer til denne jenta som tar bilder i bikini og sånt. Da går verden under for dere virker det som! Og til dere som sier hun er ett dårlig forbilde til unge jenter? Hva faen er det? Vi lever ikke i 1930 der vi kvinner ikke skulle vise noe hud i heletatt, vi lever faktisk i 2013. Så de såkalte unge jentene kan jo ikke se på tv’n av undertøys modellene heller da TENK på hvor mye HUD det kommer frem der da? Skjerp dere jenter! Dere går aaalt for langt! Selvom hun har fikset på kroppen sin, så er hun faktisk ett heelt vanelig menneske som alle oss andre! det oser bare sjalusi av dere. Fiks kroppen deres selv da vel! Stå på videre 🙂

    51. EEE, hallo! hva er vitsen med å være vegetarianer om du kjøper produkter med kjøtt i og plukker det ut? Du gir jo produsenten penger for kjøtt, og de vil fortsette å produsere. Du kunne like gjerne ha spist det da! …………………. jøss.

    52. Dersom målet ditt med å vegetarianer er å få dyr til å slippe å lide, hjelper det nøyaktig 0% å kjøpe kjøttet for så og kaste det.. Det er, om mulig, ENDA eklere enn dei som faktisk spiser kjøttet. Ved den her måten viser du enda mindre respekt for dyret.. Eg og gjorde det for nokre år siden i en liten periode før eg innsåg kor sjukt det faktisk var. Heilt respektlaust og du virker vanvittig sjølvmotseiande av å poste slikt. Er meint som konstuktiv tilbakemelding på korleis du kanskje framstår mtp standpunkta dine når det kjem til dyr.

    53. Herreguuuuud der var du virkelig nydelig på håret :-)Du har fint hår til vanlig også, og jeg vet veldig godt selv hvor avhengig man blir av extensions. Bruker det nesten hver dag selv, så jeg skal ikke si noe. Men du hadde tykt og fint hår naturlig 🙂 nicenicenice!!

    54. ÅÅ, elsker håret ditt! Passer deg helt utrolig bra! Du må virkelig ta komplimentene om håret ditt innover deg <3

    55. En, du er ikke vegetarianer hvis du spiser fisk eller meieriprodukter. Ovo = spiser egg, lacto = spiser meieriprodukter og pesco = spiser sjømat.
      I tillegg er du komplett idiot som piller vekk kjøttet. Du har betalt for kjøttet og dermed støttet industrien, så da er du ikke noen form for veggis.
      Extensione dine er av menneskehår? Da har du tatt utnytte av en fattig jente i asia. Dine smålige forsøk på å virke verdensvant, intelligent og opptatt av dyrevelferd er så dumme at de er komiske. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg