har filmet idag

I dag har jeg filmet litt sammen med Kathrine Sørland, som sikkert mange av dere vet hvem er! Først var vi litt i byen og så på klær og etter det dro vi hjem til meg å spiste. Jeg skal nemlig ha en liten del i dokumentaren tIl Kathrine som kommer på TLC til høsten, gleder meg til å se resultatet! Kathrine var virkelig herlig, veldig snill, positiv og vakker ikke minst – derfor gikk samtalen kijempelett å jeg klarte å være meg selv.

Etter filmteamet dro har jeg sett på real housewives of beverly hills, elsker den serien, haha! Desverre. .♥

Tenkte å kjøpe denne kjolen til en sommerfest jeg skal til på lørdag, hmmm. . Jakken er fra sheinside


Elsker den nye sangen til Miley Cyrus! Jeg har hatt nedteller på telefonen og ventet på denne dagen når den nye sangen skulle komme ut, haha. Jeg ble ikke skuffet, og den blir bedre jo mer jeg hører på den! Unik, og Miley har ikke endret seg så mye. “Remember only God can judge us, so forget the haters because somebody loves ya”

33 kommentarer

Siste innlegg