i klesskapet mitt

Her kommer noen bilder fra klesskapet mitt! Jeg har et gammelt rom som ikke er oppusset eller noe hvor jeg har satt inn alle klærne mine, så det er ikke noe fancy akkurat. Jeg har to stativ med gensere,  skjorter, tskjorter og singletter, ett skap for jakker, tre hyller for sko og et veldig langt stativ for alle kjolene. Jeg “samler” på klær kan man vel si, hater å kaste noe som helst og kan gå lenge å bare se på klærne mine å beundre alt jeg har samlet opp, haha. Til dere som lurer så shopper jeg mest på nettet, og da er det sheinside.com, romwe.com, chiquelle.com , madlady.se, jfr.se, nelly.com . . Det var dem jeg kom på i farten 🙂

Så nei, jeg har ikke så mye klær som dere tror tydeligvis, haha! Og til dere som spurte hvor mange par sko jeg har, så har jeg 32 par sko – er ikke så veldig glad i sko egentlig! 


43 kommentarer
    1. Ikke så glad i sko? Også har du så mange 😛 er selv ikkeno sko menneske men klær derimot! Elsker klær å får aldri nok av det. Men hva er vitsen med så mange sko? Aldri skjønt vitsen bytter oftere genser enn sko så bedre å shoppe klær. Har 3 par “pynte sko” jeg 😉

    2. Kunne du vært så snill og oppfordre alle leserne dine til å stemme på NOAH – for dyrs rettigheter i Stormbergs konnkurranse om 100 000 kroner, her på facebook? De trenger hver eneste krone de kan få for deres daglige kamp mot dyrene i sirkus og alle andre dyr som blir mishandlet og drept. Uten en eneste krone i statsstøtte, hadde dette vært ett kjærkomment bidrag for dem. Har forstått det slikt at du bryr deg utrolig mye om dyr og dyrevern, og du kan få NOAH til å vinne dette. NOAH ligger foreløpig på en andreplass, bare overgått av MeandYou med noen få stemmer.
      https://www.facebook.com/questions/10151592269384590/?refid=17

    3. Du burde selge det du ikke bruker. Da får du ryddet opp litt og samtidig tjent litt ekstra penger 🙂 Jeg vet at bloggeren siljenn.blogg.no har en såkalt bloppis som ser slik ut: https://bloppis.no/shops/siljenn/ veldig kjekk og oversiktlig side. Bare et lite tips hvis det begynner å bli for fult hos deg og da slipper du å kaste det også. Ha en fin helg!

    4. Hadde du vært min datter hadde jeg tatt fra deg pc da du var femten…. Jeg blir helt skremt. Du ser ut som et freakshow, en falsk dukke med silikon og innsprøytinger i mengder som er helt vanvittig. Hvordan er det mulig? Foreldrene dine må være blinde eller dumme…. Du er sikkert en pen jente fra før, men nå har du bare ødelagt deg selv, og så tidlig! Herregud lurer på hvordan du ser ut når du er 40…. Dette er skremmende og sånne som deg burde vært skjermet fra seg selv. Og jeg bryr meg ikke om dine “fjortis” fans som sikkert nå kommer skrikende i kommentarfeltet til din unnsetning. Hadde jeg hatt en tenåringsdatter hadde din blogg vært filtrert bort FØR mye annet.

    5. Hahah Du er ikke glad i sko, Du har 32 par sko, Og du ikke er spesielt glad i sko… Jeg har 4 par sko , Og jeg elsker sko…( + 2 vintersko ) ikke får og være negativ.. Men det syns jeg er mye.. Da kan jeg bare tenke meg hvor mange sjorter du har hvis du er glad i det…

    6. ville bare si at det er utrolig bra du står opp mot sirkus! Er helt enig i at sirkus er grusomt og skal hvertfall aldri reise på det igjen! Stå pååå

    7. bare lurer på om du har operert nesa di siden søstra di har en mye større nese en deg? søstra di r veldig pen assa, er ikke noe galt med hu. Bare lurer.

    8. Hege: Du er helt utrolig.. Hvordan kan du være så frekk mot en jente du ikke kjenner, og deretter foreldrene hennes? Skam..
      Jeg er ingen ”fjortis fan” som du kaller det, og det er ikke alt Sophie gjør som jeg ville gjort, men hun fremstår som en grei og blid jente som er moden nok til å ta sine egne valg.
      Folk må slutte med tankeløse kommentarer om mennesker de egentlig ikke kjenner..

    9. Hei! Jeg lurer på om du har tatt silikon? Du skjønner det at jeg synes du er så pen også vil jeg ta det for å bli som deg! :*

    10. Hege: går det Ann å vere så sinnsyk frekk mot noen som ikke har gjort deg Noe som helst galt? Sophie elise er en kjempenydelig jente og vi skjønner veldig godt at du er misunnelig. Det er Mange som er. Tenk om det hadde vert deg!? Kordan du hadde følt deg.tenk over om du virkelig trenger og dele meiningene dine med alle? Hold di for deg selv.
      Ikkje frekt meint 🙂

    11. @Hege: Jeg er ikke det jeg ville kalt en “fan” av Sophie, er en del eldre og har ganske andre prioriteringer og interesser, men leser bloggen hennes hovedsakelig pga. innleggene om dyrevern og lignende. Pluss kommentarfeltet, der finner man mye rart. Likevel lurer jeg på; hva i all verden gir deg rett til å sitte bak en dataskjerm og skrive dritt? Hadde JEG hatt en datter, hadde jeg skammet meg om hun ikke hadde noe bedre å bruke tiden sin på enn å kommentere dritt anynomt [jeg går utifra at du ikke har lagt ved noen epostadresse Sophie kan svare deg på] på blogger. Om du får en datter så er hvordan du velger å oppdra henne ditt valg, og Sophie er definitivt ikke din datter. Selv hadde jeg ikke ønsket at mine barn skulle hatt blogg, da det eksponerer dem for mennesker som deg, og andre typer nettmobbere. Men det er ikke til å feie under et teppe at Sophie tjener vanvittig mye penger, og har kjøpt disse klærne selv. Sånn sett ville det vært mer rettferdig om du hadde rettet fokuset mot industrien bak blogging, hvorfor i all verden skal bloggere tjene opp til 100.000,- i måneden, hovedsakelig gjennom reklameinntekter/sponsing? Jeg tviler ikke på at det er mye arbeid, men det er vanvittig mye penger å gi til mennesker som i de fleste tilfeller er veldig unge og ikke har de beste forutsetninger for å vurdere og inngå slike avtaler. Men dette var en digresjon, poenget mitt er at du må være helt utrolig umoden som har dette behovet for å si slike ting til mennesker du ikke kjenner.

    12. Innrøm det jenter, hadde dere hatt råd hadde dere også hatt 32 parr sko. Så ikke sitt å si at hun har for mange. Og hadde dere giddi å lest bloggen til sophie hvis hun hadde vært en “vanlig” jente? Det er det at hun er annerledes som får dere til å klikke dere inn på bloggen hennes, så slutt å klag! Digger deg sophie, at du er deg selv 100% er fantastisk! ❤

    13. Jeg har over 32 par sko, det skal ikke så mye til. Handler bare om prioriteringer og en svakhet for sko…

    14. Hei!
      Jeg har et spørsmål som jeg har lurt på i en god stund om hva du mener, som jeg håper du kan skrive et innlegg om her på bloggen din.
      Jakt er jo en hobby mange har, og om de skadeskyter dyret utsetter de jo dyret for en stor og unødvendig lidelse. Samtidig så er det jo nødvendig for at de forskjellige dyrestandene ikke skal bli for store. Da vil jo andre dyr lide for det og til slutt vi mennesker.
      Så mitt spørsmål er hva du mener om dette?
      Håper på et svar fra deg 🙂

    15. Jeg har tatt helt feil av deg! Du er et kjempe fint menneske som står på for dyrs rettigheter!Media burde ikke brydd seg om dine valg for kroppen din, men va du gjør og tenker på for andre! Stå på, du er best:)

    16. Hei!
      Du har utrolig mange fine sko! Skulle ønske jeg kunne ha alle de samme!! Kunne du legge ut et innlegg av de fineste antrekkene dine du har brukt i mai? Hadde vært så utrolig gøy! Elsker stilen din!!!

    17. JO, jeg har lagt igjen en mailadresse hvor det er bare å svare for henne…. Jeg er en voksen person, langt eldre enn Sophie, eller Sofie som hun faktisk heter, og jeg er i et yrke hvor jeg faktisk har litt grunnlag til å kunne se hvor skremmende dette er. Jeg står for hvert ord jeg skrev. HVOR har foreldrene vært hele tiden??
      Det ER helt skremmende hvordan hun ser ut bare i en alder av 18 år, og siden behovet hennes for å se ut som en barbie er der allerede nå, så tør jeg nesten ikke tenke på hvordan hun vil se ut om noen år….
      Denne jenta er sikkert en snill person, men hun er antagelig også veldig usikker innerst inne. Hun har et voldsomt markeringsbehov, og når uttalelser som at hun er redd for at noen skal fotografere “bulken” på magen hvis hun bøyer seg frem….?? Herregud hvilken verden er hun med på å bringe frem for våre døtre? Til opplysning, jeg HAR en tenåringsdatter på samme alder.
      Dyrevern? Joda, men ikke på en saklig måte. Og dette kjøpepresset hun bidrar til? Hvordan tror hun verdens dyr, økosystemer etc ikke lar seg påvirke at storforbruket i vårt samfunn? Dette blir nok litt stort og begynne en debatt på her….men jenter som dette skulle jeg virkelig ønske noen hadde skjermet FRA seg selv JA. Jeg er rystet….

    18. JO, jeg har lagt igjen en mailadresse hvor det er bare å svare for henne…. Jeg er en voksen person, langt eldre enn Sophie, eller Sofie som hun faktisk heter, og jeg er i et yrke hvor jeg faktisk har litt grunnlag til å kunne se hvor skremmende dette er. Jeg står for hvert ord jeg skrev. HVOR har foreldrene vært hele tiden??
      Det ER helt skremmende hvordan hun ser ut bare i en alder av 18 år, og siden behovet hennes for å se ut som en barbie er der allerede nå, så tør jeg nesten ikke tenke på hvordan hun vil se ut om noen år….
      Denne jenta er sikkert en snill person, men hun er antagelig også veldig usikker innerst inne. Hun har et voldsomt markeringsbehov, og når uttalelser som at hun er redd for at noen skal fotografere “bulken” på magen hvis hun bøyer seg frem….?? Herregud hvilken verden er hun med på å bringe frem for våre døtre? Til opplysning, jeg HAR en tenåringsdatter på samme alder.
      Dyrevern? Joda, men ikke på en saklig måte. Og dette kjøpepresset hun bidrar til? Hvordan tror hun verdens dyr, økosystemer etc ikke lar seg påvirke at storforbruket i vårt samfunn? Dette blir nok litt stort og begynne en debatt på her….men jenter som dette skulle jeg virkelig ønske noen hadde skjermet for seg selv JA. Jeg er rystet….

    19. Herregud, går snart fra vettet ! Hege som du kaller deg, om du er eldre en sophie eller har en jobb så gir ikke det deg rett til å skrive dritt til andre mennesker å jeg syntes det hadde vært på sin plass om noen hadde kommet å slengt dritt i trynet ditt om hvor dårlige foreldrene dine er og om hvor stygg du så ut. hadde ikke det hvert kjempe hyggelig ? før du dømmer noen, gå i speilet å sjekk at du er perfekt først. for å være helt ærlig er det din jente som burde skamme seg over hvordan moren hennes opptrer over nett til andre mennesker! gå å lek politi et annet sted. drit i all dritten sophie, det er ikke verdt det 🙂

    20. På det 9ende bildet, helt til høyre, kan man kjøpe de på vanlig butikk eller må man kjøpe de på nettet?
      ( mener altså de lyse roa pumbsene det står helt til høyre)
      Greit med svar!

    21. Hei!
      Siden du sier at du har så mye klær…kan ikke du lage en VIDEO hvor du viser frem noen av klærne dine, favorittene, noe du angrer på å ha kjøpt… Eller noe sånt..?Kanskje du kan lage en room-tour-video..?Du får mange lesere av det, hint;)!
      Digger bloggen din!
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg