bh av

Filmen vi så igår, the great gatsby, var helt okei! Jeg hadde kanskje forventet meg noe litt annerledes og ble derfor litt skuffet, men den var absolutt verdt et kinobesøk! Leonardo er jo ikke heeeelt feil å hvile øynene på heller, haha. 

I dag hadde jeg eksamen i markedsføring, og ja. . Hva skal man si, haha. Når jeg hadde en oppgave igjen begynte jeg å stresse og ville egentlig bare bli ferdig raskest mulig slik at jeg kunne dra hjem, så jeg kunne sikkert ha gjort det bedre om jeg ble litt lengre. Men, jeg kommer nok til å klare 4 eller 5 på denne, og da er jeg fornøyd!

Her kommer gårdagens antrekk ettersom jeg aldri rakk å legge det ut igår. Toppen er fra chiquelle, skjørtet er fra bikbok (over ett år siden), ringen er fra giselle, skoene husker jeg ikke hvor er fra. 

Haha før vi kunne ta bilder måtte jeg ta av meg bh’en, den var nemlig stygg på bildene. . Hva man ikke gjør for bloggen, dere!

30 kommentarer

Siste innlegg