hjelp.

Det var vel egentlig kun en ting som manglet nå for at ting bare skulle bli ekstra kjipt, og det var såklart at jeg mistet mobilen min mens jeg var å rev ned sirkusplakater et eller annet sted – tror jeg, fordi jeg hadde den i bilen og tok den ikke med ut noen steder, men plutselig når jeg kom hjem var den ikke i bilen lengre. Mobilen min er sykt viktig fordi jeg trenger den av jobbmessige grunner, har mange kontakter på den jeg ikke vil miste som har tatt seg LANG tid å jobbe opp og som jeg ikke bare kan få igjen ved å knipse. Sikkert 50% av all jobben min skjer der. 

Så om noen i harstad har funnet en ganske ny svart iphone 4s som er tom for batteri et eller annet sted, så kan dere gjerne kontakte meg på facebook eller mail. Jeg kan sikkert fikse noe vinnerlønn eller vinnerpremie etter hva man vil ha:-)

Goodnight. 

50 kommentarer
    1. Huff såå kjiiipt : ( ♥ Kjør til di stedene dere har vært ♥sjekk under bilsete osv. Iphonen min forsvant. Å jeg gikk igjennom hele bilen. Å jeg fant den faen ikke. Men brått en dag kom den frem. For den hadde detti i mellom setene :-p Så sjekk ordentlig 😀

    2. Kjipt da at du har mistet mobilen ! :(, Aldri skjedd med meg heldigvis vel en gang trodde jeg gjorde det i sverige da, Men falt ned på gulvet hehe..
      Håper du finner den igjen, Får den tilbake ! 🙂 sov godt 😀 <3

    3. Åh kjipt! 🙁 btw, har du tenkt på å farge håre ditt litt lysere igjen? du kledde den mørkblonde hårfarga som du hadde forje sommer syykt bra:)) just saying, alltid godt med lysere hår om sommeren!! you go

    4. Haha, vedder på at mbiltelefonen din er i sirkusdirektørens eie nå. Kanskje du får den tilbake når du har hengt opp plakatene igjen? 😀

    5. Din patetiske AND!!! Du fortjente å miste den jævla telefonen din fordi du rev ned plakatene. Hærverk på lovelig opphegning av sirkusplakater er STRAFFBART. Du kommer til å bli anmeldt!!

    6. Hei! Hvis du skal kjøpe ny mobil så kan du overføre kontaktene ganske lett selv om den gamle mobilen ikke er tilstede.

    7. Tenk at du er et av de menneskene som kommer til å sette et stort avtrykk igjen på denne jorda. Du er en idealist, en som starter en revolusjon, som vekker folka i dvale, som setter lys på viktige ting. Du ser hva som skjer bak kulissene, du engasjerer dg og motiverer. Husk folk at bak silikonpuppene er det et stort hjerte av gull, bak leppene fylt med restylane kommer ord ut om rettferdighet, kunnskap, ønsket om å hjelpe og engasjere og få ut sannheten om alt som skjer bak ryggen vår som er feil. De som sitter på tronen og styrer oss holder oss mennesker så opptatte, at vi orker ikke å bry oss. De doper oss ned med kjemikalier, konserveringsmidler i mat, brus, sukker osv alt dette for å dumme oss, late oss osv. Vi tror blindt på hva uvitende mennesker forteller oss og følger strømmen tør/ orker ikke å gå imot. Men du sofie er en av de som går mot strømmen!stå på!verden trenger flere som deg! Husk mennesker se forbi alt det overfladiske, se hvem sophie er på innsiden.

    8. Hei, det finnes en app til mobiler som lar deg hente ut kontakter meldinger osv. Via pc-en din. Denne appen viser deg også hvem som har prøvd seg på koden din og ikke klarte det. Hva denne appen heter husker jeg ikke men du finner det nok ut om du Googler det. Og appen koster penger.
      Lykke til med letingen 🙂

    9. Du dumme anonym, men blir ikke dum av å drikke brus og spise sukker, uansett så står det i innholdsfortegnelsen at det er konserverinfsmidler i. Du vet jo tydeligvis ikke hva konserveringsmiddel er, så det skal jeg fortelle deg nå, konserveringsmiddel er et stoff som er i ALT som du kjøper på butikken. Det brukes for at feks. brødet ikke skal mugle så lett og at syltetøyet skal holde seg lenger. Det er ikke til å unngå. Uansett så er det kjøpers ansvar å vite hva man kjøper og det står i innholdsfortegnelsen. Det hadde vært kjøpers ansvar å passe på at man ikke fikk i seg noe man ikke ville få i seg smartass…

    10. Ja, du har virkelig en viktig jobb! Shit, hva skal du gjøre om du ikke får beskjed om hva du skal skrive om det neste settet med løshår eller løsvipper??? Nei, vet du hva? Bedrifter utnytter lesertallet ditt(som i hovedsak leser bloggen din pga at du er sykt komisk) til å drive reklame for unyttige ting..

    11. Hehe, godt eksempel at en person velger å omgjør noe positivt til negativt. Du velger en filleting og visker vekk alt det positive som ble skrevet og trykker på negativ knappen din. Den blir vell flittig brukt:) selvsagt finnes det naturlige konserveringsmidler, det var ikke d eg snakket om nå:) hvis du er uenig i noe trenger du ikke å bruke stygge ord. Det går an å utrykke seg fint vettu:) og faktisk er det dokumenter at brus, sukker, konserveringsmidler har en negativ effekt på deg, google it!;)

    12. Alt ordner seg for snille piker, Sophie 😉 Tenk positivt og let der du rev ned plakater. Det lønner seg også å lete igjennom et par ganger i bilen. Skulle gjerne ønske jeg kunne hjelpe, men jeg bor altfor langt unna Harstad. Og btw; jeg støtter deg i å rive ned sirkusplakater om jeg finner noen, men det er ingen her jeg bor. De har nesten ikke sirkus her, men har de det er det sirkus UTEN dyr 😉

    13. jeg bor dessverre ikke i harstad, men jeg vet at du får tlfen igjen på forsikringa, men ikke kontaktene og hvis den er tom for strøm så får du ikke sporet den opp…. snakker av maaaaasseeee erfaring… lykke til med leting av mobil, og lykke til med sirkus plakatene 😀

    14. La min mobil på panseret på bilen rett før jeg og pappa skulle til butikken. Sefølgelig glemte jeg at mobilen lå der, så iphonen datt av panseret på bilen i 80 km/t og den ble ikke knust! Ikke en ripe i skjermen:) håper du finner din mobil snart

    15. Jævla drittunger er dere ALLE som slenger dritt til Sophie, seriøst få dere et liv. Dere er så tragiske at jeg må le. Dere er så jævlig sjalu på Sophie som gjør noe bra for planeten vår, mens dere, hatersene bare forurenser den. Lykke til med å få ræva deres ut herifra og prøv å gjøre noe like bra som Sophie har klart. Tviler på at dere noen gang klarer det

    16. Jeg kjenner jeg blir sykt provosert av dere anonyme og dere som kommenterer stygt om Sophie! Bare fordi hun er blogger betyr det ikke at hun er en person som alle oss andre. Hadde dere mistet mobilen deres også, hadde vell sikkert dere også fått panikk, det hadde iallefall jeg! Og det at hun river ned disse plakatene, det er faktisk utrolig fint! Hun står for det hun sier og holder seg til det. Hun gjør iallefall noe for jorda vår, gjør dere? Tenk litt på den. Nå får dere virkelig skjerpe dere.

    17. Jeg er vegetarianer selv og er sterk mot dyremisshandling. Men det å rive ned plakater blir ALT for dumt etter min mening, skjerp deg, det er bare usakelig og du kommer ikke til å bli tatt på alvor når du holder på sånn.
      Husk at ikke alle er like! Langt i fra alle sirkus, dyrehager osv behandler dyrene dårlig 😉

    18. kan ha en sånn temauke igjen den du hadde var så bra. pliis. PS kan du sjekke bloggen min
      å æ e en stor fan av dæ <3<3<3

    19. hva faen skjer med jobben!! ja kanskje hun jobber, men ikke vil dele det!!!
      Sophie, en gang mistet jeg mobilen min i bilen, men så fant jeg den. Den var mellom setene:) Men hvis jeg hadde bodd i Harstad hadde jeg blitt med å lete! håper du finner den

    20. Fant dette på nettet. Er ikke en helt korrekt sammenligning men hun har et lite poeng.
      Jeg sier verken jeg er enig eller uenig i dette argumentet
      Har dere innekatter? Det er dyremishandling. Har dere hunder type husky, beagle, elghund, boarder collie, schæfer og andre typer arbeidshunder som ikke brukes til det arbeidet de er avlet til? Dyremishandling. Har dere fugl i bur eller akvarium? Dyremishandling, siden ville dyr som fugler og fisk ikke er i sitt rette element. Har dere hamster som løper rundt i hjul i et trangt bur? Dyremishandling.
      Det som er rart, er at flere ikke bruker speil før de bruker lupe. De synes det er helt greit å ha en katt som aldri er ute, en schæfer brukes som kosehund, de skaffer seg dyr de ikke har fjerneste peiling på fordi det er “kos”, “hippt”, barna vil ha et osv. Tror dere må se på dere selv først. Ikke skaff et dyr dere ikke har forutsetninger til å følge opp, bare fordi dere synes det er koselig med dyr. Tusenvis av katter blir satt på gata fordi ingen gidder å passe dem lenger, mange hunder avlives fordi de blir agresseve av å ikke kunne få så mye hjernetrim og fysiske oppgaver som de har instinkt til, akvariene tømmes ut i do når ungene går lei fisker osv.

    21. Skjønner at du er i mot dyr i sirkus, men sirkus er en arbeidsplass. Hvem gidder å dra på sirkus uten dyr? Det blir det som et tivoli uten karuseller. Hvis vi ikke hadde utnyttet dyr på den måten mennesker har gjort gjennom alle tider, brukt pelsen til å varme oss, spist kjøttet deres, brukt dem til arbeidsverktøy etc.. Hadde vi dødd ut, i bunn og grunn ønsker du at mennesket skal elimineres. Tror du tigeren syns synd på det dyret det spiser? Vil du at man skal finne en kur til kreft? Vil du ansatte deg selv som forsøkskanin med 99% sikkerhet at du vil dø. I steden for en rotte?? Verden er brutal, slik er det! Bare lille Norge som bor i en boble hvor vi kan bry oss om delfiner i fangenskap eller dyr på sirkus.. Kanskje du skal vurdere å tenkte på hvor bra du har det i Norge i forhold til 3.land? Og sett pris på hva du har og la øst- europeere få tjene de sårt trengte pengene sine med dyremishandling fordi de ikke har noen annen mulighet.

    22. Heihei! Orket ikke å lese alle kommentarene for å se om noen hadde sagt det allerede. Men kontaktene dine skal være lagret i Apple kontoen din 🙂 all informasjon lagt til de, til og med bilder. Jeg sønderknuste min iPhone 4s, og kjøpte meg en 5. Da jeg aktiverte den med den gamle Apple kontoen min, så fikk jeg alle kontaktene mine og alle kontaktbildene til. Så dette ordner seg nok kjære du 🙂
      Lykke til!

    23. Håper noen finner den og du har masse “private” bilder på den. Du er et naut!

    24. Hei! Om noen du kjenner har iPhone så kan de laste ned en app som heter “Finn iPhone”, så logger du deg inn med din Apple ID og da kan du se hvor mobilen din befinner seg. Håper du leser denne meldingen. Fordi dette jeg nevnte nå fungerer veldig godt.
      Jeg vet at det er mange som ikke leser kommentarene sine, men det syntes jeg bloggere bør gjøre. Som denne kommentaren, den kan kanskje hjelpe deg!
      Klem Helene 🙂

    25. FOCK DERE SOM STØTTER DYREPLAGERENE !!!! jeg skal også rive ned alt jeg ser av sirkus plakater her ned ei sør også . stakkars dyr og for et liv. Jeg trodde de fikk godt stell i det minste for at de skal underholdne mange..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg