SMIL

Først må jeg bare si WOW! For en fantastisk gjeng mennesker dere er, det har jeg virkelig skjønt de siste dagene. Dagens ungdom er flott synes jeg, her bryr man seg om samfunnet, dyr og rettigheter. Jeg er så glad. Jeg begynte å gråte i sta, fordi ofte føler jeg at jeg ikke klarer å gjøre nok selv om jeg prøver. Men nå ser jeg at det virkelig hjelper og påvirker! Jeg gleder meg til jeg er ferdig på skolen, da skal jeg ha friår og jobbe masse med dyrebeskyttelsen og NOAH. 

Bilde fra instagram, følg meg gjerne der – therealsophieelise heter jeg!

Ellers noe annet: den siste måneden har jeg fått sykt mye kviser uten at jeg helt kunne skjønne hvorfor, jeg har aldri vært plaget med uren hud og kan sikkert telle kvisene jeg har hatt i løpet av livet på en hånd. Nå har jeg. . wait for it . . 12 kviser, haha! Litt morsomt egentlig, det kom seriøst så mange over natten. Jeg tror det er fordi jeg sluttet på p-piller for en måned siden, og så startet jeg igjen, og så av igjen, så på igjen. . Dere skjønner tegninga. Men jeg fikk anbefalt en hudpleieserie som heter “emergin c” som skal være veldig bra og sterk, og etter bare tre dager på den serien merker jeg STOR forskjell! Anbefales for dere som er plaget og ikke føler andre produkter hjelper så bra som de bør gjøre. Jeg fikk min fra vakkerhud.no – bare et tips! 🙂

Når jeg har protestert på sirkuset, er ferdig med eksamen, er fri for kviser og drar til Barcelona skal jeg smile så her bredt!

 

 

 

 

57 kommentarer
    1. Helt fortjent! 🙂 Er så mange som har fått feil inntrykk av deg bare fordi de ser på bildene og ingenting annet.. du virker jo som en fantastisk person!

    2. Du er så nydelig!! Sliter og med kviser og har fått store arr i ansiktet.. Det er helt fælt. Du er dødsheldig som nesten ikke har noen.. Men går på p piller nå som jeg fikk av legen, og er akkurat ferdig med min 3. måned på dem nå. Så begynner å hjelpe litt.. :/

    3. hvor lenge skal du være i barcelona, og hvilke hotell skal du bo på?? skal også til barcelona, men aner ikke hvilke hotel! utrolig pen du er! 🙂

    4. Åå, fine fine deg <3 Jeg har heller nesten ikke kviser, til tross for å aldri fjerne sminka. Men når jeg får det bruker jeg bare noen kremer man kan kjøpe på feks cubus, og det blir bedre etterhvert.
      Du skal tro du gjør forskjell. Jeg var altfor lat en stund med disse dyrevern sakene, men når du skrev så mye om pels for et-to år siden ble jeg helt gira igjen, og bestemte meg ordentlig på at DETTE ville jeg være med på å utslette. Har veldig lyst å jobbe med ville dyr, dyr som trenger hjelp, dyrebeskyttelsen osv når jeg er ferdig med vgs selv. Som frivillig selvsagt:)

    5. Er så glad for at du skal jobbe i Noah! Onkelen min har jobbet der og det er en veldig bra organisasjon! Stå på! 🙂

    6. Er så glad for at du bryr deg om dyr og sprer budskapet på bloggen din! Dette er selv noe jeg brenner for og er fullstendig imot pelsfarmer, pelsplagg, dyremisshandling, sirkus osv.
      Og en annen ting, H E R R E G U D Så nydelig du er når du smiler! Elsker smilet ditt, smil oftere <3
      loveyou! Gleder meg til du trekker vinneren av extensionsene, har lenge hatt lyst på lengre hår!

    7. jeg hadde en del småkviser i pannen, men etter at jeg bagynte men La Roche Posay sin Effaclar Duo er jeg helt kvisefri, og det er så godt! Nå vet jeg ikke om de er dyrevennlige, men det finner du vel ut selv:) Om de ikke er det, er den absolutt til å anbefale, den er kjempegod. Holder godt på fuktigheten utover dagen, uten at sminken sklir ut.

    8. Det er bra du er for dyrenes rettigheter og alt det der. Men Tenk på en ting. Om ikke som driver sirkuset tjener inn nok penger. Går det uttover dyrene. At de ikke har penger til de. Må tenke litt på det også. Så blir de kanskje solgt til et sted de får det MYE VERRE !!!!!! Selv om jeg kjemper for å få bedre rettigheter til dyr, må jeg også innse hva som kan skje. Burde kanskje du også. Før du roper ut !!!!

    9. Åååå, det gleder meg at du kjemper for dyrenes rettigheter!! Du er et forbilde. Og når det gjelder huden din, er jeg misunnelig på hvor pen den er. Du har sikkert bare bittesmå kviser vil jeg tro. Jeg hadde en giga en under øye da jeg skulle på konsert i går liksom :C

    10. Hahahahahahah, leppene dine ser helt tåpelige ut. Gud, greier du ikke å se det selv? Har det virkelig gått så langt?

    11. det er så bra alle tingene du gjør for dyr! håper jeg en dag kan komme på et like bra nivå som deg når det kommer til å hjelpe til for dyr! vil også takke deg for at du alltid kommer med så mange bra råd til oss lesere, du hjelper oss virkelig! takk 🙂

    12. å gud som jeg elsker deg<3 hater når folk ikke forstår at du er så mye mer enn en typisk rosablogger!! elsker alt det du står for og alt det du gjør for dyra.<3 du er et stort forbilde for meg og du er bare helt nydelig på innsiden og på utsiden!<3

    13. Jeg har så og si aldri kviser, hvis jeg har det får jeg en så kommer den bort i løpe av en dag. Men i russetiden fikk jeg fult av kviser og de forsvant ikke før etter russetiden, synes egentlig det var litt rart.. men det tror det kommer av for mye alkohol

    14. ÅÅ, du er så pen! really! du er den jenta jeg ser opp til! Fyfaen som jeg eksle deg! værdens peneste
      #rivnedplakater

    15. Du er så flink og engasjert! Sirkuset burde være flau over alt det forferdelige de gjør 😀 også har du helt utrolig nydelig smil, Sophie <3

    16. Jeg kjenner jeg blir skikkelig stolt av at det finnes sånne bloggere og mennesker som deg, som engasjerer seg, gjør en innsats og som står på sitt, koste hva det koste vil. Inspirerende, og det står respekt av deg! Stå på, du er flink, og ei vanvittig nydelig jente!

    17. Emergin c er fantastisk!!! Og pass deg forresten for å det der med p-pillene, det øker sjansen for blodpropp

    18. Hei! Dette er første gang jeg leser bloggen din, og etter å ha lest et par innlegg må jeg bare si at det er beundringsverdig å se hvor mye du gir av deg selv til leserene dine. Du viser forskjellige sider av deg selv, og legger frem saker som tydeligvis betyr mye for deg på en ordentlig og saklig måte. Stå på videre, Sophie! 🙂

    19. Kos deg masse i Barcelona, det fortjener du! 🙂 Beste bloggeren ♥ Du har forresten et utrolig nydelig smil!

    20. Jeg har heller aldri hatt problemer med uren hud eller noe, har vel kanskje hatt 10 kviser i ansiktet i hele mitt liv eller no. Slutta på p-piller for 2 mnd siden, og har fått en del kviser nå i det siste på en gang (ok, sånn 5 ellerno da, men det er ganske mye til å være meg). Merkelig det der…

    21. Sykt bra at du gjør dette her mot sirkuset!! enig at dette burde være mer i media! Vi har revet ned plakater i drammen og då! DU Er jo litt kjendis! Kan du ikke prøve på å få dette her i media?!!?

    22. du er så sykt heldig som tjener GODT på bloggen, en jobb du sikkert elsker. jeg synes det er veldig positivt og kjenner meg GODT igjen i å ville hjelpe. Du har faktisk midlene til å unne hjelpe mer enn “oss vanlige”, og det er presis akkurat det jeg vil, jeg vil tjene gode penger, men faktisk bruke dem til noe så viktig som det du typ sloss for!
      folk kan si mye stygt om deg om utseende ditt,men de kan ikke si noe stygt om dine verdier her i livet, noe 100% mer viktig enn hvor store pupper du har og hvor mye restylane du tar.
      Du er heldig som kan gjøre en forskjell i verden, stå på:)

    23. Hei.
      Jeg fikk akkurat det samme problemet når jeg sluttet på ppiller. Det har noe med at hormonene i kroppen din endrer seg. Men det går over etter en ukes tid eller to, så ikke bekymre deg 🙂

    24. Du er flink! Digger at du driter i hva mange mennesker sier om deg, og gjør din egen greie:) Stå på! Du er flink, smart og et bra menneske, ikke la noen andre få deg til å føle noe annet!! 🙂

    25. Hei! Kjempe irriterende det med kviser.. Du tror ikke du kunne utdypet de produktene, lagd et egen innlegg om de? Jeg var på nettsiden, og det var minst 30 produkter der, så det var vanskelig å forstå hva som hørte til hva? Men hvilke produkter har du? 🙂 Ståå påå videre!!

    26. Du har så sykt stygge lepper.. Sorry for at jeg virker slem eller noe, men de er ikke fine! Naturlig er alltid finest uansett! Nedre leppe er jo helt rar, og den oppe er jo dobbelt så stor som den nede.. Har ikke noe imot deg personlig! 🙂 Sier bare at du hadde sikkert vært MYE finere uten silikon, restylane eller hva det nå er du har i leppa! 🙂

    27. Faen kor hinsides stugg du egentlig e. Ser ut som ei gammel dama fanga i en 14 år gammel jenta sin kropp, that’s the truth! Å smil for all del ikke, den hestekjeftn din kan du spare oss for.

    28. Hans.. Jeg har ikke skrevet det der? Det går an å få kontoen sin hacket, og jeg har ikke brukt den på dritlenge. Den var sletta sist jeg prøvde og komme meg inn på den, så noen har tydeligvis sletta den. Det hadde uansett ikke vært meg, for jeg er så utrolig stor fan av Sophie, og ville vel ikke gjort noe for og såre henne? Herregud.. Synes hun er fin uansett hvordan hun velger og ha utseende, for jeg liker personligheten hennes og at hun er så sykt snill. Og om jeg uansett skulle ha postet en sånn kommentar, hadde jeg vel ikke latt blogg addressen min stå igjen slik at folk kan gå inn på den?.. Tenk deg om før du sier ting. Og om du skal være så tøff i truten kan du jo heller si det til meg face 2face? Lol

    29. Btw fint smil hvis vi ser bot i fra det oransj-brune mellom tennene 😀 Kansje sette noe glans på leppene neste gang du gliser, dem så litt tørr ut, ellers.. fantastisk blogg ^^,

    30. Hei!
      Jeg har fulgt bloggen din en stund, og jeg kan ikke legge lokk på at jeg er imponert. Før likte jeg deg ikke, mente at du var bitch osv (unnskyld..) Men nå er jeg helt hekta på bloggen din! Du har blitt mye mer voksen i det siste, og jeg elsker at du gjør så mye bra for dyrene på sirkuset! Stå på!!
      En ting til: Du er utrolig pen når du smiler!!
      Klem Angelica

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg