not my day

Bildeopplasteren på blogg.no bruker enda hundre år per bilde, jeg vet ikke om det er nettet her hjemme som er tregt eller om det er noe feil. . Sykt irriterende iallfall, bruker jo nesten to timer per innlegg med få bilder! 

Har prøvd i minst en time å ta et bra bilde av meg selv, men jeg vil liksom ikke se bra ut idag! Haha, men sånn kan det jo være noen ganger. . Visse dager blir man sykt fin på bilder, andre dager ser man helt forjævlig ut! :) Men jeg skal gi det et til forsøk senere idag, jeg skal farge etterveksten etterpå så kanskje jeg føler meg litt bedre da – slike småting kan faktisk gjøre en stor forskjell på hvordan man føler seg.

Vet ikke hva jeg skal finne på idag, det er sykt herlig sommervær ute så kanskje jeg legger meg ute en stund til senere, og så kommer Marte hit en tur ikveld. Blogges! 

Her kommer et par bilder fra igår og idag! 

 

26 kommentarer

Siste innlegg