konkurranse – vinn rosa krølltang fra makestyle!

Hei dere! 

Er det noe jeg ofte får spørsmål om, så er det hvordan jeg lager krøllene i håret mitt. Jeg er elendig på å forklare, men jeg bruker iallfall en krølltang fra gorgeous som fåes kjøpt på makestyle.no – min er i svart med små diamanter på, men NÅ har jeg fått sjangsen til å gi dere en lik krølltang som den jeg har bare i ROSA! Hvor perfekt er ikke det? Ah, jeg er så sjalu på den som vinner dette. .

Det jeg liker så godt med denne er at håret ser naturlig krøllet ut, det blir ikke slike “skarpe” krøller om dere skjønner hva jeg mener? Den gjør også slik at håret blir mindre elektrisk og ser mer glansfullt ut, dere kan lese alt om det HER.

Alt du må gjøre for å vinne er å like facebooksiden til makestyle HER, og så legge igjen en kommentar i dette innlegget når det er gjort. Lykke til jenter ♥

Premien i konkurransen er sponset av makestyle 🙂 

2304 kommentarer

Siste innlegg