nerdesophie

I dag har jeg vært sammen med noen av jentene! Vi satt ute i solen og kjøpte softis og slush, en fin dag! Har sommeren kommet på ordentlig nå? Det tror jeg! Før idag gikk jeg tur med lille Rigmor (som vi for det meste kaller schmigen, så får vel kalle henne det fra nå av) og da føltes det virkelig som en dag i juli! 
Foresten så snakket jeg og jentene litt kort om det der med forskjellen på bh og bikini?  Om man viser litt bh når man skal ut så tenker vel alle “å herreguud se på hun der” men om det er bikini blir det plutselig en helt annen sak. .

Fine Lotte og meg! 

Skjorte med Bart Simpson fra sheinside.com 

Og på snakk om noe helt annet! Har vært på finn.no og ebay for å se om jeg finner noe spill slik at den lille nerden i meg får tilfredstilt sin daglige dose, haha. Nintendo 64 og playstation 2 var det beste, det som blir laget nå kan ikke måle seg i følge meg! Elsket Tekken 5 når jeg var mindre og pokemon, zelda og donkey kong er vel selvklare favoritter? Husker jeg brukte å spille noe på gameboy som heter ninja gaiden også HERREGUUD det må jeg få tak i!! Husker om jeg ble tvunget til å gå ut for å “leke” når jeg var 5-6 år så satt jeg meg bare ned i hagen og spilte gameboy, haha. 

Gleder meg til det kommer i posten!! 

46 kommentarer
    1. Husket jeg spillte tekken når jeg var mindre også! Sødkenbsrnet mitt hadde alltid med det spillet når de kom på besøk til oss!

    2. hei, sophie!
      jeg lurte bare på om hvorfor du ikke blogger om den sminken du får fra coverbrands eller andre sponsorer? kan du være så snill å svare på dette i et innlegg, slik at jeg får se svaret.

    3. Hei Sophie. Kan du være så snill å gi FAEN i å late som om du er “gamergirl” eller hva faen det er du vil ha oppmerksomhet for.Du har nærmest aldri nevnt spilling i noen sammenheng før. Utenom etter at du fikk kjæreste og kjøper og skriver alt mulig for å bygge opp ett image. Batman-gensere og “oooh, jeg har vært innom gamestop”. Du gjør bare det bullshittet fordi du tror guttene vil gi deg komplimnter eller ett eller annet, noe de sikkert vil. Og det siste avsnittet var bare så falskt at man får brekkninger “Nintendo 64 og playstation 2 var det beste, det som blir laget nå kan ikke måle seg i følge meg! Elsket Tekken 5 når jeg var mindre og pokemon, zelda og donkey kong er vel selvklare favoritter? Husker jeg brukte å spille noe på gameboy som heter ninja gaiden også HERREGUUD det må jeg få tak i!!” -.-‘ virkelig? seriøst?
      får bare håper at folk ikke tenker at alle jenter som spiller er sånne løse tøser med silikonpupper, restylane og 5 meter falskt hår. Håper på at de ikke tror at resten av jentene som spiller på grunn av lidenskapen ikke bare er attention-whores som vil ha komplimenter. Du er så falsk. Også våger du å skrive drit side opp og side ned om hvor ærlig og åpen du er. Du skifter personlighet etter det folk liker, ikke etter den du er.

    4. Du e et bra forbilde og du er 100%deg selv
      Jeg har sendt deg noen bilder på facbook fra russe toget 2013 og hoper du gidder å se på de.
      Det hadde betyd mye hvis du hadde sedd på bildene eller svart tilbake.
      Elsker bloggen din ❤❤

    5. Jeg brukte alltid å spille zelda på nintendo 64! spilte her om dagen, vi har enda den gamle greia, som er helt super!

    6. å spille gamle spill som du husker fra da du var mindre er ikke å være nerd eller gamer eller noe men ja.. utrolig kul skjorte !

    7. Du er ikke særlig pen i ansiktet på dette bildet. Du ser faktisk litt rar ut. Som en liten gamel dame egentlig. Kanskje er det mest tydelig når du blir tatt bildet sammen med andre, da blir du likssom så vanlig..

    8. Kaja: Hvorfor i svarte faen skal hun nevne spill i bloggen sin så jævlig ofte for å være gamer-girl? Og nå som hun har fått kjæreste, så endres jo hverdagen litt, med tanke på at man deler den med noen andre. Og hvis de da har felles interesser, som f.eks. gaming, så er det jo naturlig å snakke litt mer om det. Slutt å vær så jævlig sjalu og skaff deg et liv. Tror du virkelig du får noe ut av å rakke ned på Sophie? Jeg kjenner henne ikke selv, men jeg blir så forbanna av å se folk hakke på personer uten grunn. Du ser sikkert folk på skolen din som er atentionwhores, men du går vel ikke bort til de og slenger ut av kjeften hva som enn måtte falle deg inn? Bruk dette som forhåndsregler på nett også, for det gjør deg ikke til en bedre person overhodet!

    9. Hva kom dere frem til da om bh og bikini saken 🙂 ? Jeg ble litt nyssjerig nå for jeg har tenkt på det samme selv! Bart skjorten din var jo awesome haha, og jeg elsker Donkeykong! Jeg likte dette innlegget jeg 😀

    10. Hborfor har du begynt å gå tur med rigmor? Holdt det ikke at hun bare ble sluppet ut i hagen?;) dårlig samvittighet eller? Jaja. Bra at “dyreelskeren” endelig begynte å ivareta egne dyr. Selv om det tok noen år;)

    11. Husker jeg alltid spilte Pokemon Stadium hos veninna mi på storebroren hennes sin Nintendo når jeg gikk på barneskolen, det var det beste spillet ever! Jeg hadde aldri noen form for tv spill selv, og var kjempemisunnelig. Må si jeg er litt misunnelig på deg som snart har det også, haha! Jeg er 22 nå, og har enda ikke skaffet meg spill-console. Men kjæresten min har Sonic & Sega all star racing, det er litt som mariokart, og jeg elsker å spille det. Den nye, Sega all star racing Transormed, er enda bedre, der kan man faktisk spille career på 2 player. Anbefaler det, elsker det selv om jeg hater skytespill, FIFA osv. 🙂

    12. Hva skjer med at folk skal være så utrolig frekke? Hold kjeft om dere ikke har noe fint å si. Sophie er nydelig! Og dessuten – hva vet dere om Sophie er en “gamergirl” eller ikke, om jeg tør spørre? Høres ut som om dere tror at hele bloggen er livet til Sophie. Hun forteller jo ikke hele hverdagen sin på bloggen, bare en bitteliten del av den 🙂
      Og hva gjør det egentlig om Sophie bruker extensions, løsvipper, selvbruning osv? Om hun føler seg vel i det, så er det jo det som er det viktigste? Alle går og babler om at det er innsiden som tells, også dømmer de folk etter hvordan de velger å se ut (ikke misforstå meg, Sophie – jeg mener ikke at det er NOE som helst galt med hvordan du ser ut, jeg synes du er nydelig!). Det er bare det at det irriterer meg grenseløst at folk ikke kan akseptere at noen synes en stil er fin, imens noen andre synes noe annet. Hvorfor ikke bare akseptere at folk er forskjellige? 🙂

    13. SOPHIE DU MÅÅÅÅÅ KJØPA/PRØVA FØLGENDE SPILL! Må spamme deg fordi det er så bra!!
      JET FORCE GEMINI
      JET FORCE GEMINI
      JET FORCE GEMINI
      JET FORCE GEMINI
      JET FORCE GEMINI
      JET FORCE GEMINI
      JET FORCE GEMINI
      JET FORCE GEMINI
      JET FORCE GEMINI
      JET FORCE GEMINI
      JET FORCE GEMINI
      JET FORCE GEMINI
      JET FORCE GEMINI
      JET FORCE GEMINI
      JET FORCE GEMINI
      JET FORCE GEMINI
      JET FORCE GEMINI
      JET FORCE GEMINI
      JET FORCE GEMINI
      JET FORCE GEMINI
      JET FORCE GEMINI
      JET FORCE GEMINI
      Sånn håper du såg det 😉 er virkelig eg bra spill til N64, men d var dessverre ikke så populært i Norge!! Men vi hadde det da jeg var liten, har der faktisk enda <33

    14. Jeg og vennene mine snakket også om forskjellen på bh og bikini for noen år tilbake, for jeg ville ikke vise meg i undertøy- mens bikini gikk fint.
      Det skyldes kanskje at undertøy er personlig.

    15. Om det skulle være enkelte spill du ikke finner på finn.no så kan jeg absolutt anbefale http://www.gamestuff.org (norsk nettside).. Selger alt mulig av spill til den eldre generasjon med konsoller, kan fort bli dyrt, men man har hvert fall en viss garanti, kan alltids få erstattet om noe ikke skulle funke. Har selv kjøpt en del gjennom dem til N64 min, og er strålende fornøyd!

    16. Kult at du interesserer deg for geiming (: så du xbox konferansen i dag? Fikk skikkelig god sneak peak på CoD Gosts! Og gleder du deg til E3?

    17. Jeg var på akkurat samme måte når det kommer til spill! min favoritt er helt klart Zelda, ocarina of time. Som du har bilde av der. Jeg var kanskje den eneste jenta i vennegjengen som spilte når jeg var yngre, haha guttejente? 😛 Men, trenger du hjelp med å komme deg videre på Zelda, når du får det er det bare å spørre ut på bloggen. Har gjennomført det og hjelper deg gjerne, veldig komplisert spill egentlig

    18. Ikke bare du som spilte tekken 5! Haha, hytta når jeg gikk i femte klasse, satt jeg og søskenbarna mine og bare spilte!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg