VINN EXTENSIONS!

Nå kan dere vinne et valgfritt sett extensions på luxushair.com via bloggen min! Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar her hvor du svarer på følgende spørsmål : hvilken farge extensions bruker JEG? Om du har rett kan du vinne! Dere kan se hele fargekartet til luxushair HER. Du må også skrive mailen din, fordi vinneren blir kontaktet der. Jeg trekker vinner i morgen som får velge noe valgfritt hun vil ha fra luxushair. 

 Eksempel : om du tror jeg bruker farge #5 så skriver du kommentar med det nummeret.

 

Luxushair har verdens beste år, så det anbefales virkelig å kjøpe om dere trenger litt nytt til sommeren. Jeg anbefaler dere å kjøpe tapehair eller keratin ( kan kjøpes HER) om dere vil ha nytt hår når dere skal til syden – jeg festet på keratinfester rett før jeg dro til Gran Canaria, og før jeg drar til Barcelona blir det tapehår! 

1488 kommentarer

Siste innlegg