BOY

Har vært ute og grillet med jentene. Har en veldig rar følelse i kroppen, tror det kalles stress. Men hvorfor stresser jeg? ANER IKKE! Har høy puls hele tiden, faen så irriterende det er. Trenger tips for å roe ned, jeg er sikker på at jeg kunne vært på bali eller bora bora nå og uansett strsset, haha. 

Slik så jeg ut, hadde ikke fikset meg noe så jeg droppet å vise ansiktet. Caps fra madlady, genser fra veromoda (lillesøster sin) shorts og sko fra chiquelle.com 

Her sitter jeg med de stygge andeleppene mine 🙂 Neida, jeg synes de er dritfine! Jakke er også fra chiquelle.com 

42 kommentarer
    1. what about your silouete? you’re so fat recently 🙁 it’s a pity .. u was such a lovely girl 😉 u should lose weigth..

    2. I en av videoene dine sier du at du ikke er jålete, men det er du!! Ikke slemt ment, men serr liksom du er sykt jålete! Sorry azz, men en gang må du høre det!

    3. Det er sikkert ikke stress men dårlig magefølelse du har, sier bare watch out- det kan være dårlige nyheter på vei.. jeg er kanskje litt overtroisk men jeg kjenner igjen den følelsen du har..og det er ofte en “forvarsel” på noe slm ikke er helt bra..

    4. Hei! Har hatt samme følelsen selv, både av stress og en kropp som er rastløs! Jeg bruker da å prøve å vare puste rolig å kanskje høre på rolig musikk, fungerer ikke dette så strammer jeg alle musklene i kroppen, fra tå til topp, dette kan gjøre at musklene blir mer avslappet 🙂 Håper dette var til hjelp!

    5. Du er såå herlig, skulle ønske vi kjente hverandre for du virker som en utrolig hyggelig og fin jente ;)))<3

    6. vet akkurat hvordan du føler deg. Er tider der jeg stresser HELE tiden, selvom jeg ikke vet helt hvorfor jeg stresser. Føler at det er noe jeg må gjøre, skulle ha gjort eller har glemt å gjøre. Men det bruker som regel å gå over til neste dag! hihi 🙂
      Jeg synest ikke leppene dine er stygge i det hele tatt jeg! Så lenge du elsker dem, så why care? Eneste minuset er at man blir nesten litt blind selv, og man klarer ikke å vite selv når man “har formye” eller “er store nok”. Jeg hadde samme problemet men restylane, men så lenge du liker den så skal du absolutt ikke bry deg om hva andre synest!
      Når kjæreste, nære familien eller bestevenninder sier at “Nå har du tatt for masse” DA kan man starte å bekymre seg. For de kjenner jo deg og elsker deg. Men bortsett fra det, gjør hvaaa du vil 🙂

    7. Ja, leppene er dritstygge, en klatt med kamelavføring på fjeset ditt. Men du må vist være blind eller noe som ikke ser det selv.

    8. quack quack lol. min mening: (som jeg har lov til å si siden det er ett fritt land) Jeg synes ikke leppene dine er fine. natural beauty is the real beauty (litt sminke rundt øya er jo greit ceff, men HALLO?!)

    9. om du klager på andres lepper så har du sunket lavt. veldig, veldig lavt. er det noe haters ikke trenger å bry seg om så er det hvordan andres lepper ser ut. virkelig, voks opp hun bestemmer selv hvordan hun vil at leppene hennes skal se ut. uff

    10. Ta deg er langt bad med ekte lys og svakt lys i taket, hør på rolig musikk og spis noe godt! Ikke tenk , bare gjør det si liker best, alene eller sammen med kjæresten <3

    11. leppene dine er ikke fyldige, de er to feite følser oppå hverandre. sorry ass… men du ba oss om å si ifra når det ble for mye. og nå er det ALT for mye, det ser IKKE bra ut.

    12. Hva faen feiler det dere som sier hun er blitt feit?? Er dere klar over hvor liten Sophie er, eller? Når man bruker xxs i bukser osv, da er man IKKE feit! Og har dere sett magen hennes, eller? Den er helt syykt flat! Alvorlig talt, hva feiler det dere? Er dere såå sjalu at dere finner på slikt for å prøve å bryte henne ned? Sophie Elise er faktisk veldig tynn!

    13. Hai Sophie! Jeg hadde veldig lyst til å skrive denne komentaren til deg selv om jeg vet det ikke har noe med dette innlegget å gjøre og du sansyneligvis ikke kommer til å lese den. Uansett vil jeg bare si at dette er en positiv komentar, fordi jeg vet at det går an å tolke den negativt.
      For noen måneder siden var jeg på blogg.no å så din blogg på topplisten. Jeg trykket på den (wow! neida) og så en jente med extensions, silikonpupper, botox lepper og mange bilder av seg selv i speilet. Og for å være helt ærlig var det eneste jeg tenkte “for en overfladisk bimbo”. Jeg vet at det er å dømme, jeg hadde jo ikke engang lest innleggene dine. Jeg stemplet deg som det. I dag klikket jeg meg inn på bloggen din igjen. Jeg så du hadde en egen side som het “hjertesaker” og trykket på den. Jeg forventet egentlig å se innlegg om hvorfr du å kjæresten din slo opp, eller hvor trist det var da bestefaren din døde. Noe som hadde vært helt greit, det er jo personlige saker som absolutt kan kalles “hjertesaker”.Men det var ikke såne innlegg. Det var innlegg om dyrs rettigheter, om hvor mye du hatet pels, om sminke testing på dyr var galt o.l. Og jeg synes det var veldig fint. Personlig er jeg vegetarianer, wwf fadder, bruker ikke sminke som blir testet på dyr og veldig imot pels. Jeg synes det var så fint å se at du ikke bare var den “blogg sophie” med fake vipper, hår og negler, men egentlig en som bryr seg om annet! Og mens jeg satt og leste så fikk det meg til å skjønne at det har ingenting å si om du liker å fikse på håret ditt, eller ta bilder av deg selv, så lenge du ikke bare er opptatt av deg selv.
      Takk for at du er du Sophie!

    14. Her er noen tips mot stress,de har hvertfall hjulpet meg en del!
      Akkepunktur hjelper deg ikke bare mot stress men roer deg heltned og hjelper deg og slappe av mere.
      Ta deg et bad. Kjøp noe oljer med lavendel og lignende. Tenn stearinlys,lukk øynene og bare slapp av.
      Masasje hjelper også veldig mye,la f.eks kjæresten din masere.
      Det er også viktig at du setter av tid til deg srlv og ikke farter rundt hele tiden og har et stappa tidsskjema.

    15. kor det e dokker e å grille? 🙂 bor i harstad( har så å si nettopp føtta dit) så lure på kor det. best 🙂

    16. Liker ikke å sjule med bak en pc som anonym.. Sophie er ikke feit! Er dere syke eller!? Tynneste 18 åringen jeg har sett!! Men leppene er veldig overdrevet… Likte deg veldig mye bedre før når du hadde mye mindre i leppene.. STOPP;)<3

    17. Jeg syntes både leppene dine og du er dødssøt!
      Jeg vet du driter i hva alle andre syntes om deg, og det er så sterkt med tanke på hva du har gått gjennom. Du er mitt forbilde innenfor “bloggverden” om jeg kan si det? haha..
      Isåfall, jeg og er stresset heletiden uten grunn, men jeg skjelver også i tillegg og vet ikke hva det er! Det er som om jeg gruer meg til noe, men det er absolutt ingenting jeg kommer på som jeg gruer meg til eller noe jeg har glemt å gjøre eller noe sånt, kjempe rart!
      Håper isåfall du får en fin dag og finner ut av hvorfor du stresser så mye uten å vite hvorfor! Skriv gjerne et innlegg om du finner ut noe som hjelper, jeg kunne gjerne fått litt hjelp hehe 🙂

    18. Koffer trur du at du er någe du e bare ein jævel så må raka ner på folk..ja..for å sei det sånn så ville eg heller kyssa rævå til morå mi en å vera deg ! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg