helt svart

Det hadde vært greit å ta seg en fest idag, jeg savner utekvelder med jentene mine hvor det ikke er mye drama og stress. HVER gang jeg er ute kommer jeg opp i noe drama, haha. Jeg lurer på hvorfor egentlig. Jeg tror det er fordi jeg virker litt overlegen. Jeg ser igjennom alt det overfladiske snakket når folk kommer bort til meg, later som om de ikke kjenner meg, men spørr om alt mulig i livet mitt. Når folk kommer bort og gir komplimenter blir jeg superglad, men hvem faen kommer bort til en fremmed person å spørr om private ting? Så når jeg da ikke svarer, eller sier “det har ikke du noe med” så blir det fort litt lugging, haha. 

Men, fest blir det ikke – jeg skal være sammen med Marte! Tror det blir veldig gøy! Jeg har endelig fått bestilt flybiletter til Hove og føler meg 1000 kg lettere! Hater å ha ting hengende over meg som jeg må gjøre. Foresten så har jeg fått et par nye ting jeg må vise dere, bilder under:

Sykt fin kjole fra chiquelle.com – litt for liten rundt puppene men det er jo 90% av klessplaggene mine uansett, haha. 

Som dere kanskje ser har jeg et piecemerke på puppen, det er IKKE tatovering men et resultat av russetiden sine påfunn, rett og slett! Får det ikke bort, haha.

Veske som jeg bestilte for et par uker siden fra briella.no – jeg synes det er såå vanskelig å finne fine vesker i butikkene, og jeg vil ikke bruke flere tusen kroner på en veske. . Men denne falt jeg virkelig for ettersom den ser dyr ut og har stooor plass inni seg! Mener å huske den kostet rundt 700 kr.

 

42 kommentarer

Siste innlegg