syke look alikes

LYKKELIG OG GLAD! Jeg har bestilt tur til Barcelona for meg og kjæresten min 19-26 juni ♥ ♥
Mer om det senere fordi nå må jeg snakke om noen andre gutter (hehe). Siden jeg er syk for øyeblikket har jeg mye (nesten litt for mye) tid til å se på serier og filmer, så nå har jeg begynt på vampire diares etter tips fra en leser. Paul Wesley som spiller Stefan i serien er sykt lik Justin Bieber enkelte ganger! Bare at Paul er en mye mannligere versjon av Justin da, haha. Men noen ganger tror jeg faen meg det er selveste Justin som har hoppet inn i serien! Og Ian Somerhalder som spiller Damon er sykt lik Chace Crawford fra gossip girl! De kunne ha vært tvillinger!

Takk til alle dere lesere som har tipset meg om serien tidligere, foresten! Det er sant som dere sa, guttene er sykt kjekke!

Justin Bieber – Paul Wesley

Ian Somerhalder – Chace Crawford

Beklager dårlige bilder, men – hvem synes dere er kjekkest? Jeg synes Ian Somerhalder!!! 

80 kommentarer

Siste innlegg