hvordan klarer jeg

Nå er jeg h-a-p-p-y. Snakket nettopp med reisebyrået apollo og det ser ut til at jeg drar bort om en måned igjen, nå står det for min del mellom Rhodos eller Barcelona (vil kanskje helst til sistenevnte) Er sikker på at det kommer til å bli en super tur, men jeg forteller dere mer imorgen. Det er da jeg må bestemme meg og faktisk bestille turen. . Har noen av dere vært der før? Trenger tips! Jeg skal med kjæresten min foresten, vi hadde det så fint på vår forige tur til Gran Canaria i mars at jeg bare ikke kunne vente med å dra til et nytt sted! 

Men til noe helt annet ikke så veldig hyggelig. Hvordan klarer jeg alltid å gjøre noe galt med telefonen min!!? Jeg skulle oppdatere telefonjævelen i itunes og da ble forsvant ALLE telefonnummerne mine! Jævla dritt. . . Har holdt på i flere timer med å lese igjennom meldinger for å prøve å komme på hvem sitt nummer det kan være osv, men ikke noe sjokk her – jeg har såklart slettet masse meldinger uten grunn. Jeg hater itunes, det gjør pcen min treg og tuller med telefonen min gang på gang. Nå ble det mange spørsmål her, men er det en telefon jeg kan bytte ut iphone med som faktisk er like lett å lære seg? Har vært iphonebruker i fire år så jeg føler meg litt stuck der, haha.

124 kommentarer
    1. Barcelona desidert!! var der for et år siden, deilig vær på denne tiden av året og fantastisk fine severdigheter! (jeg er 16 år og elsket det, passer for alle aldere og kjønn) kos deg! er grønn av misunnelse :p

    2. nei samsung suger brukte samsung den er fantastik i 1 år max kanskje 6 mnd så savner du andre mobiler, men iphone er faktisk best og ganske lett du må bare se på hva du krysser av 🙂 har vel brukt nesten alle mobiler ute + samsung er giga hvis du er liten som meg får du ikke holdt rundt den en gang… <3

    3. Du burde velge Rhodos! Det er en fin plass for et kjærestepar. Fin strand, turkist hav! Pluss folkene på Rhodos er utrolig hyggelige! De har fine resutranter osv, så anbefaler heller Rhodos. 🙂

    4. samsung suger.. hold deg til iphone!!
      og du trenger overhode ikke å oppdatere den via itunes..? nå
      kan den oppdatere seg helt selv så lenge du er koblet til wifi! like lett som å oppdatere en app!
      dessuten behøver du ikke itunes til noe! du kan fint laste over bilder på samme måte som fra en minnepinne!

    5. Barcelona er det fineste stedet jeg har vært! Nydelige strender med varmt vann og masse kule butikker:-) anbefaler alle å reise dit:)

    6. Samsung er mye bedre og lettere å lære seg til!!! Selv har jeg samsung galaxy s3 og er veldig fornøyd!:)

    7. Jeg skal til Barcelona nå på lørdag, har aldri vært der før men jeg håper det blir en fin tur. Kan si hvordan det var når jeg kommer tilbake 🙂

    8. Angående hotell i Barcelona så vil jeg anbefale Hotell Miramare! Det var der vi bodde i sommer, og det var utrooolig fint der! Utsikt over hele byen + fint uteområde osv. Er en smule dyrt der da, men det kommer helt an på hvor lenge dere er der så klart. Men det er god service der, fine hotellrom og ligger ganske sentralt til sentrum!

    9. Hei Sophie Elise , jeg mener du burde dra til rhodos, faliraki om du kan det det er verdens beste plass og om du kan bo på louis collossos hotel , det er desidert det beste , jeg var der i august i fjord og det er den BESTE reisen jeg noen gang har hatt ! 🙂 Jeg anbefaler desidert rhodos 🙂

    10. DRA TIL RHODOS!! Har vært både i Barca og i Rhodos og anbefaler Rhodos! Myye bedre enn Barca

    11. BARCELONA! Svært shoppingsenter med mango, Zara, h&m og mye mer. Stranda i byen og masse gode resturanter! I tillegg er det romantisk 🙂

    12. Typen min dro til barcelona med faren sin av alle, men det var visst veldig veldig bra der! Har lyst dit selv, så tror det er noe å dra til 🙂
      Bytt til samsung galaxy s3. s4 har jo også kommet ut nå og er sikkert bra, men jeg har s3 og er suuuuuperfornøyd. ikke noe tull med min sålangt i hvertfall, og jeg har mista den i do en gang og skjermen er knust. funker fett enda! 🙂 Anbefales!

    13. okei jeg vet at dette ikke har noe spesielt mye med innlegget ditt å gjøre, men til de som sier at samsung (eller iphone for den del) suger: det kommer heelt an på hvordan eieren behandler telefonen 🙂
      og sophie, det har skjedd akkurat det samme med meg! aner ikke helt hva som skjedde, og ikke fikk jeg til å fikse det heller.. fra nå av har jeg alle nr. lastet inn på en side på nett (som jeg desverre ikke husker hva heter) der man kan legge til nummer, lagre dem og sende de direkte tilbake til telefonen om de forsvinner! tror man kan lagre flere ting der også, men så langt har jeg ikke forsket ut siden enda 🙂
      Når det kommer til turen så tror jeg at Barcelona kommer til å interessere deg veldig!

    14. Barcelona er kjempebra! Fine kultur-ting å se, men kjempebra shopping. Bershka, pull and bear, stradivarius, topshop, ZARA osv + et sånt kjøpesenter med masse merkeklær osv hvis du vil ha det. Er jo også fint å dra på stranden der hvis det er fint vært. Rhodos er nok også bra, men dit kan man finne billige turer lett, så jeg syns du burde dra til Barcelona når du har sjansen. 🙂

    15. ikke kjøp samsung! har venner som angrer nå i ettertid, jeg og venninna mi kjøpte oss tlf samtidig i fjor. jeg kjøpte iphone, hun kjøpte samsung galaxy telefonen, og hennes er nesten ubrukelig nå, mens min kan vel brukes i FLEERE år til! Hun angrer virkelig på at hun kjøpe samsung den gangen..

    16. har vært i Barcelona før, og anbefaler virkelig å dra dit!
      det er kjempe masse å se på der, og i tillegg så er det
      et sted som har det fantastiske storby-og-shopping-livet og samtidig strandlivet! :))

    17. Hold deg til Iphone! Har hatt samsung 1 år, og måtte kjøpe meg ipod touch etter 2 måneder fordi jeg savna iphone! Man må jo også kjøpe minnebrikker til telefon, det må man ikke med iphone!
      INGENTING er bedre enn Apple!

    18. Hvorfor drar du ikke til en annerledes plass som Kroatia eller Montenegro? Disse landene er to perler som alle ikke har oppdaget enda!

    19. Barcelona er FANTASTISK! Anbefaler det virkelig! Var der bare i tre dager, men kunne godt ha vert der i 3 måneder til! Så utrolig masse å se + masse bra shopping muligheter + at det er sydentemperaturer der! Virkelig helt hærlig!

    20. Jeg personlig foretrekker Samsung 🙂 har s3, og er veldig fornøyd! Den er relativt stor, men veldig fin å bruke når du skal sitte på nettleseren o.l.!

    21. Jeg var både på Rhodos og i Barcelona i fjort, og det er to helt fantastiske steder begge to. Til Rhodos reiste jeg med en god venninne, og vi valgte å bo i en by litt utenfor Rhodos by, nemlig Faliraki. Var utrolig fint der, med rolige omgivelser. Rhodos by tar helt av om nettene, så hvis dere vil på en avslappende kjærlighetsferie vil jeg nok heller anbefale å bo litt utenfor, sånn som Faliraki. Bare en halvtime unna Rhodos by. Det er på østsiden av Rhodos som har de fineste strendene, og stranden på Faliraki var fantastisk. Vi tok en båttur nedover kysten, og det var så utrolig mye fint å se! Fjellene og vannet du ser er utrolig vakkert. Turkist vann så langt øyet kan se.
      Til Barcelona reiste jeg med familien. Barcelona er en by der man typ har alt i ett. Fantastisk strand, SYKT BRA SHOPPING, bra uteliv, og masse historiske og kunstneriske verk å se 🙂 Vil vel si at om dere er ute etter en avslappende sol og bade ferie, hadde jeg gått for Rhodos. Er dere litt mer eventyrlystne hadde jeg valgt Barcelona. La faktisk ut noen mimrebilder fra Rhodos på bloggen min i går 🙂 Ta en titt!

    22. Samsung Galaxy 3 🙂 Jeg byttet ut min Iphone 4 med den, og jeg angrer ikke et sekund. Ikke bare dar den RÅ fine bilder, men den er så lett å bruke, og du kan gjøre så mye mer på den enn du kan med iphone, og du laster ned spill og andre apper like enkelt som på iphone.
      Så ja, kjøp deg Samsung Galaxy S3!

    23. jeg har vært i Barcelona en gang, og e-l-s-k-e-t det!! Det er en vannvittig fin by, med mye å se og oppleve. I tillegg er shoppingen fantaastisk, absolutt noe av det beste 😀 Men såvidt jeg vet, har Barcelona bare en strand, og siden dere reiser i ferien kan jeg tenke meg den er overfolket; så hvis det er mer strandferie dere ønsker er kanskje Rhodos det beste valget 🙂

    24. rhodos, mye vakkere og bedre der 🙂 i barca er vannet kaldt og det er ikke nå varmere en oslo på sommerene 🙂

    25. Hvis du vil bytte til en mobil som er lett å forstå anbefaler jeg Samsung galaxy S 2,3 og 4. Jeg er selv 11 år og har samsung galaxy s2. Den er veldig lett å bruke og forstå.

    26. Har vært i Rhodos, veldig fint der! De har en egen barstreet også, altså en hel gate med bare barer om kveld på hver side av veien 🙂 I Barcelona derimot er det mye kriminalitet i nå fortiden, og mye tyveri..

    27. I Barcelona var det kjempefint, ikke innpåslitne selgere, og lett å komme seg rundt. De hadde også kjempemange og store kjøpesentre og butikker og kjempebra shoppingmuligheter. Også turistattraksjoner for alle og enhver 😉

    28. Samsung galaxy s3 eller s4 🙂 den er helt genial!
      ah, du er så heldig som får reise på tur med kjæresten din! Jeg og kjæresten min har tenkt på det lenge, men vi får ikke reist nå på grunn av skolen, og han drar i militæret bare en uke etter at sommerferien har startet.. Håper dere to får en fantastisk tur i alle fall! Hvis valget faller på Barcelona så får dere jo en litt annen type ferie enn forrige gang, og det kan jo være spennede 🙂

    29. Du burde helt klart velge Rhodos! Jeg var der i sommer og det var fantastisk fint! Været, folkene og stredene var nydlige! Jeg vil veldig sterkt andbefale deg å reise dit!

    30. Samsung er like enkelt å lære seg som iPhone! Og hvis jeg skal anbefale en Samsung, så hadde jeg tatt Galaxy S2 😉 Utrolig bra telefon, og veldig enkel å lære seg 🙂

    31. Ville valgt Rhodos! Er kjempe fint der, alle er hyggelige, og det er lett å finne frem så å si overalt. Når jeg var der var det ca 35-40 varmegrader, helt sykt varmt!! Så ville helt klart valgt Rhodos! 🙂

    32. Jeg anbefaler Rhodos!! Var der i 2012, og det er den beste plassen jeg har vært og jeg har vært i maange land. En helt fantastisk plass 🙂 varmt og godt, fine strender å hyggelige mennesker.

    33. Anbefaler Barcelona på det sterkeste! Utrolig fin by, med både kjempebra shopping, fin strand og mye å gjøre! Passer ekstra godt som kjæresteferie! 🙂 <3

    34. Gå å grin da.. ingen som synest synn i de! Finnes folk som har de vanskeligare enn de! herregud, sutre å grin over at telefonen din e ødelagt? ka faen! bortskjemte shitkid! Du som har så masse penga kan jo bare gå å kjøpe de en ny en! ikje sant? bare gi faen i å sutre over sånne ting.. tenk på de som har det vanskeligere enn de!

    35. Spørs om du vil ha storby eller strandferie?:)
      Jeg har vært i Barcelona, bra shopping og og la granada familia er fint (det slott greienexD)
      men jeg sjekket aldri ut stranda.
      Jeg ble hvertfall fort lei av Barcelona.
      syns du bør dra til rhodos:))

    36. Hvorfor orker du å bruke iTunes i det hele tatt? Bruk iCloud og avinstaller itunes, er ikke vits i å ha det en gang. Jeg har iPhone 5, før hadde jeg 3GS. Siden jeg brukte iCloud så synka alt fra min gamle telefon over på den nye når jeg logga inn på iCloud kontoen. iTunes er noe piss, trodde de fleste hadde begynt å forstått det. Med iCloud synker den alt på mobilen hver kveld så lenge det er strøm og nett tilgjengelig. Mister aldri noe da.

    37. Jeg har ALLTID hatt iphone men etter at jeg kjøpte meg 4s var det bare problemer med den hele tiden! låseknappen satt seg fast og sluttet å virke, kameraet foran sluttet å virke mobilen var treig og skjermen knuste altfor lett!
      Jeg var usikker på om jeg turte å gå over til noe annet en iphone, jeg leste utrolig mange sånn ‘rewieves’ på mobiler og endte på samsung galaxy s3, Tro meg når jeg sier det at denne mobilen tar kaka! den funker sååå mye bedre en iphone oog du kan bruke sd minnekort på den, kameraet er 1000 ganger bedre og pårogramvarene er annerledes men det tar det maks 2 dager med litt fikkling og bli vant til android systemet. Alt med mobilen er stortsett mye bedre, jeg har s3 og synes den er helt fantastisk skal faktisk mye mer til før du knuser den enn en iphone. Den har mange mange fler funksjoner en iphone, de slapp nettopp smasung galaxy s4, denne har broren min og jeg har fått prøvd den, og denne er MYE bedre en s3, batteri tiden på s4 er helt utrolig i forhold til iphone! anbefaler en av disse to mobielene på det sterkeste!

    38. Samsung Galaxy S2 er virkelig til å anbefale! Den virker kanskje litt avansert og vanskelig i begynnelsen, spesielt siden du har brukt iPhone så lenge, men du kommer inni det. Før brukte jeg iPod, som er ganske likt satt opp som iPhone, og det var litt vanskelig i begynnelsen, men var lett å ringe og sende meldinger. Resten kom etter vært, men det var mer ting som ikke er fult så viktig. Eneste ulempen er vell at Appstore har endel apper som ikke finnes på “play butikken”.

    39. Skjønner ikke hvorfor du trenger å bruke iTunes i det hele tatt :S hva bruker du det til liksom? Er jo ingen vits å koble mobilen til pc’n at all

    40. Rhodos er vel mer om du har planer om å ligge på stranda, mens Barcelona er utrolig fint når det kommer til severdigheter og utesteder og mat osv.

    41. Jeg ville absolutt reist til Rhodos. Var der i fjor i juni-juli og det var helt fantastisk! Grekerne er kjempehyggelige og byen et helt fantastisk med masse bra butikker og koselig restauranter ved havna. Absolutt den beste turen jeg har vært på!

    42. Sitter i Rhodos nå faktisk. Er kjempe font her! Men dessverre litt kjedelig i lengden for bare meg og kjæresten utenfor høy sesongen. Var i Barcelona for noen år siden og valget blir som dette: dra til Rhodos hvis du et ute etter en koselig kjærestetur med slappe dager på stranda og kanskje litt festing på kveldene og litt rusling i byen. Dra til Barcelona hvis du vil oppleve mye på en gang og shoppe.
      Valget ditt er tross alt mellom to forskjellige ferier: en storby og en liten øy 🙂

    43. Kjøp Samsung S2, S3 eller S4. De er minst like bra som Iphone, omså ikke bedre. skjermen er stor, og det er bra lys. den er ikke treg, og den har god bildekvalitet.
      Jeg har selv nettopp kjøpt med S2, jeg er kjempefornøyd. jeg har tidligere hatt Sony, men å bytte til Samsung er var tusen ganger lettere enn jeg hadde trodd. den er superenkel å skjønne seg på.
      Og det beste med Samsung er at den er halvparten så billig som en Iphone og mye større (men ikke alt for stor):)
      Samsung er helt perfekt 😀
      Ps. ELSKER BLOGGEN DIN <33

    44. Samsung og HTC one s er veldig lette og jeg liker min htc mye mer en iphoner. det eneste negative med htc er at noen apper er litt forskjellige fra hvordan samme app er på en iphone, men alle appene har samme funksjoner da 🙂

    45. Nettopp skaffet meg LG Optimus G E975, og vil påstå at den er mye bedre enn iPhone, men det er så klart min mening. 🙂 Men LG er å anbefale!

    46. Åå, så koselig. Deilig å komme til litt varmere strøk kan jeg tenke meg 🙂 Heldig som har mulighet til å reise så ofte! Var selv akkurat i Thailand. Det anbefales på det sterkeste. FOR et paradis!!!
      Jeg ville ikke byttet ut iphonen med tanke på kvalitet, men samsung galaxy s3 skal jo visstnok være bra. Selv synes jeg samsung var mest stress. Hold deg ihvertfall unna Blackberry. Oppskrytt og dårlig!

    47. Fotballfruen.no har nettopp vært på Rhodos. Hun har skrevet en del i et innlegg på bloggen sin nå hvis det kunne være av interesse:)

    48. Jeg har nettopp kjøpt meg Samsung galaxy S4. er veldig fornøyd med den. har selv hatt samsung i mange år nå, er veldig lett og lære seg, i tilegg til at telefonene deres er noen av de beste. mange av de har også blitt kåret som best i test! 🙂
      Ambefaler på det sterkeste og kjøpe Samsung (galaxy S4) 🙂

    49. Rhodos! Vi skal dit på ferie i sommer og vi har vært der en gang før! det er helt vidunderlig og være der og alle som jobber der er kjempesnille! Det er superfine og deilige strender der! Anbefales på det høysete! Kos deg vidre! Klem<3

    50. samsung e såå enkelt og ikke minst bra! treng ikke å last ned nå musikkprogram osv, ka enn du vil ha e bare å bruk google appstore for å last ned appa ellerlast ned musikk, bilda o.l. på pcen og bare føre over:)
      og den nye nokian med windows 8 ska visst også vær ett lett system å lære sæ:)

    51. var i Rhodos med Apollo i fjor sommer, og er ikke heelt fornøyd. altså, selve hotellet og servicen til apollo var kjempe bra, men stedet var for godt voksne folk eller små barn. det er lite utvalg i “byene”, stortsett bare olje og krydder. strendene er bare fulle med stein som irriterte meg ganske mye. siden dere er unge, så anbefaler jeg Barcelona mye mer! mye mer å gjøre og passer bedre til unge 🙂

    52. Jeg har vært i Barcelona et par ganger, og skal dit igjen i år. Men bare for en dag da 🙂 Synes det er en av desidert vakreste byene jeg har vært i. Jeg vil anbefale å ha et hotell midt i mellom La Rambla (store shoppinggaten) og stranden, for da har du gåavstand til begge deler. Shopping er helt utrolig med merkebutikker, H&M, Zara og Top Shop og mye annet så klart. Serverdigheter er det også nok av. Ville absoultt dratt dit altså, så verdt alle pengene og tiden. Barcelona er en avmine favorittbyer, og det vil den for alltid være 🙂 (og ja jeg har vært en del andre steder også)

    53. Barcelona er fantastisk. En resurant som heter Paralel ikke langt unna Las Ramblas har bra service, deilig mat og gode drinker – og dette ble en stamplass da vi reiste. Las Ramblas er hovedgaten i Barcelona med flere småboder og gatebutikker, og øverst på gaten ligger et kjøpesenter som heter El Corte Inglès og Hard Rock Cafe. Kjøpesenteret har mange brae merkebutikker, og kjøpte faktisk converse der for 70 euro (som tilsvarer norske kr. I midten av gaten er det et stort marked med deilig og frisk frukt, nypresset juice, maaasse godteri og mye annet. Nedover gaten finnes flere merkebutikker. Anbefaler ikke å dra på utebarer med veldig billige drinker, da disse smaker dritt. Alt for masse sprit og ansatte som klår. Apolo er et utested som jeg fikk høre var helt greit, var der ikke selv så vet ikke. Du bør heller dra på en plass hvor de måler spriten opp slik at drinkene ikke bare smaker sprit, det er ikke godt. Dette er en fantastisk storby med mange muligheter, Parc de Montjuic er også å anbefale. Om du ønsker å shoppe på merkebutikker, gå i flere smågater og dra på flotte resturanter – er dette en by for deg 🙂 Rhodos er kanskje mer kjæresteferie, men Barcelona er fantastisk og er SÅ masse å se.

    54. Sliter med det samme telefonproblemet selv, men tør ikke kjøpe en annen telefon.. alle sier jo forskjellig,og jeg har hørt så utrolig mye dritt om samsung.. 🙁

    55. Var da jævlig mye du skulle reise på ferie, har du ikke skole og slikt å tenke på? Du har vært/skal jo på så jævlig mange turer til varmere strøk nå at det er helt sykt.
      Mobil ja, kjæresten min og lillesøsteren min har begge Samsung Galaxy S2 som mange over her har anbefalt, og jeg vil også anbefale den. Ikke spesielt “pen” mobil, men utrolig god og robust. Har selv Nokia N9, den er veldig fin og god, men den har Windows = ingen gøye apper eller noe. Dritt.

    56. Kjøp deg en ny iPhone eller kjøp deg LG Optimus, den er like lett som iPhone eller Note 2 og HTC One X. 😉

    57. kjøp deg sony xperia z! beste mobilen!! god batteritid, vanntett, 4G, god lagringsplass (+at man kan kjøpe minnebrikke opp til 64gb i tillegg), latterlig bra kamera og tåler MANGE og HARDE fall! anbefales

    58. Har vært i Rhodos, det er veldig fint der .. ikke så alt for varmt, men strendene er veldig steinete der. det er også ganske masse høye bølger. Det er veldig koselig der og da. Man kan se massevis av ruiner fra grekertiden osv.. og mange små handlegater med hyggelige folk. elsker bloggen!

    59. Mange over her skriver at samsung suger, og de er tydeligvis veldig lite oppdatert! For det stemte nemlig, Samsung hadde ikke spesielt bra telefoner før, men de siste årene har de virkelig kommet seg! De siste årene har de passert alle konkurrenter på markedet. De har forlengst passert iPhone når det kommer til mobiler. Da Samsung Galaxy s2 og s3 kom ut var de de beste mobilene du fikk tak i på markedet, og slo alle konkurrenter. HTC og samsung har riktig nok ligget veldig likt, men samsung har vært ett hestehode foran ved lanseringen på disse mobilene. I dag har også galaxy s4 kommet på markedet, denne har ikke jeg noen erfaring med, men den har fått terningkast 6 på mange tester og anbefales av flere “proffe”! Derfor kan jeg med hånden på hjerte anbefale deg dagens Samsung telefoner, jeg har selv en s3 og er super fonøyd med den! Har hatt den i start ett år, og har aldri vært noe form for tull med den, kjempe fornøyd!

    60. Jeg har hatt Samsung galaxy s2 i to år nå, og ingenting galt har skjedd så lenge jeg har eid den! Jeg er superflink til å knuse mobiler, miste dem i bakken og rett og slett ødelegge, men uansett hvor ofte jeg mister samsungen i bakken, har den ikke en gang fått en ripe! Alt med samsung er superbra! Man kan laste ned ca det samme som på iphone, pluss litt annet og, og dessuten er den mye tynnere og lettere, altså bedre å dra med seg. Pappa har iphone, og jeg har lånt den en del for å sammenligne med samsungen, og jeg syntes samsung er dobbelt så bra. Just saying 🙂

    61. Du bare må reise til Barcelona! En helt fantastisk by som jeg definitivt kommer til å reise tilbake til. Det var helt sinsykt mye å oppleve, helt fantastisk! Hvis du reiser til Barcelona, bør du besøke handlegata La Rambla, Park Güell og Sagrada Familia, – det var svært spesielt, på en VELDIG god måte! Uansett hvor du ender opp, må du ha en kjempe fin ferie <3

    62. dra til Barcelona! det er den fineste og mest spennende byen jeg har vært i! anbefales på det sterkeste:-) er så sykt mye å se og gjøre der! güell parken er så fiiin, med utsikt over hele byen! anbefaler også å gå i gamlebyen, barrio gotico! og la sagrada familia, den rare kirken. i tillegg er stranda der helt nydelig! og la boqueria er er marked man kan kjøpe myyyye deilig frukt. ah verdens beste by. du BURDE dra dit istede for Rhodos.

    63. Samsung Galaxy s3 og s4 er dritbra!!!!
      Har mye bedre programvare og kulere funksjoner en iPhone.
      Andre fordeler:
      – Du kan bytte batteriet i mobilen når det blir dødt. Det kan ikke iPhone, så når det dør ut må du kjøpe ny mobil.
      – Den har NFC. Med det kan du blant annet sende bilder til andre med samme mobil ved å ha dem nesten inntil hverandre, og betale med telefonen din som et “kort” i kassa, om butikken har programmet som gjørndet mulig. Det får Norge mer av i 2013-2014, da bare settervdu telefonen din nesten inntil kassa og det er alt 🙂
      – Den kan ca. alt det en iPhone kan i tilleg til mye mer! Den har VELDIG mange kule, morsomme og nyttige funksjoner som å si “cheese” når du skal ta et bilde og å si “answer” når du skal svare noen som ringer
      – På s4 kan du “trykke” på skjermen uten å berøre den, smartbom du har skittene fingre eln 🙂
      – Noen funksjoner(blant MAAAANGE): Skjermen slukker ikke automatisk om du ser på den. Om du ser på en video og ser bort fra den, setter den seg automatisk på pause. Om du leser et eller annet slipper du å dra fingeren din, den følger med på deg og blar nedover når den ser at du er nederst på siden. Du slipper å løfte fingeren når du skriver på tastaturet, du swiper bare over bokstavene og så skjønner den det.
      Det er maaange flere kule funksjoner, men det var disse jeg kom på nå som jeg synes er best. Du kan selvfølgelig slippe å ha dem på, og du må huske å ha dem på om du vil ha dem.
      Håper dette hjalp deg litt i hvert fall 🙂 Sorry for mye tekst hehe

    64. Jeg ville dratt til Rhodos! Jeg var der for to år siden, og det er en utrolig romantisk by som er perfekt for en kjærestetur. Folkene der er også superhyggelige pluss at du kan dra en dagstur til Marmaris i Tyrkia! Og ikke minst har de utrolig fine strender og tempraturen er rett og slett herlig på den tiden av året!

    65. har hatt htc i 3 år (samme tlf!!) veldig fornøyd. med det , har nå bestilt Htc One. som virker veldig bra.
      for å bli vandt med den er det bare til å sitte å trykke frem og til bake , du kommer lett inn i en slik tlf.

    66. Reis definetivt til Barcelona! Da må dere besøke “den magiske fontenen” som er midt i sentrum. Det er serriøst det fineste jeg har sett i hele mitt liv, kødder ikke. Ville gjort alt i verden for å være der sammen med kjæresten min, og mitt største ønske er at han frir til meg der for jeg har aldri sett eller følt noe så utrolig fantastisk før! Varmen, stemningen, musikken, alle folkene, følelsen, forelskelse, å ikke minst, det at begge får se noe så fantastisk som den fontenen. Hahah, nå høres jeg kanskje ut som en freak her, og hvis du ser det på youtube for eksempel ser det langt ifra så fantastisk som det er på ekte. Du må være der, å se det med dine egne øyne.. lover deg, du vil ikke angre 🙂

    67. Anbefaler HTC! Hatt det så lenge jeg kan huske, og vil aldri bytte. Liker selv ikke iPhone, og liker HTC bedre enn samsung. Såklart er det smak og behag 🙂

    68. Jeg har vært i Barcelona før, det er en kjempe nydelig plass, med veldig mye folk. Anbefaler at du drar til La Rambla, kjempe flott!

    69. Jeg skal til Rhodos for 3. gang denne sommeren! og WOW for en plass!!!
      fantastisk nydelig, fantastiske folk, og FANTASTISK strand!!! gush som jeg gleder meg!!!!!
      Jeg gleder meg som en unge rett og slett..
      Første gang jeg var på rhodos er 4 år siden, og da reiste vi på en del utflukter, bla. til Lindos, den kvite by, der var det helt fantastisk fint, og tidenes vakreste strand, omtrent slik som vi bare ser på film!
      Også kan du ri på esel eller kamel opp til akropolis som er en gammal borg fra laaaangt tilbake i tid!!
      Også har de tidenes artigste badeland i Rhodos, og erupas største om eg ikke husker feil!! Herremin så utrolig ufattelig gøy! annbefales!
      Om du skal til rhodos vil jeg annbefale deg og bo i rhodos by, der har du alt du kan be om, party, storby med masse kjente merkevare butikken, småboder med dill dall, gamlebyen som bare er så vanvittig nydelig, og masse masse herlige spa, og koselige små resturanter, og store resturanter, gosh som jeg elsker plassen!!!
      For alle del, styr unna hotellet ALS hotel, det er fult i mygg sopp og jævelskap!
      Vi bodde sist på blue sky beach, og det var helt SUPERT! men da er det ett lite stykke og gå til den fine stranden 🙂
      I år skal vi bo på aquarium view, og det har veldig veldig gode rykter på seg, samt familien min bodde der sist år!
      Reiser du til Rhodos, kommer du ikke til å angre, tro meg!!
      Kanskje vi sees? 🙂
      send meg gjerne en mail om du vil vite mer og se bilder, som for en gangs skyld ikke er redigert 😉
      MVH Anette Arentzen
      [email protected]

    70. Dere burde dra til Barcelona! Et helt fantastisk sted! Masse fine ting å se på (arkitektur, kunst osv) + fine streder, shopping og selvfølgelig varme! Anbefales på det sterkeste! 🙂

    71. Anbefaler HTC one x! Den er helt super, har hatt den i snart ett år nå, og den er veldig enkel å ha med å gjøre, i tillegg til at den er sååå fin, har bra kamera, OG bra lyd uten headset! Elsker den 🙂 Skjermen er også veldig stor, så den er oversiktelig, og girly, hvertfall i hvit. Det eneste som er negativt med HTC og andre android-telefoner, er at de ikke har samme tilgang til alle appene som iphone har, noe jeg irriterer meg grønn over. Så og si alle vennene mine har iphone, og de sitter å spiller spill, bruker bilderedigeringsprogram og mange andre apper som andriod ikke har, noe som er veldig kjipt… Men hvis man ser bort fra det, så er HTC one X, en suuper telefon som jeg anbefaler på det sterkeste. Må bare få hilst og sagt at jeg elsker bloggen din, og syns du er helt suveren som fortsatt holder bloggen gående, men tanke på hvor mye drittslenging du får, det er helt sinnsykt! Stå på, flinke deg 😀

    72. Det er en ting du må huske på når du oppdaterer iPhonen din og det er nemlig å sikkerhetskopiere den. Dersom du ikke gjør det blir alle minnene på mobilen slettet.

    73. Hei!
      Vil si at barca er best!!!! Har vært der og det var flott!!!!!!!
      Jeg har samsung galaxy s3 og den er driiit bra!!!!! Ville aldri byttet den med en iphone!!!!! Og samsung er veldig lettvint når man først får seg den!!! En ting jeg ikke liker er at den har ikke så god levetid på batteriet!! Lader den hver natt!!! Men det er ofte sånn med android mobiler så….!!!!!!
      Barcelona og samsung galaxy s3!

    74. Har opplevd det med itunes selv. Det gjelder bare å vite at du er inne på din tlefonbruker inne på itunes. Hvis ikke så blir iphonen nullstilt. Men allikevel så synes jeg du bør holde deg til iphone. Det er ikke iphonen sin feil, det er itunes. Har iphone5 selv og det er verdens beste mobil. samsung galaxy tåler mye mindre om du mister den i bakken og er treg med å koble til trådlåse nettverk i forhold til iphone.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg