endelig hjemme

Pjuh, nå kan jeg endelig puste ut – hjemme i min egen seng, halleluja! Jeg gleder meg alltid til å reise steder, men å komme hjem. . Ingenting slår følelsen av å komme hjem, rett og slett. Jeg tror faktisk jeg skal sove nå, og sove helt rundt slik at jeg er uthvilt i morgen tidlig! Det høres utrolig herlig ut akkurat nå, iallfall. Jeg tror jeg skal sovne til “dumbo”; dere vet den søte disneyfilmen? Vi snakket om den på vei hjem, så nå må jeg nesten bare se den!

Ellers har jeg nettshoppet litt idag, det får jeg alltids tid til, haha! Dere kan se hva under. Jeg lover bedre blogging i uka som kommer, snart er jo russetiden over:-)

Håper dere har hatt en fab weekend! ♥

1. Kjole 245 kr HER // 2. Skjer fra Malene Birger 899 kr HER // 3. Sko fra Tommy Hilfiger 699 kr HER // 4. Bikini 399 kr for underdel og overdel HER // 5. Kjole 299 kr HER // 6. Sko 239 kr HER 

20 kommentarer

Siste innlegg