konfirmasjon idag

Idag konfirmerer lillesøsteren min seg, gratulerer så masse med dagen kjære Frida ♥ Akkurat nå sitter jeg i senga og skal om noen få minutter løpe ned for å få på meg bunaden, pakke veska ettersom jeg reiser til tromsø rett etter konfirmasjonen, og så gleder jeg meg sinnsykt mye til å se min kjæreste i dress! Vi har kjent hverandre i syv år, og jeg har aldri sett han i dress før så det begynner virkelig å bli på tide. 

Blogget ikke igår fordi jeg ville ha en dag med kjæresten min “alene” uten å måtte tenke på bloggen. Vi gjorde ikke noe spesielt akkurat, så tre episoder frusterte fruer, dro ut å spiste, gikk litt rundt omkring og var på kino. Vi så iron man i 3D, og den var helt okei! Grei underholdning liksom, men man merket at den varte i over to timer. . 

Vi blogges mer imorgen om jeg ikke rekker å blogge i tromsø ♥

KJÆRLIGHET! 

44 kommentarer

Siste innlegg