russekrav i kveld!

I dag skal vi fullføre russekravet med å ha noe som heter “preteen-party”, altså at noen av oss jentene i tredjeklassen inviterer masse gutter fra førsteklassen på fest! Tror det kommer til å bli kjempegøy, og jeg gleder meg MASSE til en forhåpentligvis super kveld! Til helgen drar vi til tromsø også for å være med på russetreffet der. Jeg kan “desverre” bare være en dag siden lillesøsteren min har konfirmasjon, men jeg gleder meg jo egentlig til den også – masse mat, og jeg skal holde tale!

I dag er jeg helt rød, jeg har på meg en topp det står “coca cola” på fra batoko.com. Dere kan se bedre bilder på instragrammen min @therealsophieelise! For en gangs skyld skal jeg ta med meg kamera ut i russetiden, så da kommer det bilder imorgen på bloggen. . Muligens av masse kjekke gutter på 16-17 år? Hehe, guttene som skal dit er iallfall kjempefine synes jeg! 

Måtte såklart posere med lille hunden min også, ser dere hvordan hun poserer? Hahahah! Jeg dør, hun er så søt. Rett etter dette bildet ble tatt mistet jeg riktignok digitalkameraet mitt i hodet på den stakkars lille. . 

 

34 kommentarer

Siste innlegg