noe nytt

Nettet vårt er helt latterlig tregt idag. . Jeg tenkte å laste opp en videoblogg til dere, og det tok visstnok 2986 minutter. . Verdt det? Haha, jeg laster den opp uansett så kanskje dere får se den om ett år.

Nok om det! Her er noen nye ting fra nelly som jeg bestilte sist uke- om dere lurer på leveringstid bestiller jeg alltid på søndag, så får jeg det etter 8 dager, altså mandagen etter. 

Kjøpte kjolen i xs og den var helt normal i størrelsen, jeg kjøper alltid xs i kjoler og passer alltid det. Litt trang rundt puppene, men det er jeg vandt til. Kostet rundt 300 kr og kan kjøpes HER 

Bukse som var utrolig behagelig og satt perfekt! Tror jeg kjøpte den i xxs, er iallfall det jeg pleier å bruke. Den mest behagelige stramme buksen jeg har prøvd! Kr 900 og kan kjøpes HER 

Visste dere at ryggen er noe av deg jeg liker minst på min kropp? Den er jo ikke fæl akkurat, men nå som trening har blitt så IN er det så mange jenter med fine rygger – og jeg klarer jo aldri å komme igang med trening, haha. 

Rød bh og string kan kjøpes HER, og wonderbra med string kan kjøpes HER. Jeg klarer ikke å bruke den wonderbraen nå som jeg har fått silikon,  det er alt for mye push-up, Men til dere med litt mindre pupper er nok den perfekt! Den gjør puppene to størrelser større 🙂

 

41 kommentarer

Siste innlegg