goodnight

Idag har jeg mailet WWF Norway for å høre om det er noe jeg kan gjøre i sammenheng med bloggen – for dere som ikke vet hva WWF er, så er det en fantastisk organisasjon som gjør mye for blandt annet dyrevelferd og miljø. Jeg HÅPER virkelig de tar meg seriøst, på tross av det “ryktet” jeg kanskje har (hvilket rykte er nå det igjen?) og at jeg kan være med dem å gjøre frivillig arbeid som jeg kan blogge om. Det vil nå ut til så mange. . og jeg vil gjøre så mye. Jeg vil endre på noe – dyr trenger ikke å lide! Om noen andre som jobber i dyrebeskyttelsen, noah eller lignende føler dere kan bruke meg for noe arbeid – bruk meg for alt jeg er verdt, mail meg gjerne! 

Nå skal jeg sove med min kjære, den beste måten å ende kvelden på. Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg nok til å trenge litt trøst ettersom jeg ikke klarer å redde verden alene, haha. Og husk folkens; man kan se slik ut å kle av seg på bilder, men samtidig bry seg mye om ting som skjer rundt i verden:

Ubrukt bilde fra FHMshooten. riktignok min favoritt. Fotograf; rolfie.no

51 kommentarer
    1. Jeg liker at ddu skriver i innlegget at du vil at dem skal ta deg seriøst, og så legger du ut ett bilde i samme innlegg av deg selv lettkledd, fra en photoshoot til FHM 🙂

    2. Åh, du e så snill Sophie! Du har verkelig et hjerte av gull <3 Håpe de tar kontakt med dæ, og at du får hjælpt de på nån slags måta. Som du sei "dyr trenger ikke å lide!"

    3. Du kan anbefale alle å bil tigerfadder. Tigeren er en utrydningstruet rase, og noe må gjøres for å få opp villbestanden igjen. For 200,- i måneden, kan DU bli tigerfadder. Go for it!

    4. Ikke så veldig pro at det ligger et kamera der bake.. Ble faktisk imponert av deg, sophie. Siste setningen fikk meg til å tenke litt. Men samtidig synes jeg likevel at man bør tenke over hvilke signal man sender ut til andre.. Tror du kan nå mye lenger enn det du gjør nå, og treffe så mange flere mennesker og målgrupper! Som sagt, imponert

    5. Jeg synes deu gjør noe veldig bra 😀
      men litt rat du legger ut et sånn bilde i den
      samenhengen. Men uanset digger deg jo 😉

    6. Du, “N” over her, er du blind?? Les før du kommenterer noe kjære deg. Og hun har jo tilogmed forklart seg med bildet, når hun skriver at man kan kle av seg på bilder og samtidig bry seg om hva som skjer i verden.
      Du er rå, Sophie, stå på!

    7. Syntes virkelig du skal få lov til å “hjelpe” ikke mange unge har mulighet eller råd til det, ville selv gjort det om jeg hadde mer penger.. Vi mennesker har for mye makt, dyrene får ikke få den rettferdigheten de “SKAL” ha..:(
      Litt feil bildet når du håper de tar deg seriøs, men er tanken som teller så stå på og hjelp dyrene som behandles feil! <3

    8. Du har vel fått med deg at det har blitt ulovlig å teste sminke på dyr? Det er ihvertfall en start! 🙂

    9. Du er så fantastisk! Helt nydelig er du, ja – både med og uten extensions.
      Kjenner jeg blir så provosert av kommentarer om at du ikke er et godt forbilde bare fordi du har stilt opp i fotoshoot for FHM. Er det plutselig i hvilket magasin man blir tatt bilde av som er grunnlag for hva om er en god rollemodell? Det har da ingenting med din innflytelse på unge jenter å gjøre! Du gjør så mye godt for så mange, er medlem av hjelpeorganisasjoner i hytt og pine og du er veldig samfunnsengasjert. Jeg syns det er kulepunkter som skal stå under kategorien for noe å se opp til! Det er altfor typisk mennesker å se vekk fra det positive og heller henge seg opp i det som er feil og eller kan pirkes på.
      Du har mange som ser opp til deg, og det du gjør for hjelpesløse dyr, og ellers annet er helt fantastisk, og det gjør så mye mer med et inntrykk enn en uskyldig fotoshoot! Vit det, og hold hodet hevet hele veien, for du har INGEN grunn til noe annet! Du er nydelig tvers igjennom nemlig 🙂

    10. Kaja : jup har lest, hardu lest min kommentar overhodet? det står at hun skal gjøre noe selv! ikke be folk ta kontakt på bloggen, men hvorfor tar hun ikke kontakt SELV med de og sender en mail med forslag til ting hun kan gjøre osv ikke bare sitte på rævva hjemme og forvente at alle forslag kommer til henne selv, hvis hun er så opptatt av dette burde det ikke være så vanskelig og gjøre noe selv 😉 det gjør jo tilogmed jeg!

    11. Litt ironisk at du vil at de skal ta deg seriøst, også legger du ut et sånt bilde. Det oser ikke akkurat seriøsitet :p
      Men jeg syns det er kjempeflott at du er så opptatt av dyrenes rettigheter og sånn. Stå på! 🙂

    12. Maria? hvorfor skal de ikke ta henne seriøst bare fordi hun legger ut et slikt bilde når hun skriver om dyr, viss de ser gjennom bloggen hennes så ser de lett at hun bryr seg MYE om dyr og viss dyr er viktig for dem som skal vurdere det, burde de ikke ognorere henne pga det bilde. Bilde viser bare at hun er komfortabel uten mye klær, og det finnes ikke noe galt i det i mine øyne værtfall

    13. Hvorfor i det hele tatt legge ut et bilde hvor du er halvnaken hvis du egentlig ikke tør så du må sensurere…

    14. Ærlig talt syns jeg FHM har trødd over grensen ved å bruke deg som forsidepike… Du ser utrolig ung ut, og sett bort fra silikonpupper (som man vet det er 18 års aldersgrense på), har du kropp som en 12-åring. Det er sykt at mannfolk i alle aldre skal sitte å sikle på en jente som utseendemessig kunne vært et barn i 12-13 års alder. ÆSJ! Det er jo ikke din feil da, Sophie. FHM burde heller ventet noen år med å kontakte deg, når du ser litt mer voksen ut. Ellers er det fint at du tenker på dyrenes velferd, flere burde gjøre det.

    15. Hei! Du burde absolutt kontakte (og gjerne medle deg inn i) Natur og Ungdom! Det er en helt fantastisk organisasjon som jobber for å kutte Norges klimagassutslipp, for å hindre klimaendringene og global oppvarming. De jobber for utrolig mange bra saker, det er bare å lese på nu.no eller sende dem en mail. Det er så bra at du viser engasjement på denne måten – jeg tror det påvirker andre ungdommer til å bry seg også, og det er jo bare supert! 🙂

    16. Det e virkelig fantastisk gjort av dæ at du bruke bloggen for å få frem viktige saka, stå på!

    17. man ser jo nipla dine på forrige innlegg.. btw, det er helt naturlig med nipler, og retusjeringa ødela bildet.. hadde vært mye finere om du lot være å retusjere, blogg for folk på din alder og ikke yngre! det er helt normalt å vise nipler…

    18. Sier ikke at det du har gjort tidligere skal gjøre at du ikke kan representere en organisasjon eller lignende, men jeg stiller spørsmål ved hvorfor du kobler et slikt type bilde til denne saken? Er det en “glamormodell” du skal representere dem som? Ser ikke relevansen, selv om bildet for alle del er fint 😉

    19. Hvis du har lyst til å prøve å gjøre en forskjell, kan du jo stemme på miljøpartiet det grønne – som har veldig god politikk når det kommer til dyr, pels osv. Jeg personlig skal stemme dette.

    20. E blir kvalm, gamle grisa som sett å sekla eter de pga fhm.. få de litt merr sjølrespekt før du bynnå se ut som barbiedukke, du e et jævla svært ideal førr jentan som læs bloggen din, vær så snill å gjør det på ett ordentlig vis istdenen førr å bææære vis kropp å puppa å botox leppe… bi så lei me av jenten som sett de som forbilde 🙁

    21. Du er dum som har tatt silikon i så ung alder
      Ødelegger den fine deilige kroppen din?;**<333
      Kan du svare meg på hvor mange stringtruser du har totalt? Kan du legge ut bilde av alle sammen? Legg ut bilde av fitta di på instagram da:)<3333 elsker deg sophie elise;**<3333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg